هاکی افسانه Balbir سینگ Sr. درگذشت 96

او همچنین مدیر هند تنها در جام جهانی برنده جانبی در سال 1975 محلی: Balbir سینگ Sr., هند یکی از بزرگترین بازیکن

توسط PARINEWS در 5 خرداد 1399

او همچنین مدیر هند تنها در جام جهانی برنده جانبی در سال 1975

محلی: Balbir سینگ Sr., هند یکی از بزرگترین بازیکنان هاکی درگذشت پس از مبارزه های متعدد مسائل بهداشتی برای بیش از دو هفته است.

افسانه 96 بوده و جان سالم به در دختر خود را Sushbir و سه پسر Kanwalbir, Karanbir و Gurbir.

"او در حدود 6.30 صبح امروز" Abhijit سینگ مدیر Fortis بیمارستان محلی که او در آن بستری شد پس از 8 مه گفت. نوه اش کبیر بعد از ارسال یک پیام بیان "Nanaji گذشت امروز صبح."

سه المپیک مدال طلا شد و در نیمه اغماء دولت پس از مارس 18 و در حال توسعه یک لخته خون در مغز او پس از اولین مراجعه کننده به بیمارستان برای برونش پنومونی با تب بالا. او پس از بستری دچار تب بالا و قلبی رنج می برد سه بازداشت در طول دوره درمان خود را.

یکی از ترین کشور انجام ورزشکاران نمادین در مرکز به جلو بود و تنها هند در میان 16 افسانه های انتخاب شده توسط کمیته بین المللی المپیک (IOC) در سراسر مدرن تاریخ المپیک.

او رکورد جهانی بیشترین گل توسط یک فرد در مردان هاکی در فینال المپیک هنوز شکست نخورده است.

او تا به حال پنج گل به ثمر رساند در هند 6-1 پیروزی بر هلند مدال طلا مسابقه در سال 1952 هلسینکی بازی.

او اعطا شد با Padma شری در سال 1957. Balbir Sr سه مدال طلای المپیک آمد و در لندن (1948) هلسینکی (1952) به عنوان معاون کاپیتان و ملبورن (1956) به عنوان کاپیتان.

او همچنین مدیر هند تنها در جام جهانی برنده جانبی در سال 1975.

این چهارمین بار در دو سال گذشته که کاپیتان سابق و مربی بود بستری در واحد مراقبت های ویژه (ICU). در ژانویه سال گذشته Balbir Sr. صرف بیش از سه ماه در بیمارستان به دلیل برونش ذات الریه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب