how the forced sale of TikTok could splinter the internet

خوب، ميدوني چطوريه سر از درب برای تعطیلات طولانی برنامه ریزی شده، دعا هیچ چیز عمده فوران قبل از شما به عقب برگ

توسط PARINEWS در 28 مرداد 1399

خوب، ميدوني چطوريه سر از درب برای تعطیلات طولانی برنامه ریزی شده، دعا هیچ چیز عمده فوران قبل از شما به عقب برگردید، و قبل از اینکه شما می توانید تا آنجا که بسته چمدان رئیس جمهور اعلام کرد که ByteDance باید TikTok فروش -- وگرنه TikTok در ایالات متحده ممنوع خواهد شد.

زمان بندی ناگهانی بود. بازیگران اقتداری از سخنان رئیس جمهور ترامپ در این مورد ناراحت کننده بود. و با این حال، برای کسانی از ما که در سال جاری از راه تیک تاک پیروی کرده اند، هیچ اتفاقی که در طول دو هفته گذشته رخ داده است، واقعا می توان گفت که تعجب آور است. من این را در اینجا در 7 th ژانویه نوشت :

من تصور می کنم که بیشتر در ByteDance هنوز هم به جای اجتناب از هر یک از این سناریوها، و فقط در حال اجرا TikTok به عنوان آن است.

و با این حال -- چقدر احتمال دارد که به نظر می رسد که ByteDance در نهایت خواهد شد که گزینه؟ شرکت در حافظه اخیر، در جبهه نظارتی استراحت ی را گرفتار نکرده است. جنگ تجاری با چین هیچ نشانه ای از پایان دادن - یا حتی از بین رفت - در سال جاری نشان نمی دهد. دیگر برای من بعید به نظر نمی رسد که تیک تاک می تواند به عنوان یک شهروند آمریکایی دوباره متولد شود. و ممکنه زودتر از اون چیزی که انتظار داریم اتفاق بیفته

و سپس، به اندازه کافی مطمئن، در شب جمعه ترامپ -- با استناد به نتایج بررسی توسط شورای سرمایه گذاری خارجی در ایالات متحده ، یا CFIUS -- دستور داد ByteDance به خود شیرجه از TikTok و هر داده ای که آن را در آمریکایی ها جمع آوری شده بود. این دومین بار بود که ترامپ دستور فروش برنامه را در چند هفته داده بود؛ او قبلا 45 روز به شرکت داد، و آن را نشان داد که مایکروسافت به احتمال زیاد خریدار آینده نگر است.) در اینجا نیکول Sperling در نیویورک تایمز:

رئیس جمهور ترامپ اواخر روز جمعه در اقدامات قبلی خود علیه TikTok با دادن رسمی ByteDance، صاحب چینی از برنامه محبوب به اشتراک گذاری ویدئو، 90 روز به شیرجه رفتن از دارایی های آمریکایی خود و هر داده ای که TikTok در ایالات متحده جمع آوری شده بود دو برابر شد.

"شواهد معتبری وجود دارد که مرا به این باور می کند که ByteDance، که TikTok را با برنامه لب همگام سازی آمریکایی در سال Musical.ly ادغام کرد Musical.ly در سال ۲۰۱۸ وجود دارد، "ممکن است اقدامی که تهدید به اختلال در امنیت ملی ایالات متحده است، انجام دهد." آقای ترامپ در دستور اجرایی صادر شده در ساعت ۷:۴۵ بعد از شب نوشت.

چه احساسی در این مورد داریم؟ به عنوان یک قاعده از انگشت شست، من فقط به نظرات مردم در مورد TikTok اعتماد اگر آنها مخلوط شده است. Alex Stamos ساخته شده خوب ونن نمودار ماه گذشته که برخی از ابهامات درگیر در اینجا اسیر. از یک طرف، با استفاده از 100 میلیون آمریکایی با استفاده از برنامه به طور منظم، TikTok نشان دهنده یک مرکز پر جنب و جوش از انواع سخنرانی - برخی که سیاسی، و بسیاری است که نیست - و برای کشتن آن خاموش خواهد بود سرکوب وخیم از سخنرانی نشان می دهد. که تصمیم ترامپ به نظر می رسد تحت تاثیر یک شیرین کاری اخیر که در آن کاربران TikTok ثبت نام توده ای برای یکی از تظاهرات خود را و پس از آن هیچ نشان داد تنها نشان دهنده خطرات داشتن سیاست ملی فن آوری تعیین شده توسط یک مرد قوی نازک پوست.

در همان زمان، همان طور که من در اینجا نوشته ام، بزرگترین مشکلات تیک تاک تا حد زیادی خارج از کنترل آن است. با وجود پیشنهاد اخیر و اشرافی برای باز کردن الگوریتم های خود را برای بازرسی، ByteDance از قوی رنج می برد (و، من معتقدم، توجیه) اعتقاد دارند که این شرکت می تواند هر گونه تلاش جدی از دولت چین برای به دست آوردن و سوء استفاده از داده های کاربر آمریکایی مقاومت در برابر - و یا استفاده از آن به عنوان یک کانال به دستکاری گفتمان عمومی ما. انتخابات سال ۲۰۱۶ را تصور کنید، به جز فیس بوک در مسکو گنجانیده شد - این ترس اساسی است که بخش زیادی از بحث های اطراف آینده تیک تاک را ندهد - و نمی توانم بگم که به خصوص احساس بی توجیهی می کند.

بهترین نتیجه در اینجا می تواند یک تحقیق سخت، و احتمالا دادرسی کنگره، و به دنبال آن یک گزارش عمومی و مجموعه ای از توصیه ها برای چگونگی ادامه. اما ترامپ انتخاب می کند که با هرج و مرج، بحران و هوی و هوی حکومت کند و حالا ما این ضرب الاجل های مصنوعی را داریم. مایکروسافت کاملا ً خود را در اقدامات عمومی خود تا به امروز برمی دارد، به طور عجیبی امیدوار کننده است که به منظور تضمین معامله، سهم خود را به خزانه داری آمریکا ببخشد. (کمتر از بیل گیتس، کسب آینده نگر تیک تاک را «یک کیس مسموم» نامیده است. اما نتیجه نیز ترجیح داده می شود به TikTok ناپدید می شوند به طور کامل -- قرار دادن هزاران نفر از کارکنان از کار ، roiling جامعه نوپد از نفوذ ، و ساخت جهان از برنامه های اجتماعی مصرف کننده حتی کمتر از آن در حال حاضر رقابت.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن