گوگل بازگشایی ادارات در ماه جولای به صورت محدود

گوگل آغاز خواهد شد بازگشایی دفاتر شروع در جولای 6th برای تعداد محدودی از کارکنان. در یک پست وبلاگ منتشر شده در

توسط PARINEWS در 6 خرداد 1399

گوگل آغاز خواهد شد بازگشایی دفاتر شروع در جولای 6th برای تعداد محدودی از کارکنان. در یک پست وبلاگ منتشر شده در سه شنبه مدیر عامل شرکت سوندار پیچای گفت که در حالی که بازگشت به کار خواهد اختیاری برای بقیه سال, کسانی که نیاز به در آمده قادر خواهد بود تا بر اساس دوار — یک روز در هر هفته. این شرکت همچنین به کارگران $1,000 دستمزد برای دفتر خانه را از راه دور کار آسان تر است.

در ماه سپتامبر برنامه گوگل اجازه دهید مردم بیشتر به دفتر تا رسیدن به ساختمان حدود 30 درصد ظرفیت است. کسانی که نیاز به آمده در به انجام شغل خود را اطلاع داده خواهد شد در ماه ژوئن 10th.

پیچای همچنین گفت: این شرکت خواهد بود بیشتر انعطاف پذیر با کنترل از راه دور کار گزینه های پس از همه گیر آسانسور. "حرکت های آینده ما به دنبال توسعه بیشتر به طور کلی انعطاف پذیری در نحوه کار ما," او نوشت. "دانشگاه های ما هستند طراحی شده برای فعال کردن همکاری و جامعه و...در همان زمان ما بسیار آشنا با توزیع کار ما به عنوان بسیاری از دفاتر در سراسر جهان و باز در مورد این درس ما یاد بگیرند از طریق این دوره است."

این خبر یک هفته پس از Facebook مدیر عامل مارک زوکربرگ اعلام کرد این شرکت به کارکنان اجازه می دهد به کار از راه دور فراتر از همه گیر و گفت این امر می تواند "بیشتر به جلو متمایل به شرکت در کار از راه دور در مقیاس ما."

توییتر و مربع اعلام کرد در حال حاضر مشابه سیاست های گسترش, ریموت کار گزینه برای اکثر کارکنان به طور نامحدود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن