راهنمایی برای ایجاد COVID مراکز مراقبت

مدیریت توسط RWAs, AOAs شرکت در محل خود میسور/Mysuru: دولت با ایجاد COVID مراکز مراقبت (CCCs) برای جداسازی و مد

توسط PARINEWS در 22 تیر 1399

مدیریت توسط RWAs, AOAs شرکت در محل خود

میسور/Mysuru: دولت با ایجاد COVID مراکز مراقبت (CCCs) برای جداسازی و مدیریت بدون علامت و خفیف علامتی COVID-19 نفر در دولت/ موسسات خصوصی مانند Ashrams نمایشگاه مراکز Bhavans ، در این زمینه تعدادی از انجمن های رفاه مقیم (RWAs)/ آپارتمان صاحبان انجمن (AOAs) آمده اند رو به جلو به منظور تسهیل در صفحه اصلی انزوا و مدیریت مثبت افراد در محل خود. در این راستا دولت تصمیم گرفته است برای حضور در جامعه سازمان در مدیریت COVID-19 مثبت افراد خود را. از این رو Commissionerate بهداشت و رفاه خانواده خدمات دیروز (10 ژوئیه) با صدور دستورالعمل های زیر را برای ایجاد CCCs مدیریت RWAs, AOAs و شرکت ها در محل خود:

1. امکانات مورد نیاز

یک) خانه های خالی, جامعه, سالن و آپارتمان در آپارتمان(ع)/ جامعه.

ب) جدا کردن محل اقامت زنان و کودکان است.

ج) فردی اشغال در یک اتاق 10×10 فوت ترجیحا با متصل حمام و توالت.

د) در صورت عدم وجود فرد اتاق, 4 تا 6 COVID مثبت افراد باید جایگزین شود در یک سالن با داشتن متصل حمام و توالت/s.

e) موقت پارتیشن یا پی وی سی و یا صفحه نمایش سمت باید برای ارائه حریم خصوصی افراد حفظ فاصله فیزیکی از حداقل شش پا بین دو تخت.

f) تخت تشک مبلمان و منسوجات و بدون وقفه آب و برق باید در دسترس خواهد بود.

g) غذای خانگی یا از بیمار در خانه و یا از یک آشپزخانه مشترک باید مرتب شود.

ثانیه) خدمات جانبی مانند زباله, مدیریت بهداشت و لجستیک موفق شود باید به طور انحصاری و به طور جداگانه برای COVID بلوک. به خصوص زباله پزشکی باید تحت درمان با 1% هیپوکلریت راه حل برای یک تماس دوره یک ساعت باید مطمئن باشید قبل از دفع نهایی.

i) اگر شهروندان یک گروه از خانه های فردی در یک خیابان یا محله در حال حاضر و به طور مستقل اشغال خانه و یا سالن جامعه آنها را تشویق به اجرای CCC امکانات شبیه به RWAs.

2. واجد شرایط برای ورود

همه بدون علامت و خفیف علامتی COVID مثبت افراد به جز موارد زیر است: a) > 60 سال سن داشتند. ب) با همبود شرایط مانند فشار خون بالا و دیابت و چاقی شدید تیروئید, بیماری سرطان, بیماری های کلیوی شامل بیماران دیالیز, بیماری های قلبی و سکته مغزی و سل مردم با HIV زندگی می کنند ایمنی بدن به خطر بیافتد بر روی استروئیدها و ایمنی بدن-برطرف کننده. ج) زنان باردار و مادران شیرده. د) کودکان زیر 10 سال سن داشتند. ه) هر گونه دیگر جدی پزشکی/ بیماری روانی است.

3. مراقبت های پزشکی در CCC

الف) دسترسی به عمومی باید محدود شود.

ب) RWA / AOA / شرکت باید یک کراوات با تیم پزشکی (و یا با یک پزشک ساکن در محل) برای triaging و منظم بالینی حمایت از بیماران.

ج) پرسنل پرستاری انجام خواهد شد اندازه گیری دما و پالس اکسیمتری نظارت بر علائم دیگر, ثبت دما و SpO2 با نوک انگشتان پالس oxymetery سه بار در روز باید تله مشاوره با پزشک برای هر دستورالعمل.

د) ارتباط با یک وابسته به بیمارستان خصوصی اختصاص داده شده COVID-19 مرکز بهداشت یا بیمارستان مراجعه COVID مثبت فرد در صورت نیاز.

e) کافی منابع PPE کیت N-95, ماسک سه لایه فولاد ماسک و دستکش دست sanitisers حرارتی, اسکنر, pulse oximeter گلوکومتر, BP, دستگاه, گوشی پزشکی, داروها مانند هيدروکسی کلروکين ویتامین C و زینک و غیره. باید در دسترس خواهد بود.

f) در مورد اورژانس و آمبولانس خدمات باید به دست آمده از دولت (108)/ خصوصی آمبولانس.

g) از COVID مثبت فرد باید تحت مراقبت RWAs; با حضور دکتر کارکنان و پرستاران تمام خواهد شد تحت نظارت قضایی MOH/ DHO/ هو شهر, شرکت های بزرگ و یا تو/ DH&FWO بخش.

ثانیه) ورود اطلاعات — پرستاری افسر باید حفظ نمودار بیمار و سوابق (برای پارامترهای لازم) و دکتر باید رسما تایید ثبت اطلاعات و راهنمایی کند.

4. امکانات مورد نیاز

الف) کارکنان پشتیبانی برای غذا/ نظارت – خواهد بود در حال حاضر 24×7 در دو یا سه شیفت تعیین شده تنها برای مراقبت از بیماران در نسبت 1:12 در هر COVID فرد مثبت است.

ب) تعیین شده پرسنل امنیتی باید نظارت CCC.

ج) 24×7 برق با قدرت برگشت و تامین آب است.

د) نظارت بر تسهیلات با استفاده از دوربین های مدار بسته نصب شده (اختیاری). e) تسهیلات برای ضد عفونی و عقیم سازی از ملافه ها و ظروف از COVID فرد مثبت است.

ج) در دسترس بودن پهنای باند اتصال به اینترنت با کامپیوتر و DEOs برای ارائه COVID-19 بيمار داده.

5. نظارت روزانه و نظارت پزشکی

یک) روزانه سه بار متوسط و SpO2 ضبط با استفاده از انگشت oximeter پالس.

ب) 24×7 مانیتورینگ توسط افسر پزشکی.

ج) مراجعه کننده به پزشکی و سایر شکایات.

6. غذا و تغذیه

الف) رژیم غذایی مغذی باید ارائه شده به بیماران با استفاده از پیشنهاد رژیم غذایی برای طرح در دولت مشاوره (نگاه کنید به جدول زیر) اما غذا به بیمار سلیقه فردی آلرژی و نیازهای غذایی است. مواد غذایی تحویل داده خواهد شد از این نگران بیمار را به مرکز برای کارکنان را به بیماران است. بشقاب یکبار مصرف و قاشق و چنگال باید استفاده شود.

ب) مواد غذایی مناسب ترتیبات سه بار در روز همراه با تنقلات برای بیماران و پرسنل پرستاری.

7. خدمات جانبی

یک) منطقه اختصاص داده شده از پوشیدن و doffing از PPE برای کارکنان مراقبت های بهداشتی.

ب) مدیریت زباله در داخل و خارج از CCC.

ج) به اطمینان حاصل شود که پزشکی زباله های تولید شده در CCC فرستاده شده است برای تعیین زیستی-پزشکی و مرکز پردازش.

د) برای اطمینان از خلوص کامل در داخل و خارج CCC.

8. تست

COVID-19 تست برای بیماران باید از انجام هر تست دستورالعمل صادر شده توسط GoK. سایر آزمون های مورد نیاز هر پزشک ارزیابی باید در دسترس ساخته شده از نزدیکترین مرکز درمانی.

9. گزارش روزانه

CCC را تضمین خواهد کرد گزارش روزانه از پذیرش آزادی از انزوا و وضعیت پزشکی از بیماران در این نرم افزار توصیه می شود توسط دولت/ گزارش به منطقه نظارت افسر (DSO)

10. دیگران

CCC تسهیلات استفاده خواهد شد توسط محلی RWA/ AOA تنها ساکنان. این COVID مثبت افراد مجاز به استفاده از لپ تاپ, موبایل, تبلت, کتاب و دیگر مواد خواندن ،

11. تخلیه/ انتشار از انزوا:

به دنبال هر GoK دستورالعمل مشاوره با دکتر درمان.

روش عمل استاندارد در حال اجرا CCCs

1. مکان های مختلف است که می تواند به عنوان شناخته COVID مراکز مراقبت (CCCs):

موسسات مانند جامعه سالن جامعه خوابگاهها مدرسه یا کالج محل مراکز استادیوم ازدواج/ پارتی, سالن کمپ, سایت های, نمایشگاه, هتل ها و دیگران تلقی مناسب و شناسایی توسط مقامات می تواند CCCs.

2. منابع انسانی مورد نیاز:

• پزشکان – یک به ازای هر 100 نفر 8 ساعت شیفت (به های ارائه شده توسط بهداشت و درمان/ پزشکی و آموزش و پرورش Dept. در صورتی که دولت موفق CCC)

• کارکنان پرستاران – یک به ازای هر 50 نفر برای 8 ساعت شیفت. (به های ارائه شده توسط بهداشت و درمان/ پزشکی و آموزش و پرورش Dept. در صورتی که دولت موفق CCC)

• کارکنان پشتیبانی برای غذا/ نظارت – یک به ازای هر 100 نفر 8 ساعت شیفت.

• کارکنان برای تمیز کردن – یکی در هر 50 نفر برای 12 ساعت شیفت.

• ورود اطلاعات اپراتور – یکی در هر مرکز به صورت 12 ساعت شیفت.

• پرسنل امنیتی و مارشال – هر 50 نفر برای 12 ساعت شیفت.

کارکنان باید اقامت در CCC تنها در یک جداگانه بال. آنها کار را برای دو هفته در CCC و سپس رفتن به خانه بعد از تست منفی برای COVID-19 برای دوره یک هفته.

3. امکانات مورد نیاز:

هر CCC نیاز به:

• محدود کرده اند دسترسی برای عموم است.

• باید تخت 1 متر از هم جدا با طرف قفل و شارژ نقطه برای موبایل/ لپ تاپ و غیره.

• یک بخش جداگانه/ بخش برای مرد و نفر زن بودند.

• دارای 24×7 برق با قدرت برگشت و تامین آب است.

• باید یک کادر پرستاری و پزشک در ایستگاه 24×7 مرکز مراقبت در موارد اضطراری.

• باید کافی منابع PPE کیت N-95, ماسک سه لایه فولاد ماسک و دستکش دست عفونی حرارتی اسکنر صترلزرس, گلوکومتر, BP دستگاه بلندگو داروها مانند هيدروکسی کلروکين و دیگران از جمله اورژانس, مواد مخدر, مواد پانسمان و کمک های اولیه کیت اکسیژن سیلندر با لوله/ اکسیژن و متمرکز کننده نبولایزر قابل حمل دستگاه ECG. (الزامات مورد نیاز از منابع داده شده است در Annexure-1)

• کافی امکانات توالت (1 توالت برای 10 نفر).

• دارای تهویه مناسب و روشنایی تاسیسات.

• باید نظارت بر تسهیلات با استفاده از دوربین های مدار بسته نصب شده (اختیاری).

• باید 24×7 سرویس آمبولانس به تغییر بیماران هر زمان که لازم

• باید یک پیوندی با اختصاص COVID-19 مرکز بهداشت و یا اختصاص داده شده COVID بیمارستان.

• تسهیلات برای ضد عفونی و عقیم سازی از بیمار کتانی و تجهیزات مکانیزه لباس های شسته شده.

• در دسترس بودن پهنای باند اتصال به اینترنت با کامپیوتر و DEOs برای ارائه COVID-19 بيمار داده.

• مدیریت زباله در داخل و خارج از CCC.

• برای اطمینان حاصل شود که پزشکی زباله های تولید شده در CCC فرستاده شده است برای تعیین زیستی-پزشکی و مرکز پردازش.

4. مانیتورینگ بیمار

الف) مشترک تاسیسات حرارتی اسکن و پالس می توان دما و اکسیژن اشباع بررسی کنید.

ب) کارکنان پرستار/ آموزش سلامت کارگر می تواند رکورد همه متوسط و oximeter پالس خواندن دو بار در روز.

ج) هر کسی با نشانه های جدید یا تب ( >38°C یا >100.4 درجه فارنهایت) یا اشباع اکسیژن <94% باید بلافاصله با مراجعه به نزدیکترین مناسب مرتبط COVID تسهیلات.

5. ترشحات بیمار

طبق تخلیه سیاست های صادر شده توسط دولت از زمان به زمان.

6. مدیریت لجستیک در CCC:

الف) تامین تجهیزات و دارو به دولت موفق CCC – در کارناتاکا دولت مواد مخدر تدارکات و انبارداری جامعه (KSDLWS) ارائه خواهد شد لازم است تجهيزات و دارو به دولت موفق CCCs. در بیشتر BBMP منطقه گره افسر CCC ارسال خواهد شد مورد نیاز برای 15 روز به اضافی مدیر KSDLWS. در مناطق DCs را مدیریت کند از این استخر از تجهیزات و داروهای موجود با آنها برای COVID-19.

ب) تامین مواد غذایی – این BBMP/ دولت های منطقه را به ترتیب برای تامین مواد غذایی برای بیماران (به عنوان در نمودار رژیم غذایی) و به کارکنان.

ج) تمیز کردن – این BBMP/ منطقه دولت را تنظیم برای تمیز کردن و sanitisation از محل. در مورد CCC موجود برای کارکنان بهداشت و تمیز کردن همان باید مورد استفاده قرار گیرد.

د) حمل و نقل – این بیماران باید از تغییر CCC به دیگر امکانات پزشکی استفاده از استخر اختصاصی دستگاه آمبولانس موجود با CCC تیم مدیریت از BBMP/ منطقه.

e) تست – COVID-19 تست برای بیماران باید از انجام هر تست دستورالعمل صادر شده توسط دولت از زمان به زمان.

برای کارکنان پس از دو هفته از کار RT-PCR/ CBNAAT/ True-NAT تست باید انجام شود قبل از دادن یک هفته است. سایر آزمون های مورد نیاز هر پزشک ارزیابی باید در دسترس ساخته شده از نزدیکترین DCHC.

f) گزارش روزانه – CCC را تضمین خواهد کرد گزارش روزانه از پذیرش ترشحات وضعیت پزشکی از بیماران در این نرم افزار توصیه می شود توسط دولت.

g) امکانات خصوصی گرفته شده توسط دولت به عنوان CCC – در مورد امکانات خصوصی گرفته شده توسط دولت به عنوان CCC تحت اپیدمی بیماری عمل 1897 و سپس در دسترس کارکنان و امکانات جانبی باید استفاده قرار می.

ثانیه) CCC مسئول افسر – BBMP/ منطقه دولت باید تعیین گروه-یک افسر به عنوان مرکز incharge که باید در مدیریت منابع انسانی و تدارکات از مرکز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب