چگونه به تغییر چشم انداز خود را در موقعیت های منفی

به نظر شما چشم انداز خود را مفید و یا مضر به توانایی خود را برای رسیدن به اهداف خود را ؟ آیا شما احساس خوش بین

توسط PARINEWS در 30 اردیبهشت 1399

به نظر شما چشم انداز خود را مفید و یا مضر به توانایی خود را برای رسیدن به اهداف خود را ؟ آیا شما احساس خوش بینانه در سخت ترین شرایط و یا شما تمایل به بیشتر بدبین در بهترین زمانها ،

بسیاری از افراد در جایی در وسط و احساس خوب زمانی که همه چیز خوب و ضعیف زمانی که همه چیز دشوار است. توانایی فرد برای تغییر دیدگاه از طریق موقعیت های چالش برانگیز را یکی از بهترین اقدامات یکی از پتانسیل موفق باشد.

فکر می کنم دیدگاه خود را مانند خود نگرش یا طرز فکر در زندگی است. اگر شما یک نگرش منفی شما تمایل به یک دیدگاه منفی در زندگی است. آیا دیدگاه خود را توجیه وقایع گذشته یا نه ،

اگر کسی شدم باور آنها Midas touch و همه چیز را فقط به نظر می رسد به "حق" برای آنها بی ربط است. هدف شما باید برای ساخت یک طرز فکر است که شما را قادر به موفقیت در زندگی بدون در نظر گرفتن وضعیت.

1. نگه داشتن سر خود را

کسی که با یک طرز فکر ثابت معتقد است وجود دارد یک شانس چند که خوشا با حق ژن برای تبدیل شدن به موفق.

مطالعات نشان می دهد کسی که با یک ثابت طرز فکر بیمار است-مجهز به مقابله با بسیاری از چالش های زندگی. [1] آنها را شکست و به سختی به عنوان یک نشانه آن است که آنها در حال انجام کاری اشتباه.

شما ممکن است شنیده ام کسی توضیح داد که چرا چیزی نبود که آنها را با صحبت کردن در مورد چگونه آن را نمی آمده به طور طبیعی. این دیدگاه فلج توانایی های بسیاری را از رسیدن به پتانسیل کامل خود را.

کسی که با یک رشد طرز فکر است که دیدگاه های مختلف در زندگی است. آنها باور دارند که هر کس می تواند یادگیری و ایجاد مهارت های لازم برای رسیدن به اهداف خود.

آنها شکست را به عنوان یک نشانه آن است که رویکرد خود غلط بود نه به عنوان یک نشانه آنها در اشتباه بودند. به عنوان یک نتیجه, آنها خواهد شد به طور منظم به چیزهای جدید را امتحان کنید تا زمانی که آنها رسیدن به هدف خود است.

تبلیغات

مخترعین یک مثال کلاسیک از یک رشد طرز فکر. دیدگاه های خود را در مورد موقعیت های منفی است که آن را چیزی بیش از یک مشکل آنها هنوز به حل کند. آنها هر رویداد منفی به عنوان یک گام نزدیک تر به موفقیت است.

2. تغییر دیدگاه از داخل به بیرون

برای شما را به تغییر دیدگاه در مورد رویدادهای منفی در زندگی خود را, شما اولین نیاز به تغییر راه شما صحبت می کنید به خودتان. آنچه به شما می گویند به خودتان را به طور منظم خواهد شد تاثیر بر اعمال شما را.

در نظر بگیرید کسی که به طور غیر منتظره به حال اشتغال آنها خاتمه یافته است. اگر ذهن خود را از منفی صحبت کردن با خود و سپس آنها گفتن خود را چگونه ناکافی هستند.

افرادی که بر این باورند که آنها همیشه یک شکست نمی خواهید به تفسیر وقایع همان افرادی که خود را به عنوان موفق. مواردی وجود دارد که در آن موقعیت های منفی ایجاد شده در بخش با توجه به اظهارات منفی شما به خودتان بگویید.

در این وضعیت کسی از دست دادن کار خود را اگر چه آنها به طور مداوم به گفته خودشان "رئیس من نمی خواهم من"?

آیا شما فکر می کنم آن را کمک خواهد کرد و یا کسی صدمه دیده تعامل با خود ، چگونه این دیدگاه تاثیر این بار رئیس خود را خوب است برای آنها ؟ و یا چگونه می توانم به شما فکر می کنم آنها خواهد پاسخ به انتقاد سازنده?

3. همین حالا خودتان را باز کنید تا بیشتر منفی

به عنوان شما احتمالا شروع به درک اگر شما نمی تغییر دیدگاه منفی در مورد حوادث در زندگی خود را, شما در حال باز کردن خودتان را به ایجاد ،

اگر شما خود را باور رئیس یک نظر منفی در مورد شما و سپس شما فکر می کنم آنها در حال جعلی زمانی که آنها به خوبی شما. شما فکر می کنم آنها nitpicking و یا شکایت در مورد چیزهای کوچک زمانی که آنها ارائه انتقاد سازنده.

با ادامه منفی تفسیر رویدادها با توجه به منفی صحبت کردن با خود شما خواهد همچنان به تولید نتایج ناخواسته.

تبلیغات

حالا تصور کنید اگر شما خودتان گفته رئیس خود منافع خود را در قلب است و تنها در تلاش برای آوردن بهترین نتیجه را از شما. که ساده تغییر در دیدگاه خود را بهتر مجهز به شما برای مقابله با این تصور منفی حوادث در زندگی خود را.

زمانی که رئیس خود را به شما ارائه می دهد انتقاد سازنده شما بر این باورند که آنها در حال سرمایه گذاری در رشد خود را. زمانی که رئیس خود را خوب است برای شما خوش آمدید این رفتار از آنجا که شما آنها را به عنوان دوست و همکار.

هنگامی که شما تغییر دیدگاه همان رویدادی است که می تواند منجر به شکست در حال حاضر کار به نفع خود.

تمرکز بر روی آنچه اهمیت

مغز شما تنها می توانید تمرکز بر روی چیزهای بسیاری در هر روز.[2]. به عنوان یک نتیجه ذهن خود را به طور خودکار فیلتر کردن اطلاعات آن معتقد است بی اهمیت به شما.

یک مثال رایج از این است که هنگامی که شما خرید یک وسیله نقلیه جدید و شما به طور ناگهانی متوجه است که وسیله نقلیه در همه جا. آن است که هر کس خریداری این خودرو همان روز با شما انجام داد این بود که ذهن شما را مسدود کردن اطلاعات است. آن را باور نمی کند که خاص و مدل ماشین مهم بود برای شما تا زمانی که شما آن را خریداری.

برای شما را به تغییر دیدگاه در مورد موقعیت های منفی در زندگی خود را, شما باید روزانه خود را تغییر دهید تمرکز. به عنوان مورد زمانی که شما خرید یک وسیله نقلیه جدید شما می توانید تغییر رویدادها و ذهن شما را به رسمیت می شناسد.

به جای تمرکز بر روی وقایع منفی و چه بد همه چیز در زندگی تمرکز بر روی چیزهایی که شما سپاسگزار است.

4. پیدا کردن پوشش نقره ای

آن است که همیشه آسان نیست, اما شما می توانید ذهن خود را به تمرکز بر آنچه شما را دوست دارم بیشتر در مورد زندگی است.

یک راه عالی برای آموزش ذهن خود را به تمرکز بر روی آنچه که شما در زندگی این است که برای ایجاد یک شادی مجله. راه کار آن است که هر چیزی زمان خوبی اتفاق می افتد, شما نوشتن آن را در شادی خود را به مجله.

تبلیغات

این وقایع می تواند به عنوان ساده به عنوان شما را از خواب بیدار در زمان و یا خوردن یک ناهار سالم. آنها می تواند حول تلاش شما را در محل کار برای تکمیل یک پروژه است. هک, شما می توانید حتی در مورد تعهد خود را به ماندن مثبت در طول روز است. هر رویداد است که می تواند جشن را باید جشن گرفت.

سپس هنگامی که یک وضعیت منفی رخ می دهد شما می توانید تلنگر باز مجله خود را به تغییر چشم انداز. به خودتان یادآوری کنید که چگونه خوش شانس و خوش شانس هستند شما هنگامی که شما احساس می کنید شما باید چیزی برای جشن گرفتن در زندگی است.

خوانده شده در مورد موفقیت های خود را هنگامی که شما احساس می کنید شما نمی توانید هر چیزی را انجام دهید درست است. ایجاد شادی مجله را به طور قابل توجهی تغییر دیدگاه شما در مورد خودتان و زندگی خود را.[3]

5. تبدیل شدن به یک فرشته نگهبان

راه نهایی برای تغییر دیدگاه در مورد موقعیت های منفی خود را در زندگی کمک به دیگران است. یک چیز شگفت انگیز اتفاق می افتد زمانی که شما شروع به صرف زمان بیشتری را با تمرکز بر نیازهای دیگران است.

اول شما احساس بهتری در مورد خودتان به دلیل چگونه مثبت دیگران نظر شما. شما شروع به درک که در حالی که همه چیز به طور کامل در زندگی آن را همیشه می تواند بدتر.

آیا شما تا کنون شنیده عبارت "جهانی اول مشکلات" ؟

این یک راه خنده دار برای کمک به قرار دادن موقعیت های منفی به چشم انداز مناسب. در حالی که همه منفی حوادث ناخوشایند وجود دارد قطعا یک تفاوت.

اگر شما یک بی ملاحظه رئیس در حالی که است که می تواند کار ناخوشایند در بسیاری از موارد, آن است که هنوز هم یک برکت و رحمت به اشتغال است. دیگران احساس می کنند که همسر خود را غیر مسئولانه است با پول, اما حداقل شما باید یک مرد متاهل که شما را دوست دارد.

دختر من اغلب در مورد این واقعیت است که او یک تلفن همراه اما من به او یادآوری می کنند که او خوش شانس به یک تلفن همراه در سن او.

تبلیغات

6. چالش خود را

به ندرت وجود دارد رفتن به یک وضعیت که در آن شما می توانید پیدا کردن کسی که رفتن را از طریق یک وضعیت منفی. مشکل اکثر مردم این است که آنها بیش از حد شلوغ با تمرکز بر حوادث منفی را در زندگی خود متوجه وقایع منفی که در زندگی دیگران.

هنگامی که شما تغییر چشم انداز از خود را به دیگران شما شروع به درک وجود دارد بسیاری از مردم رفتن را از طریق خود رویدادهای منفی و در عین حال آنها حفظ یک چشم انداز مثبت در مورد زندگی است.

آنها همچنان سپاسگزار برای چیزهای خوب آنها. و آنها را در درک بسیاری از موقعیت های منفی آنها در حال به نعمت – به این معنی که آنها نمی توانند تجربه لذت بدون باز کردن خود را تا امکان تجربه درد.

افکار نهایی

به تغییر دیدگاه در مورد موقعیت های منفی است که در مورد تظاهر چیزهای منفی اتفاق نمی افتد چرا که آنها انجام می دهند. این مورد همیشه خندان و وانمود کنم که همه چیز فوق العاده است چرا که همیشه نیست در این مورد.

تغییر دیدگاه خود را در مورد تصدیق کرد که منفی در شرایطی رخ می دهد, اما آنها لزوما باعث مرگ خود را. شما می توانید یاد بگیرید از هر وضعیت و شما همیشه می توانید پیدا کردن چیزی سپاسگزار. هنگامی که شما آموزش ذهن خود را به تمرکز بر روی چیزهایی که شما می توانید کنترل و چیزهایی که حق خود را در زندگی شما ایجاد یک شکست ناپذیر عزم خود را برای ایجاد زندگی رویایی.

شما اذعان کرد که دشوار است به این معنا نیست غیر ممکن است و شما هستند و بنابراین قادر به پیروز که در آن اکثر مردم قبول شکست.

یادگیری به تغییر چشم انداز خود را

عکس های اعتباری: Anika Vlieland از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن