دموکرات های مجلس نمایندگان برای جلوگیری از معوق مالیات حقوق و دستمزد ترامپ حرکت کردند

گروهی از دموکرات های مجلس نمایندگان پیشنهاد برای جلوگیری از اقدام معوق مالیات حقوق و دستمزد رئیس جمهور دونالد

توسط PARINEWS در 18 شهریور 1399

گروهی از دموکرات های مجلس نمایندگان پیشنهاد برای جلوگیری از اقدام معوق مالیات حقوق و دستمزد رئیس جمهور دونالد ترامپ را آغاز کرده اند، که به کارگران اجازه می دهد پرداخت برخی از مالیات های خود را زمانی که تاثیر رکود COVID-19 حاد ترین فرض می شود اما مخالفان ادعا می کنند مشکل ساز است چرا که آن را زین مردم با لایحه مالیاتی بالاتر بعد.

ریپ جان لارسون (D-Conn.)، رئیس مجلس راه ها و به معنی زیرپانل تامین اجتماعی کمیته، همراه با 20 تن از همکاران دموکرات خود، در روز جمعه اعلام کرد دو ابتکارات—نجات امنیت اجتماعی ما در حال حاضر قانون و قطعنامه قانون بررسی کنگره— هر دو به دنبال لغو معوق مالیاتی ترامپ.

دستور اجرایی که ترامپ در ۸ اوت امضا کرد اجازه می دهد تا مالیات حقوق و دستمزد ۶٫۲ درصدی از اول سپتامبر تا پایان سال برای افرادی که کمتر از ۱۰۴٬۰۰۰ دلار در سال درآمد دارند معوق شود. پس از 31 دسامبر، کارفرمایان برای شروع به جمع آوری مالیات است که بدهکار هستند، منجر به وضعیتی که در آن کارگران دریافت کمتر در پرداخت را به خانه در سال آینده است.

لارسون در بیانیه قبلی خود گفت: «این دستور بی پروا، غیر قابل کار است و معنای جدیدی به اصطلاح «صورتحساب غافلگیرانه» می دهد. "اوایل سال آینده آمریکایی ها توسط ترامپ ملزم به پرداخت دو برابر برای آرایش این بازی بی معنی!"

لایحه لارسون به دنبال لغو راهنمایی (pdf) صادر شده توسط سرویس درآمد داخلی (IRS) در ۲۸ اوت است که معوق مالیات حقوق و دستمزد را اجرا می کند. قطعنامه قانون بررسی کنگره به طور مشابه هدایت IRS را باطل خواهد کرد، اما از طریق قطعنامه مشترک عدم تأیید در سنا.

این اقدام ترامپ پس از آن صورت گرفت که مذاکرات محرک متوقف شد، رئیس جمهور توضیح داد که زمانی که احتمال می رود بیشتر به آن نیاز داشته باشند- در اوج سقوط اقتصادی همه گیر محور، پول نقد اضافی در اختیار کارگران قرار خواهد داد.

ترامپ در آن زمان گفت: «این به معنای چک های حقوق بزرگتر برای خانواده های کارگری خواهد بود که ما برای تولید واکسن مسابقه می دهیم.» ترامپ در آن زمان افزود: اگر چهار سال دیگر کاخ سفید را برنده شود، به دنبال تبدیل معوق به یک برش دائمی خواهد بود.

برخی این اقدام را به خوبی معنا مورد انتقاد قرار می دهند اما با اشکالی محصور شده اند. اتاق بازرگانی آمریکا و حدود ۳۰ انجمن تجاری آن را «به خوبی در نظر گرفته شده برای ارائه امداد برای آمریکایی ها در جریان بحران COVID-19» نامیدم اما استدلال کردند که مگر اینکه به یک کاهش مالیات دائمی تبدیل شود، اقدام اجرایی «تهدید می کند که سختی های جدی را به کارمندانی تحمیل خواهد کرد که با لایحه مالیاتی بزرگی مواجه خواهند شد» پایین جاده.

مخالفان دیگر استدلال کرده اند که اگر معوق مالیات حقوق و دستمزد دائمی شود، این اقدام تأمین اجتماعی را تهدید می کند، ادعایی که ترامپ رد کرد و گفت که «تأثیر صفر بر تأمین اجتماعی خواهد داشت» و این برنامه به جای آن از طریق صندوق عمومی تأمین مالی خواهد شد.

ترامپ در اوایل ماه اوت در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: «در پایان سال، بر این فرض که من برنده می شوم، مالیات حقوق و دستمزد را فسخ می کنم.» "ما از طریق صندوق عمومی به تامین اجتماعی پرداخت خواهیم کرد."

trumptrump دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در جریان یک کنفرانس خبری در کاخ سفید در واشینگتن در ۴ سپتامبر ۲۰۲۰ سخنرانی می کند. (لیه میلیس/رویترز)

در سال ۲۰۱۹، بیش از ۹۴۴ میلیارد دلار از کل بیمه کهن سال و بازماندگان بیمه و معلولیت (OASDI) از مالیات حقوق و دستمزد به دست آمد، در حالی که بقیه از درآمد بهره حدود ۸۰ میلیارد دلار، همراه با حدود ۳۶ میلیارد دلار درآمد حاصل از مالیات بر مزایای OASDI به دست آمد.

رئیس اداره تامین اجتماعی Actuary استفان گس در تاریخ 25 اوت (pdf) گفت که اگر مالیات حقوق و دستمزد بدون منبع جایگزین درآمد حذف شد، صندوق اعتماد بیمه معلولیت تامین اجتماعی تبدیل خواهد شد "به طور دائم در حدود اواسط سال تقویم 2021 تهی، بدون توانایی پرداخت مزایای DI پس از آن،" و که سن و بازماندگان بیمه صندوق اعتماد اجرا خواهد شد از پول در اواسط سال 2023.

گرت واتسون، تحلیلگر ارشد سیاست گذاری در بنیاد مالیات، که یک اتاق فکر سیاست مالیاتی است، به یو اس ای تودی گفت که حذف مالیات حقوق و دستمزد در صورت استقرار جریان های درآمد جایگزین، تأمین اجتماعی را از بین نخواهد برد.

او به این نشریه گفت: «به شدت می توان تأمین اجتماعی را با استفاده از درآمد صندوق عمومی یا منبع درآمد جایگزین تأمین مالی کرد، بنابراین فسخ مالیات و فسخ یک برنامه چیزهای متمایزی است.»

وی افزود: با این حال معقول خواهد بود که بپرسیم با این برنامه چه اتفاقی خواهد افتاد غایب یک طرح جایگزین برای تأمین بودجه آن.

لارسون ادعا کرد که پیشنهاد ترامپ برای کاهش مالیات حقوق و دستمزد دائمی «حمله مستقیم به محبوب ترین برنامه کشورمان» است و به بودجه تأمین اجتماعی می رسد.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن