در اینجا برخی از روز پدر می پردازد که اتفاق می افتد در حال حاضر

روز پدر در ایالات متحده در حال آمدن است تا در چهار شنبه, ژوئن 21st. که در هفته آینده, بنابراین شما هنوز هم بای

توسط PARINEWS در 24 خرداد 1399

روز پدر در ایالات متحده در حال آمدن است تا در چهار شنبه, ژوئن 21st. که در هفته آینده, بنابراین شما هنوز هم باید زمان برای انجام برخی از خرید. با توجه به این که COVID-19 pandemic هنوز بسیاری از فروشگاه های خرده فروشی توقیف ما توصیه می کنیم انجام بسیاری از خرید خود را برای پدر آنلاین. اگر شما در حال اجرا در زمان کوتاه به خرید یک هدیه است, شما ممکن است قادر خواهید بود به ترتیب یک منظقه وانت بسته به فروشگاه.

وجود دارد بسیاری از چیزهایی که شما می توانید برای پدر در زندگی خود را, اما البته ما در اینجا به توصیه برخی از فن آوری هدایای ما فکر می کنم آنها می خواهم. شما چند معاملات است که ما می دانیم در مورد خاص برای روز پدر زیر, به دنبال برخی از پیشنهادات خوب تا به حال در این سایت به تازگی. وجود خواهد داشت بیشتر معاملات هفته آینده پس از اقامت برای کسانی که بعد از آن.

Nomad ارائه 20 درصد تخفیف در همه آن موارد و شارژ لوازم. این فروش شامل خانه بدوش لوازم پزشکی, اما هنگامی که شما آماده به پرداخت را وارد کنید کد DADSNGRADS را نجات دهد.

لحظه ای است که ارائه تخفیف بر روی طیف وسیعی از محصولات از جمله آن بهم پیوستن یا ضمیمه لنز خود گوشی موارد که شما می توانید لنز به عنوان لنز فیلتر برای هواپیماهای بدون سرنشین خود را و بیشتر. اگر شما صرف بیش از $150 استفاده از ارائه کد DAD15 به 15 $صرفه جویی در خرید خود را. اگر سبد خرید شما در مجموع می رود بیش از 250 استفاده از ارائه کد DAD30 به صرفه جویی 30 $در خرید خود را.

Satechi نیز میزبانی یک تخفیف در محصولات خود برای روز پدر که شامل بی سیم, شارژر USB-C هاب و بیشتر. فقط با وارد کردن کد پیشنهاد FORDAD در پرداخت به صرفه جویی 15 درصد در خرید خود را. اگر شما صرف بیش از $100 کد FORDAD20 را به شما صرفه جویی 20 درصد است. این فروش طول می کشد تا ماه ژوئن 17th.

dji phantom 4 front

DJI میزبانی روز پدر تخفیف در سراسر آن فروشگاه از هواپیماهای بدون سرنشین محصولات از طریق ژوئن 21. چند نمونه عبارتند از: DJI Mavic 2 Pro هواپیماهای بدون سرنشین در DJI یا آمازون برای $1,419 ($180 کردن هزینه های اصلی). شما می توانید پیدا کردن DJI فانتوم 4 Pro V2.0 با همان تخفیف و قیمت در DJI و آمازون است. برای بافت هر دو این محصولات در قیمت $1,729 فتح کند گرفته شد — و بالاتر از معمول خود را هزینه — در آغاز سال 2020 با توجه به تجارت و تعرفه ها که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تحمیل شده بر روی محصولات ساخته شده در چین. در حال حاضر به هر دلیلی شما می توانید یکی برای کمتر یک بار دیگر.

DJI دوربین و gimbal صف نیز مقرون به صرفه تر از حد معمول است. این شامل Ronin SC تثبیت کننده است که $299 به جای 439 دلار در DJI و آمازون است. شما همچنین می توانید $110 تخفیف ویژه برای Osmo طب مکمل و جایگزین اقدام است که در حال حاضر هزینه های $259 در DJI. این $369 Osmo جیب است که تثبیت دوربین ساخته شده است در حال حاضر $299 در DJI و آمازون است. هر دو Osmo عمل و جیب باقی خواهد ماند در فروش تا ژوئن 23.

Mortal Kombat 11

شما می توانید سهام در برخی از تخفیف بازی به بازی با بابا در نینتندو سوئیچ تا سه شنبه, ژوئن 16th. وجود دارد کاملا چند که ارزان تر از معمول و ما هم کشیده بهترین معاملات حق در اینجا. در حالی که شما در آن ممکن است یک ایده خوب برای مطمئن شوید که شما گیر یک 256GB کارت حافظه microSD در آمازون به طوری که آنها نمی خواهد اجرا از حافظه داخلی بر روی سوئیچ.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب