چگونه انسان در حال ضرب و شتم ماشین آلات در تلاش برای مبارزه با گسترش COVID-19

هفته گذشته من در مورد نوشت: مجموعه ای از پیش بینی های که من کردم چشمگیری اشتباه است. امروز برای تسکین من شکنند

توسط PARINEWS در 27 خرداد 1399

هفته گذشته من در مورد نوشت: مجموعه ای از پیش بینی های که من کردم چشمگیری اشتباه است. امروز برای تسکین من شکننده نفس, اجازه دهید بحث در مورد یک مورد که در آن من بود و نزدیک به علامت.

در ماه آوریل پس از صحبت با کارشناسان بهداشت عمومی نوشتم در مورد اینکه چرا بلوتوث-بر اساس روش برای پیدا کردن موارد جدید COVID-19 به نظر می رسید به احتمال زیاد به سقوط کوتاه است. ترکیبی از رفتارهای انسان و چالش های فنی به نظر می رسید به احتمال زیاد برای محدود کردن اثر یک بیماری همه گیر پاسخ طرح است که با تکیه بر روی تلفن های ما منفعلانه pinging هر یک از دیگر در هر کجا که می رفت. در همان زمان, من نوشت: یک رویکرد قدیمی تر — با استفاده از انسان به برقراری تماس تلفنی و شناسایی افرادی که ممکن است در معرض این بیماری — به نظر می رسید خیلی بیشتر امیدوار کننده.

تا حدودی hilariously حداقل برای من روز بعد اپل و گوگل اعلام کرد که آنها ساختمان بلوتوث مبتنی بر COVID سیستم ردیابی است. (در اصل آنها مارک آن را به عنوان "تماس با ردیابی" اما پس از صحبت کردن بیشتر مردم آنها را روشن تر و دقیق "قرار گرفتن در معرض اطلاع رسانی است.") من تردیدی در مورد اثر خود را در کنار آن به وضوح نیت تلاش برای ایجاد یک تفاوت واقعی در کاهش گسترش COVID-19 و بیش از چند هفته آینده اپل و گوگل مشغول به کار پشتکار به اصلاح رویکرد خود را بر اساس بازخورد آنها.

فاز اول این پروژه که اجازه می دهد تا لیست سفید برنامه های بهداشت عمومی را افزایش استفاده از بلوتوث از ویژگی های گوشی خود را راه اندازی در مه 20 با سه ایالت آمریکا در هیئت مدیره. امید است که ایالات تر خواهد ثبت نام در ایجاد یک موثر تر گریخته از اطلاعیه ها در سراسر کشور است. اما همانطور که دیوید اینگرام در گزارش NBC News بیش از آخر هفته که چه چیزی اتفاق می افتد.

متحده است که تا به حال متعهد به استفاده از تماس با ردیابی برنامه های کاربردی و یا ابراز علاقه در حال حاضر پشتیبان گیری به دور از کسانی که ادعا می کند. چند متحده که نورد آنها را دیده اند تنها ولرم پاسخ. و وجود دارد هیچ نشانه ای از هر گونه حرکت برای برنامه های در سطح ملی.

کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom اولیه بود حامی تماس با ردیابی برنامه گفت: در همان روز که گوگل و اپل اعلام کرد که یک پروژه مشترک است که او می خواست به "ساخت است که ظرفیت و مشارکت" به عنوان بخشی از دولت را در نظر دارد. دو ماه بعد, پرجمعیت ترین دولت نیست و با استفاده از هر گونه نرم افزار یا تلفن همراه ردیابی فناوری گفت: علی بای یک سخنگوی کالیفرنیا عمومی وزارت بهداشت.

در میان چالش های آن را سخت برای بدست آوردن مردم را به دانلود این نرم افزار; شده است وجود ندارد و حمایت از رویکرد — یا منسجم پاسخ استراتژی — از دولت فدرال; و معلوم نیست که بلوتوث مبتنی بر رویکردهای شده اند که موثر حتی در کشورهایی که COVID-19 بهتر است تحت کنترل است. (نروژ رها تماس خود را-ردیابی برنامه در روز دوشنبه پس از آن رسیده فقط 10 درصد پذیرش است.) به نظر می رسد ممکن است که فاز دوم اپل-گوگل برنامه که در آن قرار گرفتن در معرض اطلاع رسانی می شود در سطح سیستم از ویژگی های iOS و Android می تواند قرار گرفتن در معرض اعلان زندگی جدید است.

در این میان هر چند, آن را سخت به احساس مانند تکنولوژی غول' کار تا به امروز بوده است که عمدتا برای هیچ. آنها زندگی می کردند تا به پایان خود را از معامله ساختمان یک سیستم قابل اجرا با معنی حریم خصوصی حمایت در یک دوره بسیار کوتاه از زمان. اما پس از آن دولت فدرال همه اما رفت و گم شده و ترک همه گیر پاسخ تا حد زیادی به فرد متحده و فرمانداران و خیلی از قول و قرار گرفتن در معرض هشدار از طریق تبخیر به عنوان یک نتیجه. (یک چیز دولت فدرال انجام شد ترویج مشارکت عمومی خصوصی برای افزایش تست ظرفیت و تلاش نیز تصادفا به عنوان این قطعه در مورد یوتا ابتکار by Robert W. Baird میسازد.)

بنابراین چه چیزی است که کار ؟ من خوشحال می گویند که انسان ساخت تماس های تلفنی تا حد زیادی زندگی می کردند تا به وعده خود را. در نیویورکربن والاس-ولز به نظر می رسد در تجربه ماساچوست است که به سرعت چرخید تا موثر تماس با ما-ردیابی طرح شناخته شده به عنوان جامعه ردیابی مشترک. وجود ندارد بسیاری از احساس خوب داستان در pandemic, اخبار این روزها, اما این یکی از آنها است. وقتی ماساچوست راه اندازی آن مشارکتی بیش از 22,000 نفر اعمال می شود و در چند ماه گذشته آنها به طور موثر شناسایی یک تکه بزرگ از جدید بالقوه قرار گرفتن در معرض. والاس-چاه می نویسد:

در طول بهار ماساچوست تماس با ما-ردیابی برنامه رو سریع تر است. در آن زمان بین سه تا چهار روز برای C. T. C. برای یادگیری یک تست مثبت اما بعد از محققان تا به حال که اطلاعات آنها قادر به رسیدن به هفتاد درصد از موارد تماس با ردیاب شد و پس از آن قادر به صحبت می کنند به هفتاد و چهار درصد از کسانی که مورد' تماس با ما. این هنوز بدان معنی است که نزدیک به نیمی از مخاطبین بالقوه هرگز صحبت با هر کسی که کار برای ردیابی برنامه. کریستال واتسون سلامت-کارشناس سیاست در دانشگاه جانز هاپکینز که همکاری یک گزارش در ماه آوریل در تماس ردیابی به من گفت که این اعداد بودند بهتر از او انتظار داشتند. "حتی اگر شما تنها نیمی از تمام مخاطبین که خیلی بهتر از ما می خواهد انجام شده است, بدون, برنامه," او گفت:.

والاس-ولز گزارش می دهد که دولت فدرال اختصاص بودجه برای تماس با ردیابی در سراسر کشور اما تنها در حدود یک ششم از $3.6 میلیارد کارشناسان می گویند لازم خواهد بود برای دریافت کار انجام می شود. در میان تکه های گم شده: بودجه برای چه بهداشت جهانی خواستار "مراقبت از منابع هماهنگ کننده" که کمک به حل مشکلات عملی برای افرادی که بیمار هستند و نیاز به منزوی شدن آنها غذا یا دارو. کارشناسان بهداشت عمومی می گویند مشکل حل کننده مانند اینها لازم را برای اطمینان حاصل شود که افراد بیمار جدا باقی می ماند اما cash-strapped بهداشت عمومی سازمان تمایلی به پرداخت هزینه برای آنها.

این درس در همه این است که اپل و گوگل باید ساخته شده است قرار گرفتن در معرض سیستم اطلاع رسانی یا که سیستم آنها ساخته شده است یک شکست است. به جای آن که دره سیلیکون شد تنها رفتن به قادر به ارائه یک یا دو قطعه از پاسخ جامع به COVID-19 — و مقامات منتخب و بهداشت عمومی در سازمان را عمدتا موفق به ارائه بقیه. در ماه آوریل آن را آسان ببینید که اپل و گوگل رویکرد به تنهایی نمی تواند جلوگیری از گسترش این بیماری است. چیزی که من نمی توانستم پیش بینی آن بود چقدر تنهایی آنها خواهد بود.

نسبت

امروز در اخبار است که می تواند بر درک عمومی از تکنولوژی سیستم عامل است.

⬆️ Instagram مدیر عامل آدم Mosseri قول داد به یک نگاه سخت در پلت فرم اثرات سیاه و کاربران به طور خاص در اطراف آزار و اذیت و تایید. او همچنین می خواهد به بررسی چگونگی برنامه الگوریتم ممکن است مغرضانه در برابر سیاه کاربران است.

⬆️ یوتیوب ایجاد 100 میلیون دلار از صندوق برای تقویت سیاه. علاوه بر این ، که پول واقعی است. (تیلور Lyles / آستانه)

⬆️ گوگل در حال حاضر جلوگیری از تبلیغ در دسته بندی های اشتغال و مسکن و اعتبار از هدف قرار دادن مشتریان با استفاده از داده های جمعیتی. حرکت طراحی شده است برای جلوگیری از نژادپرستانه استخدام و شیوه های وام دهی. (جینی ماروین / SearchEngineLand)

⬇️ توییتر فعال ZeroHedge حساب پس از آن گفت: تا به حال در ابتدا ساخته شده یک خطا در از بین بردن آن. دقیقا با اعتماد به نفس الهام بخش کار بیش از وجود دارد در این یکی. (سراج Datoo / بلومبرگ)

حاکم

⭐ جدید روسیه دروغ استراتژی است که برای شناسایی تفرقه محتوای واقعی آمریکایی ها و کمک به گسترش آن از طریق کم مشخصات شبکه از حساب های رسانه های اجتماعی. آن را آسان تر و موثر تر از ایجاد کمپین های خود را. نیکول Perlroth در نیویورک تایمز به این داستان:

در ماه فوریه مقامات امنیتی هشدار قانونگذاران مجلس که روسیه دخالت در سال 2020 کمپین سعی کنید به رئيس جمهور تهمت انتخاب مجدد و روسیه در نظر گرفته شده برای تداخل با 2020 دموکراتیک مقدماتی و همچنین انتخابات عمومی.

"روسیه پیش فرض آن را آموخته است به مراتب موثر تر برای پیدا کردن نقاط درد و تقویت محتوا توسط انگلیسی زبانان بومی از آن است که به چرخش خود wackadoodle تئوری های توطئه" گفت: سیندی اوتیس سابق C. I. A. تحلیلگر است که دارای تخصص در دروغ.

مارک زوکربرگ و پریسیلا چان گفت: کارکنان در Chan زوکربرگ ابتکار که آنها منزجر توسط رییس جمهور نظرات در مورد معترضان. کارکنان تا حد زیادی Facebook-بودجه ابتکار در حال هل دادن زوکربرگ را به عمل آورند. (میشل Toh و Donie o'sullivan / فردا نیوز)

ده ها تن از تونس سوریه و فلسطین و فعالان و روزنامه نگاران خود را می گویند Facebook حساب شده اند غیر فعال بیش از چند ماه گذشته است. بسیاری از استفاده از پلت فرم به سند نقض حقوق بشر در خاورمیانه است. (اولیویا سلن / NBC)

سناتور. جاش هالی حال آماده سازی قانونی است که می تواند بخش 230 حمایت مشروط بر تکنولوژی سیستم عامل اجازه می دهد تبلیغ به هدف قرار دادن کاربران بر اساس دادههای رفتاری. آه. (Cristiano لیما / سیاسی)

آمازون وکلا گفت: نمایندگان مجلس با جف بزوس در حال حاضر مایل به شهادت قبل از یک خانه تحقیقات ضد تراست به بازار برق عمده شرکت های فن آوری. آمازون قبلا مقاومت او در دسترس باعث نمایندگان مجلس را تهدید به از نظر قانونی وادار بزوس به شهادت. خانه نیز رسیده به دیگر فناوری بزرگ مدیران در مورد شهادت. (David McCabe / نیویورک تایمز)

نیویورک دادستان کل است مصاحبه آمازون انبار کارگران در مورد شرایط کار. نیویورک دادستان کل Letitia James راه اندازی یک کاوشگر به شرکت شیوه های کار در ماه آوریل است. (آنی پالمر / CNBC)

شرکت های فن آوری در حال تماس برای کشور قانون حاکم بر تشخیص چهره تکنولوژی. اما یک گرم سال انتخابات و جهانی همه گیر در حال ایجاد شرایط مناسب برای انفعال و یا شتابزده گوشه برش. (برایان علم / فردا نیوز)

انگلستان رقابت watchdog باز بررسی Facebook's 400 میلیون دلار کسب Giphy. Facebook دفاع است که Giphy فوت کرده اند اگر آن را تا به حال نشده است به دست آورد, که پیدا کنم ... بیشتر بسیار قانع کننده است. (اینگرید Lundgren / TechCrunch)

صنعت

آمازون, اپل, Facebook, گوگل و مایکروسافت به شدت در حال قرار دادن جدید شرط به اقتصاد جهانی است که وضعیتی وخیم از یک بیماری همه گیر ناشی از رکود اقتصادی است. آنها عمدا تخمگذار زمینه را برای یک آینده که در آن آنها خواهد شد بزرگتر و قدرتمند تر از همیشه. در اینجا نیویورک تایمز خبرنگار مایک اسحاق:

در دو برابر را در رشد در اقتصادی, درد, بزرگترین شرکت های فن آوری در حال ادامه یک الگوی. قبلی رکود کسانی که سرمایه گذاری در حالی که اقتصاد بود که در آن آسیب پذیر اغلب ظهور قوی تر است. در 1990s, IBM با استفاده از یک رکود اقتصادی به reorient خود را از یک شرکت سخت افزار به نرم افزار و خدمات شرکت است. Google و Facebook هر دو رز از dot-com سینه حدود 20 سال پیش.

اپل که اپل در حال حاضر تسلط بر محاسبات دو برابر آن تحقیق و توسعه بودجه برای دو سال طول رکود در اوایل 2000s. که رهبری این شرکت که تقریبا ورشکسته شد در اواخر 1990s به ایجاد آن آی پاد پخش موسیقی و فروشگاه موسیقی iTunes — و در نهایت آیفون, نرم افزار فروشگاه و لجام گسیخته رشد رگه گفت: جنی Chatman, یک استاد در دانشکده هاس کسب و کار در دانشگاه کالیفرنیا در برکلی است.

کارکنان اپل, گوگلو مایکروسافت مطرح شده میلیون ها دلار برای سیاه و سفید زندگی می کند ماده پایه و اساس این تفکر بین المللی نژادی عدالت جنبش به دنبال پایان دادن به خشونت پلیس. در واقع این سازمان نیست و وابسته و سیاه زندگی مهم جنبش است. ماموریت آن این است "را به جامعه و پلیس هم نزدیک است." (رایان مک و Brianna کیسه / BuzzFeed)

Facebook's first deepfake تشخیص چالش یافت می شود 65 درصد از تقلبی. وحشتناک نیست اما مقدار زیادی از اتاق را برای بهبود. (جیمز وینسنت / آستانه)

Facebook's رئیس تنوع مامور خواهد شد و در حال حاضر گزارش به طور مستقیم به شریل سندبرگ. غفلت به ذکر است این کار در طول هفته گذشته بحث داخلی مخالفت در این شرکت است. (مگان افزایش یافت Dickey / TechCrunch)

ByteDance اعلام کرد قصد دارد به تعطیل و از آن تصویری به اشتراک گذاری برنامه ها در هند — بزرگترین بازار های خارج از کشور. این خواست کاربران را به حرکت به Infinite. (Manish سینگ / TechCrunch)

همه چیز برای انجام

مسائل به اشغال شما حاضر در قرنطینه.

دریافت یک آدرس ایمیل جدید. من در مورد نوشت: هی وحشی لجوج جدید سرویس ایمیل از سازندگان Basecamp. منظورم این وقتی که من آن را می گویند: ممکن است جالب ترین ایمیل جدید محصول پس از Gmail.

نگاهی به زوم تماس با افراد مشهور در Cameo. مشهور فریاد شرکت پیدا کرده است راه را برای درمان زوم خستگی. هر کسی که می خواهید به صرف $15,000 به صحبت با Jeremy Piven برای 10 دقیقه ؟

و در نهایت...

صحبت ما

برای ما ارسال نکته نظرات سوال و تماس با ما-ردیابی راه حل: casey@theverge.com و zoe@theverge.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن