نقشه های گوگل باعث می شود آن را آسان تر برای به اشتراک گذاشتن مکان خود را بدون آدرس

نقشه های گوگل در حال راه اندازی یک ویژگی جدید است که به تولید منحصر به فرد کد شش رقمی بر اساس مکان خود را. این

توسط PARINEWS در 8 خرداد 1399

نقشه های گوگل در حال راه اندازی یک ویژگی جدید است که به تولید منحصر به فرد کد شش رقمی بر اساس مکان خود را. این کد می تواند به دیگران داده شده و مورد استفاده قرار گیرد هنگامی که شما در واقع به دور از سنتی آدرس خیابان. آن را به نام "به همراه کد" و آن را در دسترس با یک شیر آب از روی دایره آبی, آیکون که نشان دهنده محل سکونت خود را در برنامه.

به علاوه کدهای طراحی شده برای کشورهایی که فاقد نام خیابان می تواند آن را دشوار برای شناسایی آدرس. گوگل می گوید این می تواند باعث مشکلات زمانی که خدمات اورژانس در حال تلاش برای پاسخ به حوادث و عواقبی برای نیازهای روزمره مانند پستی و تحویل. با توجه به شرکت بیش از 2 میلیارد نفر در سراسر جهان هم لازم نیست که یک آدرس و یا یک است که آسان نیست برای قرار دادن.

به علاوه کدهای شده اند در اطراف نقشه های گوگل برای در حالی که کمی اما تا به حال اصلی ترین راه دسترسی به آنها شده است با رها کردن یک سنجاق قرمز در یک مکان. ضربه زدن به پین نشان می دهد محل را به همراه کد در کنار طول و عرض جغرافیایی, طول جغرافیایی و آدرس خیابان (اگر قابل اجرا باشد).

به علاوه کدهای به طور معمول در قالب یک سری رقم از هم جدا شده توسط یک نماد به علاوه به همراه نام شهر یا شهرستان که در آن واقع شده است. برای مثال "HR8P+84 لندن" است به همراه کد برای یک نقطه در وسط همستد هیث یک پارک در شمال لندن. اگر هیچ شهر در نزدیکی این شهر نام می توان با یک عدد چهار رقمی کد منطقه و شخصیت اضافی می تواند اضافه شود برای محدود کردن محل بیشتر است.

یک کد می تواند تبدیل به یک محل با وارد کردن آن را به جعبه جستجو در نقشه های گوگل. این نسخهها کار میکند آفلاین با توجه به علاوه کدهای سایت و فن آوری های منبع باز است که تحت مجوز آپاچی 2.0 معنی توسعه دهندگان دیگر می تواند شامل فن آوری در برنامه های خود را.

به عنوان مثال در جایی که در آن به همراه کد می تواند مفید باشد می توان در این سی مقاله از سال گذشته که در آن یک روزنامه نگار توصیف فرایند دادن آدرس خود را به راه اندازی یک حساب بانکی در گامبیا. آنها زندگی می کردند در یک unnumbered خانه بی نام و بنابراین به جای نوشتن آدرس خود به آنها گفته شد به رسم محل خانه خود را "در ارتباط با نزدیکترین نشانه." گوگل و پرداختن به Unaddressed NGO نشان داده اند که چگونه به همراه کدهای مورد استفاده قرار گرفت برای کمک به آدرس برای یک جامعه در کلکته هند در سال 2018 است.

به علاوه کدهای نیست تنها تکنولوژی است که در تلاش برای حل این مشکل است. What3Words طول می کشد یک رویکرد مشابه اما آن را نمایش دیجیتال آدرس در قالب سه کلمه از هم جدا شده دوره. اگر چه What3Words پشتیبانی می شود در تعدادی از های مختلف نقشه برداری, خدمات, دیجیتال آن آدرس می تواند وارد شود به طور مستقیم به نقشه های گوگل.

بازگشت در ماه فوریه مدیر عامل گوگل Sundar Pichai توضیح داده شده به همراه کدهای به عنوان بخش مهمی از ساخت نقشه های گوگل کار می کنند برای بیشتر مردم در سراسر جهان است. "با دیجیتال آدرس بیشتر مردم قادر خواهد بود برای دسترسی به چیزهایی مانند بانکداری و خدمات اضطراری, دریافت ایمیل های شخصی و تحویل و کمک به مردم برای پیدا کردن و نگه داری کسب و کار خود را" مدیر عامل نوشت. "این هنوز در اوایل روز اما ما در حال هیجان زده در مورد بالقوه است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن