چگونه برای ایجاد خود را حیاط خلوت تئاتر فیلم

6 موارد در این مقاله 1 آیتم در فروش! عکس: HBO حتی اگر بسیاری از سالن های سینما در سراسر

توسط PARINEWS در 11 تیر 1399
عکس: HBO

حتی اگر بسیاری از سالن های سینما در سراسر کشور در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای باز کردن در ماه جولای این بدان معنا نیست که همه علاقمندان به سینما در حال حاضر به شجاع خطر است. اگر شما کاملا آماده به نشستن در یک فضای محصور با غریبه ها که ممکن است اغلب حذف ماسک خود را به خوردن پاپ کورن و نوشابه از دو کوزه گالن نوشابه است یک جایگزین وجود دارد: حیاط خلوت تئاتر فیلم.

در بهار امسال پسر من و من تصمیم به استفاده از زمان ما در طول قرنطینه برای قرار دادن با هم یک تئاتر در خانه ما در نیوجرسی. به عنوان COO از Vox من پس زمینه است که در فن آوری و او در حال رفتن به کالج به صورت صوتی مهندسی بنابراین ما تا به حال یک ایده بسیار خوبی از آنچه که ما به دنبال آن بودند. ما فقط نیاز به پیدا کردن تجهیزات مناسب. پس از چند روز تحقیقات ما همه چیز داریم از جمله یک پروژکتور صفحه نمایش soundbar و کابل. توسط این آخر هفته ما اول غربالگری.

Projector

BenQ TH585 1080p Home Entertainment Projector

پس روز دیگر در تابستان و شما هنوز هم می خواهید برای به دست آوردن بچه ها به رختخواب در زمان شما نیاز به اولویت بندی یک پروژکتور با روشنایی کافی اجازه می دهد تا فیلم های خود را به قابل مشاهده است در اوایل شب نور است. پسر ارشد من و از من کوچکتر قابل حمل کمتر روشن پروژکتور و تصمیم گرفت فقط به قرار دادن برخی از واقعا طولانی کابل فرمت در سبد خرید خود جای دهید. ما حل و فصل در این مدل به دلیل آن است که به شدت اما قیمت در لایه میانی. (شاید بالای لایه میانی اما ارزش آن را.) تنها واقعا که نمی شود آن را با یک کیف خوب و یا مورد به حمل آن را در اطراف. راه حل ما بود repurposed کنفرانس کوله پشتی است که برخی از بالشتک برای یک لپ تاپ. اضافی جیب مفید برای نگهداری از راه دور کابل و حتی کسانی که اضافی کابل فرمت.

Screen

Vamvo 120-Inch Outdoor Indoor Projector Screen With Stand

ما تصمیم گرفتیم تا 120 اینچ صفحه نمایش مورب اندازه گیری اندازه مناسب برای خدمت اجتماعی فاصله خلوت از دوستان و خانواده. حتی زمانی که ما فیلم را به تنهایی ما فکر این امر می تواند سرد به یک فیلم بزرگ را تجربه کنند. ما دور مانده از inflatables چرا که آنها مورد بررسی قرار گرفتند که هر دو پر سر و صدا و یا نه به عنوان با ثبات و ما می دانستیم که ما می خواستیم چیزی است که کار را برای هر دو جلو و یکدفعه در مورد ما می خواستیم برای تنظیم همه چیز را به طوری که بچه های کوچک می تواند در اطراف سرگردان شوم و بدون وقفه نشان می دهد. (یک نکته مهم: مهم نیست که شما صفحه نمایش را می توان در عقب اگر شما لازم نیست که یک پروژکتور با یک "طرح عقب حالت" تنظیم). این Vamvo کامل به نظر می رسید. این یک با کیفیت بالا terylene صفحه نمایش آن را آسان به راه اندازی و سقوط (که برای والدین مهم است تلاش برای هر دو به سرعت همه چیز را آماده و یا اشک همه را به عنوان ما را بچه ها به رختخواب) و آن را به قیمت مناسب. وزن آن تنها هفت پوند می آید و در یک بازی سرد مورد حمل.

Speaker

VIZIO SB2920-C6 29-Inch 2-Channel Soundbar

اگرچه سخنرانان در این پروژکتور شما می خواهید سخنران اختصاص داده شده به ارائه فولر صدا (به خصوص اگر شما یک بزرگ اجتماعی دور گروهی).

Extension cord

Amazon Basics 50-Foot Vinyl Outdoor Extension Cord

بسته به اندازه از حیاط خلوت خود را و تا چه حد شما برنامه ریزی در تنظیم پروژکتور از خانه شما احتمالا نیاز به یک سیم رابط. این یک بررسی بزرگ می آید و در طول تا 100 فوت است.

Laptop

Dell XPS 13 Laptop
از $1,050

هر یک قادر به لپ تاپ وصل می شود به پروژکتور به جریان فیلم, اما اگر شما به دنبال سرمایه گذاری در یک کامپیوتر جدید را در این توصیه از همکاران ما در آستانه, که با نام XPS 13 بهترین لپ تاپ شما می توانید خرید در حال حاضر. (شما همچنین می تواند استفاده از یک Roku یا تلویزیون اپل.)

HDMI cable

Amazon Basics 6-foot HDMI cable

برای اتصال لپ تاپ (یا جریان دستگاه) به پروژکتور.

استراتژیست طراحی شده است به سطح مفید, متخصص, توصیه هایی برای چیزهایی که برای خرید در سراسر گسترده e-commerce چشم انداز است. برخی از ما آخرین فتوحات شامل بهترین درمان آکنه, نورد, توشه,, , بالش, برای طرف خواب, طبیعی اضطراب, درمانو حوله حمام. ما با لینک های به روز رسانی در زمانی که امکان پذیر است اما توجه داشته باشید که معاملات می تواند به پایان برسد و تمام قیمت ها قابل تغییر است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن