گوگل در حال تاخیر در خاموش شدن برنامه های کروم است ، اما شما احتمالا با استفاده از آنها به هر حال

Google به شما اجازه می دهد تا کمی بیشتر از برنامه های Chrome استفاده کنید، چرا که شرکت روز دوشنبه اعلام کرد که

توسط PARINEWS در 21 مرداد 1399

Google به شما اجازه می دهد تا کمی بیشتر از برنامه های Chrome استفاده کنید، چرا که شرکت روز دوشنبه اعلام کرد که برنامه ریزی شده برای پایان دادن به پشتیبانی از نرم افزار (از طریق 9to5Google)تمدید شده است.

اگر با برنامه های Chrome آشنا نیستید، آنها برنامه هایی هستند که در Chrome نصب می کنید که مشابه برنامه هایی که از دسکتاپ شما راه اندازی می کنید - مانند این برنامه برای پاکت پی سی برنامه خواندنی-آن- بعد کار می کنند. اما آنها به طور گسترده ای به تصویب رسید -- گوگل گفت که "حدود 1 درصد از کاربران در ویندوز ، مک ، و لینوکس به طور فعال استفاده از برنامه های بسته بندی شده کروم" در اوت 2016 زمانی که آن را برای اولین بار اعلام کرد برنامه های برای باد کردن پشتیبانی از پلت فرم.

در ماه ژانویه، گوگل گفت که برنامه های کروم کار بر روی ویندوز، مک، و لینوکس در سال جاری (از لحاظ فنی، شرکت تعیین مهلت ژوئن 2020، اما به نظر نمی رسه که در واقع از طریق دنبال شده). اکنون، گوگل می گوید برنامه های Chrome تا ژوئن ۲۰۲۱ بر روی آن پلتفرم ها کار خواهند کرد. سازمان ها می توانند پشتیبانی از برنامه های Chrome را در آن پلتفرم ها برای یک سال اضافی گسترش دهند، به این معنی که آنها از ژوئن ۲۰۲۲ کار می کنند.

و اگر شما یک کاربر سیستم عامل کروم باشید، گوگل در حال حاضر به جای ژوئن سال آینده، پشتیبانی از برنامه های Chrome را در ژوئن سال 2022 پایان خواهد داد. اما مهم نیست که چه پلت فرمی در حال انجام باشید، گوگل می گوید پشتیبانی از برنامه های Chrome تا ژوئن 2022 بر روی تمام پلتفرم ها پایان خواهد داشت.

Chrome پسوندها هنوز کار خواهند کرد، هر چند - و در واقع، ساخت یک برنامه افزودنی یکی از گزینه هایی است که گوگل به عنوان یک جایگزین برای توسعه دهندگانی که اکنون نیاز به انتقال از برنامه های Chrome دارند توصیه می کند اما هنوز می خواهند قابلیت های مشابهی را در مرورگر کروم ارائه کنند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن