گوگل آشیانه آگاه وصله پینه کردن است که در اینجا برای ساده سازی اشتراک خود را

جدید گوگل لانه آگاه مدل قیمت گذاری شده است نورد از شروع این هفته این شرکت امروز اعلام کرد. مدل های جدید بدان م

توسط PARINEWS در 23 اردیبهشت 1399

جدید گوگل لانه آگاه مدل قیمت گذاری شده است نورد از شروع این هفته این شرکت امروز اعلام کرد. مدل های جدید بدان معنی است که یک اشتراک در حال حاضر را پوشش می دهد همه از لانه خود دستگاه به جای درخواست شما را به پرداخت برای هر دستگاه بر اساس. آن را در دسترس در هر یک از 19 بازار که در آن لانه آگاه در دسترس است از جمله ایالات متحده آمریکا, انگلستان, استرالیا, فرانسه و آلمان است.

جدید لانه آگاه اشتراک در حال حاضر هزینه 6 دلار در ماه و یا $60 سال به پوشش تمام دستگاه های خود را. می شود که شما 30 روز از "رویداد تصویری تاریخ" این معنی شما می توانید ضبط از هر زمان که دوربین تشخیص حرکت و یا صدا. پریدن تا 12 دلار در ماه (120 دلار در سال) برای لانه آگاه به علاوه دو برابر رویداد خود را در تاریخ به مدت 60 روز و همچنین شما می شود 10 روز از 24/7 ضبط ویدئو تاریخ.

آن را بسیار ساده تر از لانه قبلی مدل قیمت گذاری است که در آن اشتراک قیمت در محدوده 5 دلار به 30 دلار در هر ماه برای هر دوربین با تخفیف ارائه شده برای پوشش هر یک پس از آن دستگاه. اما مدل های قدیمی رو شما 24/7 ضبط ویدئو به صورت استاندارد و در حال حاضر آن چیزی است که شما مجبور به پرداخت اضافی برای. اگر شما یک لانه های موجود آگاه مشترک و شما می خواهید برای ارتقاء به لانه جدید آگاه اشتراک شما می توانید به درون استور گوگل. هشدار داده می شود که شما مجبور به مهاجرت به یک حساب کاربری گوگل به عنوان بخشی از این روند است.

در مقایسه آمازون حلقه طرح اشتراک هزینه 10 دلار در ماه و یا $100 یک سال اگر شما می خواهید آن را برای پوشش دادن هر وسیله در خانه خود را در حالی که Arlo ابتدایی $9.99-یک-طرح ماه را پوشش می دهد تا به پنج دوربین. هر دو حلقه و Arlo شارژ کاهش نرخ از $3 ماه اگر شما فقط می خواهید برای پوشش یک دوربین تک.

به عنوان به خوبی به عنوان جدید مدل قیمت گذاری گوگل نیز می گوید که لانه سخنرانان و نمایش در ایالات متحده هم اکنون می توانید گوش دادن و به شما هشدار زمانی که آنها شنیدن "بحرانی برای تلفن های موبایل" مثل شیشه شکستن و یا یک زنگ خطر دود. هنگامی که شما دریافت هشدار و گوش به صدای شما سپس باید گزینه تماس 911. اگر شما با استفاده از این برنامه آن را می دانم به شما را در ارتباط با یک اپراتور که نزدیک به خانه خود را به جای مکان گوشی خود را.

همزمان با راه اندازی گوگل کاهش قیمت از یک زن و شوهر از لانه محصولات: لانه Hub در حال حاضر در دسترس برای $89.99 از 129 دلار و لانه طب داخلی است $129.99 از $199.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن