گوگل گزارش شده است که در مواجهه با یک جدید ضد تراست پروب از کالیفرنیا

کالیفرنیا گزارش را باز کرد خود را در تحقیقات ضد تراست به گوگل, سیاسی , گزارش که به معنی این غول جستجو است که د

توسط PARINEWS در 23 تیر 1399

کالیفرنیا گزارش را باز کرد خود را در تحقیقات ضد تراست به گوگل, سیاسی , گزارش که به معنی این غول جستجو است که در حال حاضر رو به ضد تراست پروب از هر ایالت در ایالات متحده در یک نوار. معلوم نیست که از جنبه های این شرکت در کالیفرنیا دادستان کل در حال بررسی است اما اخیر موشکافی متمرکز شده خود را خریداری و آن تسلط و رفتار در ad tech بازار و جستجو در بازار است.

پروب خواهد بود فقط آخرین تحقیقات آنتی تراست مواجه شده توسط گوگل است. در سپتامبر گذشته به طور کلی وکیل از 50 ایالت و منطقه اعلام کرد که تحقیقات ضد تراست به گوگل تبلیغات و جستجو و کسب و کار. در آن زمان کالیفرنیا و آلاباما بودند تنها دو کشور به شرکت در این کاوشگر. کالیفرنیا عدم مشارکت بود به خصوص قابل توجه از دولت خانه های گوگل در مانتین ویو ستاد. این آخرین اخبار می تواند ترک آلاباما به عنوان تنها کشوری که در حال بررسی شرکت. کالیفرنیا پروب را گزارش می شود جدا از این تحقیقات اعلام کرد سال گذشته است.

همزمان وزارت دادگستری گسترده ضد تراست آن را بررسی و اعلام کرد در تابستان گذشته به تکنولوژی نیز متمرکز در گوگل و بخش است که تصور می شود با همکاری نزدیک با دولت در سطح بررسی است. گوگل تایید دخالت خود را در وزارت دادگستری بررسی سپتامبر گذشته هنگامی که آن را گفت: آن را به حال خواسته شده است برای ارائه اطلاعات به آژانس فدرال. یک دست کت و شلوار از وزارت دادگستری می رسد به عنوان به زودی به عنوان در ماه آینده با توجه به سیاسیاما معلوم نیست که آیا چند دولت بررسی خواهد شد و در ادامه به طور جداگانه پس از آن نقطه.

موشکافی همچنین از کنگره که در آن مدیر عامل گوگل Sundar Pichai است که انتظار می رود به شهادت بعد از این ماه به عنوان بخشی از خانه قضائیه آنتی تراست کمیته فرعی را پرس و جو. مدیران اجرائی از آمازون, اپل, و Facebook نیز توافق کردند که به شهادت به عنوان بخشی از این بررسی است.

FTC نیز خواسته Amazon, Google و Facebook به نوبه خود بیش از شواهد خود را خریداری و ادغام.

هر دو گوگل و یک سخنگوی دادستان کل کالیفرنیا کاهش یافته است به نظر به سیاسی در گزارش خود. "برای حفاظت از یکپارچگی از کار ما این عمل ما نیست به اظهار نظر در مورد هر دستور یا بالقوه تحقیقات حتی به تایید یا انکار وجود آنها" یک سخنگوی دادستان کل گفت: Gizmodo.

و همچنین میزبانی گوگل ستاد یک تحقیقات آنتی تراست در کالیفرنیا مهم است زیرا دولت یک هیات بزرگ اختصاص داده شده به ضد انحصار و رقابت تحقیقات سیاسی یادداشت و آن Cartwright عمل و رقابت ناعادلانه عمل قوانین ضد تراست شده اند به طور گسترده تر تفسیر از فدرال قانون ضد تراست در گذشته است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن