باران های سنگین، سیل های ویرانگر بسیاری از بخش های کوداگو را زیر آب می کند؛ وضعیت گریم

۲۳۵ میلی متر باران در یک روز دیروز تاریخ را ایجاد می کند ماديکاري: وضعيت Kodagu سيل اب در منطقه کوداگو همچنان

توسط PARINEWS در 18 مرداد 1399

۲۳۵ میلی متر باران در یک روز دیروز تاریخ را ایجاد می کند

ماديکاري: وضعيت Kodagu سيل اب در منطقه کوداگو همچنان با سطح آب يخ زده مي شود که هيچ نشانه اي از حمله نشان نمي دهد. اگر چه باران های شدید استراحت داده اند، سطح آب عقب نگذشته است و در این ولسوالی، 54 روستا و شهر سیل می شوند، گفت: اداره ولسوالی.

چهارده مکان اصلی برای زمین لغزش های مکرر شناسایی شده اند و چهار مکان شامل کرادیگودو، ایندیراناگار و چموندشوارینگار به عنوان مکان های نیازمند تخلیه فوری شناسایی شده اند. باران های پی در پی و زمین لغزش دوباره عملیات امداد و نجات در Talacauvery که در آن پنج نفر می ترسم در زمین لغزش ویرانگر در چهارشنبه نیمه شب مرده است.

تیم ملی نیروی مقابله با حوادث در Talacauvery منتظر بهبود آب و هوا برای انجام عملیات امداد و نجات در Talacauvery. عملیات در حال حاضر به دلیل آب و هوای اوج در حال حاضر در حال حاضر در حال برگزاری قرار داده شده است.

بنابر گزارش ها، کوداگو ۲۳۵ میلی متر دریافت کرد که بیشترین بارندگی در هند در یک روز در ۷ اوت (جمعه) است. به گزارش اداره هواشناسی هند (IMD)، این ناحیه به همراه ماهابالشوار و ماتران در ایالت ماهاراشترا ۲۳۵ میلی متر دریافت کرد. IMD پیش بینی کرده است که باران در 8 و 9 اوت استراحت می دهد اما دوباره قدرت را از 10 اوت و ادامه خواهد داد به شلاق زدن منطقه تا 12 اوت.

بهاگاندالا در کوداگو در دوره بین چهارشنبه تا جمعه، ۴۸۶ میلی متر باران دریافت کرده است. این در حال پیشی گرفته است رکورد قبلی روزانه بارش در منطقه در 300.2 میلی متر بارندگی در Madikeri در تاریخ 17 اوت 2018.

کمیسیون آب مرکزی گفت رودخانه Cauvery در بالاترین سطح سیل خود را در Napoklu بود.

24 ساعت داده های بارندگی

از 24 ساعت گذشته تا امروز صبح، منطقه 105.6 میلی متر بارش باران دریافت کرد. در حالی که مادیکیری تالوک باران ۱۵۸ میلی متری دریافت کرد، ویراجپت تالوک ۱۰۷/۷ میلی متر، سوموارپت تالوک ۴۹/۵ میلی متر باران دریافت کرد. Kasaba-wise, Madikeri received 82 mm, Sampaje 174 mm, Bhagamandala 205.6 mm, Napoklu 170.4 mm, Virajpet 113 mm, Hudikeri Kasaba 113 mm, اماتي كازبا 59، پوننامپت 105.2 ميلي متر، سريمانگالا 136 ميلي متر، بالله 120 ميلي متر، سوموارپت 27.80، شانتاهالي 129 ميلي متر، كودليپت 80/75، شانيواراسانته 25 ميلي متر، كوشالناگار 40/11 ميلي متر و سونتيكوپپا كصبا 31 ميلي متر باران دريافت مي شود.

کوداگو وزیر ناحیه پنجم سومنا که از طریق قایقاز باهاگاماندالا به همراه تیم نجات به تالاکائوری رسید، برای ارزیابی وضعیت گفت: «از آنجا که تریون سانگاما (محل تجدد کائووری، کانیکا و سوجیوتی) سیل زده است، ارتباط بین باگاماندلا و تالاکاووری را به هم پیوسته است. بنابراین تیم های NDRF قادر به حمل ماشین آلات برای انجام عملیات برای ردیابی پنج نفر که گم شده اند. اگر باران فروکش کند، تیم NDRF عملیات را برای ردیابی آن افراد گمشده به کار می بندد."

•کوداگو وزیر ناحیه پنجم سومنا، پراتاپ سیمها نماینده مجلس و مادیکریک اِم.پی.پی. آپاچو رانجان، امروز صبح مناطق سیل زده کوشالنگار را بازرسی می کنند.

MP به دنبال بسته ویژه

میسورو-کوداگو نماینده مجلس پراتاپ سیمها که وزیر سومنا را نیز به تالاکائوری همراهی می کرد، از دولت ایالتی خواست تا بسته ویژه ای را در بودجه کوداگو به مصرف ببخشد.

بیست خانواده دیگر در باهاگاندالا به مرکز امداد منتقل می شوند. مردم در زمین لغزش و سیل مستعد تپه های ایه پا، نهرو نگار و دیگر مکان های ناامن در حال نقل مکان به مراکز امدادرسانی هستند. در جاده گالیبیدو، جاده منگالورو، جاده مادیکیری-سيدپورا و جاهای دیگر زمین لغزش وجود داشت.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن