دولت هنوز به تصمیم گیری در MySugar خصوصیسازی: Murugesh Nirani

بنگلور: با بیان اینکه دولت هنوز برای تصمیم گیری در خصوصی سازی MySugar آسیاب در مندیا BJP MLA از بیلگی و رئیس N

توسط PARINEWS در 4 تیر 1399

بنگلور: با بیان اینکه دولت هنوز برای تصمیم گیری در خصوصی سازی MySugar آسیاب در مندیا BJP MLA از بیلگی و رئیس Nirani قند Murugesh Nirani نگهداری می شود که خود شرکت است نه لابی گری برای تصاحب MySugar کارخانه به عنوان پیش بینی شده توسط چند منافع.

انتشار Nirani که همچنین وزیر سابق گفت که شایعات در حال گسترش است که Nirani قند شرکت در حال تلاش برای گرفتن بیش از مندیا را MySugar کارخانه. اما باید توجه داشته باشید که ممکن است برای هر کسی که برای به دست آوردن قرارداد به طور مستقیم و کارخانه اگر پیشنهاد باید در اجاره نامه تنها از طریق یک جهانی مناقصه, او گفت:, و اضافه کرد که تنها بالاترین پیشنهاد می کیسه مناقصه با تمام مراحل باید به صورت شفاف انجام.

اشاره به این که MySugar کارخانه است و نه ارائه یک فروشگاه برای دولت آن را به هر کسی Nirani گفت که او ممکن است شرکت در مناقصه بسته به وضعیت اگر دولت تصمیم بر خصوصی سازی و دعوت به مناقصه.

اظهار نظر در Pandavapura Sahakara Sakkare Karkhane (PSSK) در Pandavapura که او در اوایل این ماه (ژوئن 5) در زمان بیش از 40 سال اجاره Nirani گفت که او می تواند شروع این کارخانه تنها در صورتی که مردم محلی و سازمان های گسترش همکاری ها وجود دارد و نیاز به هیچ سردرگمی بیش از این است. این ادعا که او نیز از یک خانواده از کشاورزان و به این ترتیب او می تواند درک مشکلات جامعه کشاورزی او اظهار داشت که او یک رویای ساخت چندین دهه Pandavapura آسیاب شکر یک مدل یکی در دولت است.

با اشاره به جلسه خود با سابق میسور خانواده سلطنتی Pramoda دوی Wadiyar در میسور کاخ پس از مصرف بیش از PSSK, Nirani گفت: در این جلسه فقط یک تماس حسن نیت ارائه میدهد و هیچ چیز بیشتر باید به آن متصل است. او در ادامه گفت که او را ملاقات کرده بود Yaduveer Krishnadatta Chamaraja Wadiyar که به تازگی ارسال شده در Facebook صفحه ای که MySugar می توانید شروع به موقع خرد کردن حداقل تحت یک عملیات و تعمیر و نگهداری (O&M) تنظیم در جهت منافع کشاورزان است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن