گوگل عکس دیگر هیچ پشتیبان رسانه های اجتماعی پوشه به طور پیش فرض

عکس های گوگل دیگر نمی خواهد پشتیبان گیری از تصاویر و فیلم های ذخیره شده از پوشه های ایجاد و مدیریت برنامه های

توسط PARINEWS در 10 تیر 1399

عکس های گوگل دیگر نمی خواهد پشتیبان گیری از تصاویر و فیلم های ذخیره شده از پوشه های ایجاد و مدیریت برنامه های رسانه های اجتماعی به طور پیش فرض (از طریق اندروید پلیس). قبلا گوگل, عکس پشتیبان گیری از پلت فرم به طور خودکار آپلود تمام تصاویر ذخیره شده را به شما آندروید یا iOS دستگاه از جمله کسانی که فایل های ذخیره شده در پوشه های ایجاد شده توسط برنامه هایی مانند Facebook, Instagram, و واتساپ. در حال حاضر گوگل می گوید که از ویژگی های خاموش است و شما مجبور به تعویض آن را برای برنامه های خاص و یا اجرای پشتیبان گیری دستی در پوشه های خاص.

گوگل با استناد به افزایش اشتراک گذاری تصویر اتفاق می افتد پس از شروع COVID-19 بیماری همه گیر. "مردم های بیشتر عکس ها و ویدئوها با توجه به COVID-19. برای صرفه جویی در منابع اینترنتی تهیه نسخه پشتیبان و همگام سازی خاموش شده برای دستگاه پوشه های ایجاد شده توسط برنامه های پیام رسانی مانند WhatsApp, پیام, و, Kik. شما می توانید این تغییر در هر زمان در تنظیمات" می خواند پشتیبانی از صفحه جزئیات را تغییر دهید.

گوگل تاکید بر این که هر عکس در حال حاضر حمایت و سازمان را از طریق برنامه های رسانه های اجتماعی در حال تاثیر پذیری از تغییر و است که شما هنوز هم می تواند به پوشه های فردی در برنامه Google Photos و به نوبه خود بر روی "پشتیبان و همگام سازی" ویژگی. گوگل یک راهنمای دستی در اینجا برای پیدا کردن خود را در رسانه های اجتماعی موجود مربوط به تصاویر و ویدئوها در گوگل, عکس برای در حال اجرا دستی دسته ای پشتیبان گیری و روشن کردن اتوماتیک قابلیت پشتیبان گیری. برخی از تحت تاثیر قرار سیستم عامل شامل Facebook خانواده از برنامه های پیش فرض پیام های مشتری در اندروید, اسنپ چت و توییتر, در میان دیگران.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن