چطور ميتوني از اين زنده بيرون بري اگه شماره امروز رو ندوني؟

دیروز سه بود و من احساس می کردم که. روز قبل هشت و بدون شک بود فقط اون هشت تا احساس رو داشت، ميدوني؟ جایی که شم

توسط PARINEWS در 29 مرداد 1399

دیروز سه بود و من احساس می کردم که. روز قبل هشت و بدون شک بود فقط اون هشت تا احساس رو داشت، ميدوني؟ جایی که شما از پنجره بیرون را نگاه می کنید و همه چیز مکث می کند، فقط برای یک ثانیه، و یک لیوان قهوه در یک دست و یک دونات لعاب دار در دست دیگر، و شما در آن ایستاده اید و به خودتان فکر می کنید ... هشت. راست?

دانستن اعداد نصف جنگ این روزها است و اگر شما چیزی شبیه من شما آن را پیدا کرده اند سخت به نگه داشتن. فقط یک تُن در حال حاضر وجود دارد. !بدون شمارش من هميشه آنها را مي بينم: در اخبار، تلفنم، در ابرهاي باراني، و مهر بر چهره غريبه هاي خيابان. پنجاه! 63! هفتصد و هفتاد و هفت هزار، هفتصد و هفتاد و هفت! دو و نيم! ... -365. [یادداشت اد: آن را تمیز نگه دارید، رفیق!]

به همین دلیل من سپاسگزارم (خدا را شکر) برای کانال یوتیوب دیوید لینچ، جایی که شما می توانید تعداد امروز بدون دردسر و یا هویدا و حداقل لخت ترور روانی را پیدا کنید. کمک فوق العاده ای در این زمان های تلاش است. يه چيزي #lifehack. من زیر بستر و اعلان ها را روشن کرده ام، و شما هم باید!

خروجی یوتیوب لینچ در طول این زمان درخشان بوده است. توافق فرهنگی به ما می گوید. او قبلا انجام آب و هوا در حالی که در گزارش رویای عجیب و غریب و داستان در مورد اشکالات او به تازگی دیده می شود برای نگه داشتن چیز جالب است. اما من برای یکی خوشحالم که او با frivolities متوقف شده و به ما چیزهای مهم : اعداد.

پس ما به چه چیزی امیدواریم دوستان؟ -جراتت بهت چي ميگه؟ من چشمانم را می بندم و پنج تا را می بینم که مثل یک جسد غرق شده در کانال به نظر می رسه. اما قبلا اشتباه ميکردم خيلي اشتباه هستن اما وقتی که شماره امروز رو بدونم مطمئنم همه چیز به بهترین صورت در مياد



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن