چگونه به اتخاذ حیوان خانگی بعدی خود را با خیال راحت و تقریبا

در سراسر کشور مردم در حال پیدا کردن راه هایی برای انطباق با جدید ما stay-در-خانه عادی و برای برخی از, است که ب

توسط PARINEWS در 28 اردیبهشت 1399

در سراسر کشور مردم در حال پیدا کردن راه هایی برای انطباق با جدید ما stay-در-خانه عادی و برای برخی از, است که به معنای اتخاذ یک خزدار. پناهگاه در ایالات متحده گزارش داده اند که افزایش در فرزندخواندگی از زمان شروع این بیماری همه گیر که برخی از آنها تا به حال برای ایجاد waitlists و یا توقف برنامه تا زمانی که آنها می توانند نجات حیوانات است. Petfinder.com که با این نسخهها کار با پناهگاه و سازمان امداد و نجات در سراسر کشور شاهد تصویب سوالات پرش 122 درصد بین 15th مارس و آوریل 15.

این منجر به یک مجموعه منحصر به فرد از مسائلی است که بسیاری از پناهگاه نیست رو قبل از: دستکاری افزایش برنامه های کاربردی برای حیوان خانگی فرزندخواندگی و خانواده ها در حالی که نیاز به تنظیم به شرایط جدید.

بسیاری از سازمان امداد و نجات باید به حال نزدیک به خود را تصویب و امکانات پزشکی و با این تغییر یک تغییر در استراتژی. اولین نگرانی این بود که چگونه به اطمینان حاصل شود حیوانات خود را به خوبی مراقبت از گرفته شده با تعداد محدودی از کارکنان و بسته پناهگاه است. برای بسیاری از سازمان ها است که پاسخ, پرورش. "با تشکر از شبکه گسترده ما از داوطلبان ما قادر به به طور موقت حرکت بسیاری از حیوانات در مراقبت از ما به خانواده ها می گوید:" Kirstin agency mj ارشد مدیر پذیرش و خواستگاری در پرنده تصویب مرکز "ما را قادر به تمرکز بر آسیب پذیر ترین حیوانات و حمایت از حیوانات رفاه همکاران که به کمک ما نیاز دارند."

دوم نگرانی بود که چگونه برای تنظیم خود را تصویب فرآیندهای. که منجر به بسیاری از سازمان های سوئیچینگ به تصویری ملاقات و خوش آمد می گوید مجازی تصویب حوادث و تلاش برای ایجاد ارتباط بین خانواده ها و پتانسیل بزودی. "برخی از مراکز ما هنوز در حال انجام قرار ملاقات-تنها امن اجتماعی و تعهدی در شخص فرزندخواندگی می گوید:" هانا Stember از حیوانات بهترین دوستان جامعه است. هر چند او افزود: بسیاری انجام می دهند مجازی ملاقات و خوش آمد می گوید.

در ضمن این یکی از شلوغ ترین و چالش برانگیز ترین زمان از سال برای سازمان امداد و نجات به عنوان گربه ها بدون تغییر شروع جفت گیری در ماه های گرم و لیتر از بی خانمان بچه گربه ها شروع به ظاهر شدن در خارج. تلاش های نجات را دریافت شلوغ تر از قبل و در حیوانات خانگی در دسترس تبدیل خواهد شد برای تصویب.

به عنوان یک نتیجه با وجود افزایش در سوالات پناهگاه هنوز هم به دنبال حمایت از این که آیا آن را از طریق اتخاذ یا پرورش. حتی اگر شما نمی ممکن است قادر به بازدید از یک پناهگاه حیوانات شما هنوز هم می تواند استفاده از برخی از این روش مجازی به استقبال یک حیوان را به خانه خود را. قبل از اینکه شما این مراحل هر چند به یاد داشته باشید که اتخاذ یک حیوان خانگی است که یک تعهد برای بقیه عمر خود را. "تصمیم به اتخاذ یک حیوان خانگی نه آرامی باید گرفته شود. آن است که یک زمان و تعهد مالی می گوید:" Meagan Licari جمهور از توله سگ و زن سبک و جلف نیویورک است.

در اینجا برخی از استراتژی ها و مشاوره برای اتخاذ یک نجات حیوان خانگی در طول این زمان به چالش کشیدن.

تحقیقات محلی سازمان امداد و نجات در نزدیکی شما

اول مطمئن شوید که شما تصمیم می گیرید چه حیوان خانگی مناسب برای شما و خانواده خود را. گربه, سگ, مارمولک, خرگوش, خوک گینه ؟

هنگامی که شما می دانید یک لیست از هشت به 10 سازمان امداد و نجات که در منطقه شما هستند. مهم در نظر گرفتن منابع مختلف به دلیل بسیاری از پناهگاه های هولناک با برنامه های این روز است و برخی ممکن است waitlists. پناهگاه نیست معمولا این مقدار از برنامه های کاربردی در هر زمان و علاوه بر این بسیاری از امکانات خود را در حال understaffed با محدود داوطلبان. بنابراین صبور باشید. دلسرد می کنید.

در حالی که تحقیق و بررسی کنید که اینها 501(c)(3) سازمان های غیر انتفاعی. هر سازمان غیر انتفاعی است به درخواست خود را برای دریافت 501(c)(3) وضعیت و EIN شماره که اجازه می دهد تا آنها را به یک مالیات معاف سازمان خیریه.

نگاهی به برخی از زمان به همچنین انجام برخی از تحقیقات به طور کلی در مورد هر سازمان است. بازدید از وب سایت خود را به خواندن برخی از مقالات اخیر که در آن آنها بوده است ذکر شده و بررسی های خود را در صفحات رسانه های اجتماعی. هنگامی که شما در روند درخواست شما همچنین می توانید با تایید سازمان چگونه آنها را نگهداری پرونده پزشکی کلیه حیوانات خود را.

انعطاف پذیر باشید هنگامی که به دنبال یک حیوان خانگی

شروع به دنبال حیوان خانگی مناسب برای شما و خانواده خود را. بازدید از هر وب سایت سازمان و نگاهی به خود adoptable حیوان خانگی bios. شما همچنین می توانید از Petfinder و اتخاذ یک حیوان خانگی که در آن شما قادر خواهید بود برای دیدن پروفایل پت و همگام سازی شود تا با نجات سازمان است.

بود به عنوان روشنفکر به عنوان شما می توانید و نمی حل و فصل فقط یک حیوان است. فقط به عنوان مهم است که گزینه های متعددی برای سازمان امداد و نجات, این نیز مهم است برای دیدار و کسب اطلاعات بیشتر در مورد های مختلف حیوانات.

نگه داشتن در ذهن است که بسیاری از این پناهگاه ممکن است پهنای باند به طور مداوم به روز رسانی هر حیوان خانگی مشخصات بنابراین اگر شما یکی را انتخاب کنید این امکان وجود دارد که ممکن است دیگر در دسترس خواهد بود. بچه گربه ها و توله سگ ها از حیوانات به تصویب رسید بنابراین ممکن است waitlist به اتخاذ هنگامی که شما در رسیدن به. انعطاف پذیر و گفتگو با سازمان است. آنها را راهنمای شما در مسیر درست.

درخواست برای اتخاذ

می گویند شما یک حیوان خانگی شما می خواهم به اتخاذ و آن را در دسترس است. بزرگ! شما با پر کردن یک تصویب برنامه است که می تواند در هر وب سایت سازمان.

شما ممکن است نیاز به صبر از آنجا که بسیاری از سازمان ها در حال دستکاری هجوم برنامه های کاربردی. اما در نهایت شما تماس گرفته شود از طریق تلفن و یا ایمیل به بحث در مورد نرم افزار و منافع خود و احتمالا برنامه ریزی یک خانه مجازی مراجعه کنید. برخی از چیزهایی که شما ممکن است خواسته شود عبارتند از:

  • حیوان خانگی خود را در تاریخ
  • آیا صاحبخانه خود اجازه می دهد تا برای حیوانات خانگی
  • اگر هر کس در خانواده okayed این تصمیم
  • اگر شما می توانید استطاعت برای حمایت از حیوانات
  • اگر شما باز به مشاوره و اطلاعات در مورد مراقبت از حیوان خانگی جدید خود را
  • آیا شما هر گونه آلرژی به حیوان خانگی شما در حال اتخاذ

این سازمان خواهد شد و سپس خود را بررسی کنید و اطلاعات بیشتر و به شما اجازه می دانم که اگر شما تایید شده است.

برنامه ملاقات و خوش آمد می گوید

اگر شما مورد تایید شما و سپس برنامه ملاقات بنابراین شما می توانید حیوان خانگی خود را. برخی از پناهگاه های محلی برنامه خواهد شد در شخص قرار ملاقات به طوری که آنها می تواند تنظیم که چگونه بسیاری از مردم در مرکز و اقدامات احتیاطی مناسب. دیگران ممکن است برنامه تماس های ویدئویی به عنوان یک راه را برای شما به تقریبا در دیدار با حیوانات. از هر سازمان چه روند خود را زمانی که آنها با شما تماس در مورد نرم افزار خود را به طوری که شما می توانید پیدا کردن یکی که شما راحت با.

اگر همه به خوبی می رود, سازمان برنامه خواهد شد زمان خوبی را برای شما به انتخاب کنید تا حیوان خانگی خود را و یا آنها ممکن است پیدا کردن یک داوطلب یا حمل و نقل آنها را به شما.

اگر حیوان خانگی است که در یک پرورشگاه

اگر حیوان خانگی است که شما می خواهید به اتخاذ حال پرورش سازمان ممکن است اتصال شما با پرورش صفحه اصلی که در آن است در حال حاضر زندگی می کنند. این خواهد بود که مجازی تماس تصویری که در آن شما قادر خواهید بود به "ملاقات" حیوان خانگی آینده خود را در طول تماس. از آن زمان به درخواست پرورشگاه سوال دقیق در مورد حیوانات آن شخصیت / رفتار و ببینید که اگر هر چیزی وجود دارد که شما می توانید انجام دهید تا آن را خوشحال و راحت در خانه خود را.

برخی از سازمان ها نیز ارائه فاستر به اتخاذ موقعیت های که در آن شما می توانید به طور موقت به پرورش حیوان خانگی قبل از اینکه به طور رسمی تصمیم گیری اتخاذ می شود. از آنجا که در فرد ملاقات و خوش آمد می گوید ممکن نیست برای بسیاری از سازمان ها این است که یک جایگزین خوب برای اطمینان وفق حیوان خانگی و یک بازی خوب است.

پیوستن مجازی تصویب رویداد

نگه داشتن یک چشم را برای مجازی تصویب حوادث! این نوع از ملاقات اول برای بسیاری از سازمان ها است اما تبدیل شدن به یک راه موثر برای پذیرندگان برای یادگیری در مورد آینده حیوانات خانگی. آن را نیز یک فرصت عالی برای شما را به شنیدن از سازمان مورد تصویب آن روند و "ملاقات" های مختلف حیوانات که برای تصویب.

"ما شاهد موفقیت های بزرگ عامل مجازی ما تصویب حوادث که اجرای هر آخر هفته می گوید:" آلنا جونز هوستون حیوانات زنده است. حیوانات بهترین دوستان جامعه نیز به تازگی استفاده می شود Instagram برای میزبانی یک "adoptagram." "این اجازه می دهد تا برای حیوانات نشان داده می شود خاموش در راه است که نه استرس زا برای آنها و شخصیت خود را واقعا می تواند درخشش می گوید:" Licari از توله سگ و زن سبک و جلف نیویورک که به تازگی برگزار شد اولین رویداد خود را در زوم. (افشای: توله سگ و زن سبک و جلف نیویورک است که یک سازمان است که با من به طور منظم و پرورش و داوطلب.)

مطمئن شوید که به پیروی از این سازمان ها در رسانه های اجتماعی بنابراین شما می توانید خود را ببینید adoptable حیوانات خانگی و پیدا کردن زمانی که بعدی مجازی تصویب رویداد خواهد بود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن