حلقه شنا بادی - انتخاب مناسب استراتژی

وزن آن نیز در حدود 400 گرم بوده که بسیار سبک می باشد و کودک قادر است به راحتی آن را حمل نموده و مورد استفاده

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

وزن آن نیز در حدود 400 گرم بوده که بسیار سبک می باشد و کودک قادر است به راحتی آن را حمل نموده و مورد استفاده قرار دهد . همچنین به منظور افزایش طول عمر و کیفیت محصول قسمت کف آن را از وینیل دولایه در نظر گرفته که در عین دارا بودن استحکام بالا از نرمی و راحتی مطلوبی برخوردار می باشد. به همین منظور شرکت بست وی بدنه این محصول را از جنس وینیل رنگی در نظر گرفته که در برابر ساییدگی و پوسیدگی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. حلقه شنا بادی شورتی پسرانه محصول تفریحی و آموزشی می باشد که توسط شرکت بست وی طراحی و به منظور استفاده کودکان خردسال تولید شده است. به منظور استفاده از این محصول می توانید با استفاده از انواع پمپ های دستی و از طریق دریچه هوای تعبیه شده بر روی بدنه و در کم ترین زمان ممکن آن را راه اندازی نمایید و در اختیار کودک خود قرار دهید. این محصول به صورت شورتی طراحی شده که موجب افزایش امنیت کودک در حین تفریح خواهد شد.

مسئله بعدی طراحی چشم های این حلقه شناست که به صورت جذاب و با حالتی شبیه به جدا بودن ان ازبدنه اصلی شکل گرفته است که باعث جذابیت و طبیعی جلوه دادن این حلقه شنا بر روی اب می باشد. از لحاظ تاریخی، در گذشته تصور بر این بود که آببازسانان انواعی از ماهی هستند. مدل بعدی استفاده از این محصول رد کردن دست ها از داخل این حلقه و گرفتن یک سمت از این محصول خواهد بود. پس ازان تیم فوتبال افغانستان در سالهای ۱۳۲۴ و ۱۳۲۸ خورشیدی سفرهای به هندوستان و ایران نمود که باز هم نتایج مطلوب را به دست آوردند. به این صورت که با قرار گرفتن پا های کودک درون دو عدد جای پا که در قسمت کف این محصول تعبیه شده است از لیز خوردن و افتادن ناگهانی کودک به درون آن جلوگیری می نماید. گاهی نر آلت تناسلی خود را بر روی بالههای پشتی و کناری ماده میمالاند و این کار به ویژه هنگامی که ماده اجازه آمیزش واژنی به نر نمیدهد صورت میگیرد.

همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید این محصول شبیه به یک قایق کوچک طراحی شده که دارای رنگ آبی تیره و روشن و طرح های زیبا و فانتزی کشتی و دریا بر روی بدنه می باشد که برای اغلب کودکان جالب به نظر می رسد. حلقه شنا بادی نوزاد مدل 01 از سری حلقه شنا های ساخته شده برای تفریحات آبی کودکان و نوزادان بوده که به تازگی وارد بازار ایران شده و توانست در مدت زمان کمی طرفدار بسیاری کسب کند. برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است که بدنه را کاملا محکم نکرده و بگذارید کمی انعطاف داشته باشد. هدف این سازمان سالم نگهداشتن جوانان و بزرگسالان افغانی که دور از وطن حیات بسر میبرند میباشد. در حال حاضر تیم ملی بدمینتون کشور ۲۶ عضو دارد که در بین آن ۱۲ خانم نیز فعالیت دارند و در مجموع تیم جوانان و نوجوانان بدمینتون کشور به ۶۲ تن میرسد و مربی تیم بدمینتون استاد مرتضی رضایی است که در جمنازیوم کمیته ملی المپیک تیمهای ملی را تمرین میدهد. در سالهای ۱۳۳۵ تا ۱۳۳۸ هجری خورشیدی در افغانستان برای نخستین بار دوشک پهلوانی روی کار شد؛ و در همین وقت مربی جاپانی به نام مستر ناگا برای تمرینات بهتر پهلوانی وارد افغانستان شد و تمریناتش را با ورزشکاران افغان در کلپ معارف آغاز نمود.

تا اکنون در تمام معارف افغانستان ورزش بسکتبال همگانی نشده صرف در چند مکاتب بزرگ و عالی میدانهای بسکتبال وجود دارد. فدراسیون گلف افغانستان تلاش دارد تا در سال ۲۰۱۲ خورشیدی ورزش گلف را با آموزش مربیان داخلی، به سایر ولایات نیز گسترش بدهند؛ و میگوشند تا زمینه را برای اشتراک ورزشکاران کشور در رقابتهای برون مرزی مساعد سازند. تیم ملی کشور در سال ۲۰۱۰، یازدهمین دور رقابتهای کشورهای جنوب آسیا توانست برای اولین بار مدال قهرمانی این دور از رقابتها را بهدست آورد. این رقابتها با حضور بیش از ۲۰ کشور در شیراز ایران برگزار شده بود و یک هفته ادامه داشت. طبق معلومات ریاست فدراسیون پرورش اندام حدود ۱۱۵۰کلپ پرورش اندام در سطح کشور وجود دارد که ۲۰۰کلپ آن در کابل فعالیت میکند. همچنین قادر است تا وزنی بالغ بر 20 کیلو گرم را تحمل نماید که برای کودکان کاملا مطلوب می باشد . اما نحوه مراقبت و استفاده ما نیز بر طول عمر آن بسیار موثر خواهد بود . طرح اول هشت پا و طرح دوم ستاره دریایی می باشد که رنگ نارنجی خود دارای شیارهای صورتی و سفید رنگ بوده و رنگ صورتی این محصول هم از طیف رنگی روشن بهره مند می باشد که قطعا یک ساختار فوق العاده خاص را دارا خواهد بود. Data was gener​ated  by G SA Conte᠎nt Gen᠎er ator Demov᠎ersion.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن