چگونه به خودتان را تغییر دهید و زندگی می کنند زندگی شما سزاوار

"من که در آن من می خواهم به ؟ من زندگی من سزاوار است؟" اینها همه سوالات ما خواسته خودمان را بیش از گذشته چند ه

توسط PARINEWS در 29 اردیبهشت 1399

"من که در آن من می خواهم به ؟ من زندگی من سزاوار است؟" اینها همه سوالات ما خواسته خودمان را بیش از گذشته چند هفته به عنوان جهان شده است طرح میتوانست. این پرسش دشوار است که هر یک از ما به احتمال زیاد تا به حال برای پاسخ به در برخی از نقطه. آیا دوست دارید پاسخ های خود را? و یا آیا آنها به زور به شما به صورت یک حقیقت شناخته شده بود در تمام طول?

آنچه نیاز به تغییر است: شما می باشد.

من شده است وجود دارد. خوشبختانه هنگامی که شما آگاه هستند از آنچه نیاز به تغییر دهید, شما می توانید شروع به انجام آنچه لازم است به آن را تغییر دهید. تغییر "شما" ممکن است سخت ترین چیزی که شما تا کنون انجام شده اما 100% ارزش آن اگر هنگامی که شما انجام می شود شما می توانید به زندگی می کنند زندگی شما می دانید که شما سزاوار.

گرفتن موجودی شخصی در این راه آسان نیست. شما شجاع بودن به اندازه کافی صادقانه با خودتان به اعتراف است که شما نیاز به تغییر. در این لحظه وجود دارد قطع ارتباط بین که شما و که شما خودتان می دانید می شود.

زمانی که این دو چیز از هم ترازی می توانید آن را غیر ممکن است به زندگی می کنند زندگی شما سزاوار است که وضوح دید و یا هدف. زمانی که این قطع ارتباط در حال حاضر بهترین راه برای ایجاد مثبت پایدار تغییر شخصی است که به پرورش عشق به خود, تقویت اعتماد به نفس خود و ارتباط مجدد با خود واقعی خود را.

1. پرورش عشق به خود

هنگامی که خود عشق است, کشت, به چالش کشیدن کار تغییر خودتان را توسط نرم, توسط ضد شوره سر از صبر و دلسوزی.

تغییر سخت است به اندازه کافی خود را به ویژه هنگامی که شما می دانید که شما به ناچار به صورت موانع در طول مسیر. پرورش حس سالم از عشق به خود اجازه خواهد داد که شما برای آرام با خود را به عنوان شما حرکت اجتناب ناپذیر هر چالش. دانستن اینکه شما عشق خود را بدون قید و شرط خواهد لنگر شما هنگامی که سفر خود سخت می شود.

تبلیغات

گرفتن سادهای نیست می تواند ناراحت کننده باشد. شما ممکن است احساس آسیب پذیر به عنوان شما را در مقابله با چیزهایی که در مورد خودتان که در حال کمک به وضع موجود. تغییر یک فرایند است که نیاز شما را به تمرین صبر و شکیبایی و شفقت با خودتان است. آن را خوب به آسیب پذیر با خودتان است; به این معنی شما صادق بودن.

هر تغییر شما را به حرکت از طریق یک چرخه – pre-تفکر, تفکر, آماده سازی و تعمیر و نگهداری.

قبل از تفکر

در دوران قبل از تفکر شما نیست به طور فعال به دنبال تغییر رفتار خود را, و در برخی از موارد شما ممکن است آگاه باشید که یک تغییر لازم است. هنوز تأثیرات خارجی ممکن است با شما طنین انداز در یک سطح عمیق تر شروع به اوج حس کنجکاوی خود را و یا علاقه به پتانسیل تغییر دهید.

تفکر

هنگامی که شما حرکت می کند به تفکر مرحله تغییر در رادار خود. شما متوجه شده اند که وجود دارد تغییر است که نیاز به ساخته شده و شما با توجه به ساخت آن است.

آماده سازی

مرحله آماده سازی است که همه در مورد گرفتن آماده برای تغییر است. شما به طور جدی به انجام این طرز فکر کار و برنامه ریزی استراتژیک به طوری که شما می توانید انجام آنچه لازم برای ایجاد تغییر مورد نظر شما. در پایان این مرحله شما واقعا بر این باورند که شما می توانید و تغییر خواهد کرد.

عمل

اقدام بعدی منطقی مرحله از تغییر چرخه. شما انجام داده اند همه تهیه و در حال حاضر از آن زمان برای شما برای حرکت خود را. آن زمان را برای شما به نگاهی که اولیه عمل خواهد کرد که کاتالیز تغییر دهید.

تعمیر و نگهداری

نگهداری مرحله آغاز می شود یک بار اولیه اقدام گرفته شده است و رفتارهای جدید تاسیس شده اند برای یک دوره از زمان. این مرحله نهایی است که همه چیز در مورد تنظیم جدید خود را به حالت عادی. از آن خواهد شد برای شما مهم است برای ادامه به شرکت در این شیوه که به شما کمک خواهد کرد اطمینان حاصل شود که این تغییر پایدار در دراز مدت.

تبلیغات

آن مهم است به یاد داشته باشید که این چرخه خطی نیست و می توانید آن را چند دور برای تغییر به چوب. به عنوان یک نتیجه عشق به خود است ضروری برای موفقیت در تغییر خودتان. بدون آن بازمانده تغییر چرخه و همه مقاومت است که همراه با آن است که تقریبا غیر ممکن است.

عشق به خود "به رسمیت می شناسد خود را پایه ارزش بلکه مستلزم آن است که شما مراقبت از این است که ارزش به طور فعال در خودتان پرورش ... از طریق محبت رفتار است."[1] حال با محبت به سمت خود می تواند بسیاری از اشکال از نوشتن خود یک نوع نامه برای گرفتن یک لحظه دوباره به هم متصل با نفس خود را. و در عین حال مهم هستند دلسوزی به غیر قضاوت و صبر است.

مانند گل در یک باغ این مفاهیم نیاز به کشت شود. تمرین تمرکز حواس می تواند کمک به پرورش عشق به خود است. تمرکز حواس می آموزد شما را به ذهن خود را به جای قدردانی برای در حال حاضر. عمدا در نظر گرفتن زمان به سرعت پایین اذعان به این حقیقت در حال حاضر و در آغوش مثبت در مورد این واقعیت است که در حالی که هنوز هم با توجه به منفی یک عمل رادیکال عشق به خود است.

2. تقویت اعتماد به نفس خود

اعتماد به نفس و اساسی است که نه تنها باور که شما قادر به تغییر اما همچنین که شما شایسته این تلاش مورد نیاز برای رسیدن به آنچه که شما واقعا تمایل.

به خودتان را تغییر دهید برای بهتر شما باید نه تنها بر این باورند که شما می توانید اما شما نیز باید بر این باورند که شما شایسته زندگی است که تغییر مثبت به ارمغان بیاورد. در هسته این باور است که اعتماد به نفس خود را.

قرار داده و به سادگی اعتماد به نفس است که بازتابی از چگونه شما در مورد خودتان احساس. تلاش برای تغییر خود را می تواند شما را به برخی از احساسات منفی در مورد خودتان است که چرا این مهم است که ما به انجام کار پرورش عشق به خود ، این است که به نفع لنگر در دانستن که شما صبورانه مهربانانه و بدون قید و شرط و پرورش خود را از طریق لکه های سخت به عنوان شما در حال شروع به پیاده سازی تغییر و نگه داشتن خود را پاسخگو باشد.

یک حس قوی از مثبت و اعتماد به نفس بسیار مهم است. حس خود را از اعتماد به نفس است که بر اساس مدارک شما جمع آوری کرده ایم از تجربیات خود و اتصالات. شما انجام یک کار خوب در محل کار و در نتیجه شما احساس می کنید خوب است و شما اعتقاد دارم که شما می توانید دوباره آن را انجام دهد. تجربه مثبت شما فراهم می کند با شواهد و مدارک است که به طور طبیعی تقویت اعتماد به نفس خود را.

تبلیغات

روابط خود را دیگر به خوبی بهار به صورت مثبت و اعتماد به نفس زمانی که شما در حفظ روابط سالم با مردم است که شما در باور و تحسین است. زمانی که این افراد پس از آن در باور شما اعتقاد خود را باعث می شود شما این باور را در خودتان کمی بیشتر است.

در آن طول می کشد مقدار زیادی از شجاعت به دنبال از طریق با حفظ و رفتارهای جدید است که حفظ خواهد شد در دراز مدت تغییر دهید. اگر شما باور نمی کنم که شما می توانید و یا که شما ارزش آن را, سپس شما در حال مبارزه با یک نبرد از دست دادن.

3. ارتباط مجدد با خود واقعی شما

نهایی اعضای این مفهومی تثلیث است که خود واقعی. اتصال با خود واقعی خود را ضروری است برای موفقیت در ایجاد تغییر پایدار برای خودتان. در حال حاضر شما در حال از هم ترازی; عدم وجود سازگار صحت و شما بیش از آن است.

این نیست که شما از طبیعت اصیل اما نه که شما رفتار در راه است که چین با هسته ای خود را که شما خودتان می دانید می شود. شما حتی ممکن است احساس به عنوان اینکه شما در حال قرار دادن چهارم یک نمای. این امر می تواند تقریبا غیر ممکن است به احساس به عنوان اینکه شما متصل شده و در تراز با خود واقعی خود را.

دیپاک چوپرا توصیف واقعی خود را به عنوان خالص ترین بخش از خودتان[2]. او فصاحت خلاصه پنج کلید فنی واقعی خود را به عنوان: عشق و صلح و ثبات و وضوح و یقین همه رانده شده توسط یک حس عمیق از حقیقت است.

عشق

عشق از خود واقعی از درون می آید. وجود دارد بدون نیاز به دنبال آن از منابع خارجی. آن را به سادگی وجود دارد بدون شرط یا انقضای ابد بدون پایان. این یک داخلی زمستان که می رود هرگز خشک است.

سلام

صلح است که ماهیت واقعی خود را لنگر خود را. آن را لرزاند توسط روزمره حماقت از زندگی است. خود واقعی است مبتنی می کند و تمایل به تغییر آن تجربه به طور مداوم.

تبلیغات

ثبات

زمانی که خود واقعی است که در حالت طبیعی خود را از صلح پایه می گیرد که ثبات تولید. وجود دارد یک حس آرامش که همه چیز را به عنوان آن را باید در این لحظه.

وضوح و یقین

خود واقعی حذف بالقوه برای سردرگمی به دلیل آن را تحت تاثیر قرار توسط نیروهای خارجی. به عنوان یک نتیجه روشن است و خاص. این می داند که جهت آن و چوب به آن را بدون تردید.

حقیقت

در نهایت خود واقعی دسته بندی شده است درک ما جمعی یگانگی و همچنین متعادل طرفی که در آن پایگاه های همه اقدامات آن است. این دو عامل خلاصه آنچه درایوهای خود واقعی – یک حس عمیق از حقیقت است.

یکی از راه های شما می توانید به حداقل رساندن مقاومت شما ممکن است هنگامی که تلاش برای ارتباط مجدد با خود واقعی شما این است که به آرامی به خودتان یادآوری یک حقیقت شما در حال حاضر به طور مستقیم می دانم: خود واقعی شما خوب است.

استقبال از واقعیت خود خود واقعی آزاد کردن و به چالش کشیدن. این اجازه خواهد داد که شما برای شروع به تشخیص معتبر و رفتارها و باورها و الگوهای فکری و احساسات از اصیل هستند. هنگامی که شما دارای توانایی برای انجام این کار به طور موثر شما با موفقیت را خودتان تنظیم کنید تا نه تنها خودتان را تغییر دهید برای بهتر اما بدون شک مجموعه ای را به زندگی می کنند زندگی شما سزاوار.

افکار نهایی

شما قادر به تغییر. شما شایسته زندگی شما سزاوار. زندگی می تواند سخت باشد و به عنوان یک نتیجه هر کسی می تواند از دست دادن راه خود را. شرایط غیر منتظره می تواند باعث اعتماد به نفس خود را به ضربه. در طول راه شما فراموش نکنید که به خودتان عشق بدون قید و شرط و شما به طور تصادفی قطع از خود واقعی خود را.

هنگامی که شما آماده برای ارتکاب به تغییر به یاد داشته باشید اعتماد به قبیله خود را – کشف آنچه که شواهد آنها ارائه می کنند که به طور طبیعی تقویت اعتماد به نفس است. علاوه بر صبر و شکیبایی و شفقت کلید به عشق به خود و همیشه همیشه در ارتباط ماندن با خود واقعی خود را – آن است که ناب ترین بخشی از خودتان را و آن را هرگز شما را گمراه.

راهنمایی های بیشتر در مورد چگونه به خودتان را تغییر دهید

عکس های اعتباری: بروک Cagle از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب