چگونه به منظور توسعه یک قوی هدف تنظیم طرز فکر

هنگامی که شما احساس گیر خود را با اهداف و راه حل های بسیاری به ذهن می آیند. شاید شما نیاز به خواندن برخی از کت

توسط PARINEWS در 16 تیر 1399

هنگامی که شما احساس گیر خود را با اهداف و راه حل های بسیاری به ذهن می آیند. شاید شما نیاز به خواندن برخی از کتاب ها و یا در نظر گرفتن استراتژی های دیگر برای تکمیل اهداف خود را. اما یکی دیگر از راه به در نظر است به منظور توسعه هدف خود را تعیین طرز فکر.

با همه چیز در بهبود وضع جهان و فراتر از آن طرز فکر مهم است. چگونه شما خود را مشاهده کنید و مشکلات خود را به طور کلی اعتقاد و تفکر در روند دیکته می تواند بسیاری از چیزها است. برخی از آنها بیشتر مستقیم در حالی که دیگران ما را نمی بیند بیشتر پایین خط.

با استفاده از این در ذهن, در اینجا برخی از چیزهایی که شما می توانید در نظر بگیرید هنگامی که شما در حال توسعه و یا در حال رشد یک هدف تنظیم طرز فکر.

چرا طرز فکر مهم است ؟

دانستن طرز فکر خود را در یک چیز است اما این یکی دیگر بدانید که چرا آن را به ارزش تلاش. چرا آن را به ارزش سرمایه گذاری زمان و تلاش شما را در آن?

بزرگترین دلیل این است که آنچه در بالا ذکر شد: به طور کلی خود را در مسیر دیکته شده است با طرز فکر شما است که تحت تاثیر قرار چگونه شما دیدن جهان است. آن است که خود را به طور کلی طرز فکر است که رفتن به دیکته موفقیت یا شکست خود را چگونه شما مقابله با چالش ها و بیشتر.[1]

این که می گویند همه شما نیاز به یک طرز فکر برای رسیدن به موفقیت, اما طرز فکر شما را تحت تاثیر قرار دهد هر جنبه ای از زندگی خود را و شما را به جلو.

اگر طرز فکر شما می گوید که کار خود را وحشتناک است و یا که شما نمی خواهد خیلی دور شما عمل درآمده است. شما نمی خواهد کار به عنوان سخت و یا کمی انرژی از آنجا که شما صرف زمان زیادی در خانه در واقع کار شما خسته کننده است یا ناتمام.

در معکوس, اگر فکر می کنید کار خود را هدفمند است, انرژی, و, انجام, شما می خواهید از خواب بیدار به طور بالقوه با انرژی بیشتر می شود و به طور کلی خوشحال به انجام کار می کنند. همیشه وجود دارد رفتن به برخی از عمل و یا انفعال – بر اساس طرز فکر خود را.

چگونه این ترجمه را به یک هدف تنظیم طرز فکر است که چگونه به شما در تنظیم و کار و رسیدن به این اهداف است بر اساس مشخصات خود را از جهان است. اقدامات و جزئیات خاصی از این اقدامات همه دیکته شده توسط خود را مشاهده و از اهداف خود را.

تبلیغات

این که چرا برخی از افرادی که رسیدن به یک هدف بزرگ احساس گیر پس از رسیدن به آن است. برخی از مردم تنها با تمرکز بر یک هدف و نبود تنوع و یا چیزهای دیگر به آرزوی.

همه همان برخی از افراد مبارزه خواهد کرد چرا که در جایی در امتداد خط چگونه شما خودتان را مشاهده و خود را در فرایند هدف خود را و یا هر جنبه دیگر ممکن است ایده آل برای شما.

چگونه می توانم توسعه هدفگذاری طرز فکر?

همانطور که ذکر شد قبل از, شانس هستند احتمال دارد که بخشی از هدف خود را تعیین طرز فکر ناقص است و یا آن را در خدمت شما هست. آن استفاده می شود به عنوان یک روان موانع و شما با استفاده از بهانه یا آن را نادیده بگیرد و سعی کنید به حرکت می کند و یا احساس فلج کرد. شما می خواهید به آن را کامل اما در نهایت نا امید شدن و یا آمد تا با برخی از بهانه ای به آن نمی کنند.

مانند بسیاری از چیزهایی, این چیزی است که شما می توانید ثابت و بخشی از آن را به توسعه طرز فکر خود را بیشتر و یا متفاوت است. مجموعه ای از اقدامات شما می توانید برای این متعدد هستند پس هیچ برتر روش. یکی را انتخاب کنید – و یا بیشتر – از پیشنهادs زیر و دیدن آنچه که آنها می تواند برای شما انجام دهد.

1. تجدید نظر در هدف خود را

این را می توان به دو بخش هدف خود را و به همین دلیل به دنبال این هدف است.

این دو جنبه های خاص که شکل خود را به هدف و دیکته می تواند خود را به طور کلی نگرش است.

شما در تنظیمات این هدف به دلیل آن باعث می شود شما احساس می کنید خوب است ؟ یا شما در تنظیم این هدف از آنجا که شما می خواهید و یا نیاز به رسیدن به این ؟

هنگامی که شما تعیین اهداف است که به معنای زیادی به شما و که شما می خواهید برای کار به سمت شما قادر خواهید بود به تفاوت بین این دو جنبه بهتر است. اما قابل توجه ترین تفاوت بین احساس خوب اهداف و اهداف واقعی این است که میل به آنها را پر کنید.

این است که در آن جنبه دوم در ضربات – دلیل خود را, شما چرا برای شروع. شما پیدا کنید, احساس خوب, اهداف لازم نیست که یک دلیل قوی. این چیزی است که شما می توانید تاخیر و شما نمی در نظر گرفتن عواقب آن. آن چیزی است که شما می توانید انجام دهید بعد.

تبلیغات

اما اگر دلیل خود را به اندازه کافی عمیق است شما در نظر گرفتن هدف و وظایف مرتبط با آن حیاتی برای زندگی خود را. این تفاوت بین شما احساس رضایت خود را در پایان روز و یا پایین. آن چیزی است که شما همیشه باید انجام دهید بدون توجه به آنچه.

اهداف, در پایان, در حال اهداف خود را در زندگی. آنها نباید دیکته شده توسط نیروهای خارجی. مطمئن شوید که اهداف است که شما باید چیزهایی که شما واقعا می خواهید برای رسیدن به.

2. سعی نکنید آن را به اتفاق می افتد

حتی راه شما کلمه همه چیز را در سر خود را و یا گفتار خود را دیکته می تواند اقدامات خود را به عنوان به خوبی. بسیاری از مردم می گویند برای خود قطعنامه که آنها را "امتحان" برای انجام کاری. آنها هرگز از "من خواهد شد." چه اتفاقی می افتد پس از آن قابل پیش بینی است. سه ماه بعد آنها ابدا هدف خود است.

مشکل در این مورد این است که سطح تعهد به اهداف خود در وهله اول. مانند نقطه قبلی اگر شما فاقد تعهد شما نمی خواهید به حفاری های عمیق برای یک دلیل شخصی برای انجام کاری. شما میگید همه چیز اما نه به معنی هر یک از آن.

پیشنهاد من این است که تغییر طرز فکر خود را به جایی که شما هستند بیشتر متمرکز بر روی ساخت چیزهایی اتفاق می افتد. اگر شما متعهد به چیزی عمل و اعتماد است که شما در جایی با این.

3. به دنبال پیشرفت در بسیاری از مکان ها

به طور طبیعی پیشرفت به سوی یک هدف بزرگ است و مردم می خواهند به خود را در حال حرکت سوزن. اما چک کردن پیشرفت در همه زمان ها می تواند به عنوان به خوبی.

اگر شما در حال پیشرفت به عنوان به سرعت به عنوان شما می خواهید و یا شما انتظارات بیش از حد بالا برای نتایج: از شما دریافت کرد ؟

این چیزها می تواند باعث شود مردم به از دست دادن انگیزه یا احساس آنها در حال اتلاف وقت هیچ جا در رفتن و رها کردن. آن را در طول این زمان که در آن پیشنهاد می کنم که شما به دنبال پیشرفت در زمینه های دیگر.

برای مثال مردم اغلب می توانید دریافت خود را باخته زمانی که هدف آنها این است که به از دست دادن وزن و متوجه خواهید شد که وزن مقیاس نیست تغییر اندازه و یا در همه وجود تلاش های خود را. در حالی که اکثر مردم یا دلسرد در نظر بگیرید به دنبال در مناطق دیگر از زندگی خود را. آیا شما در پیدا کردن برخی حرکات به طور ساده تر ؟ آیا شما ساخته شده است هر گونه تغییر در شیوه زندگی? خاص کارهای آسان تر را انجام دهید ؟

تبلیغات

نکته این است که با ورزش, شما ممکن است از دست دادن وزن در حال حاضر, اما شما در حال توسعه ماهیچه های خود را بیشتر و آنها را بهتر از قبل.

یکی دیگر از راه نگاه کردن به این است که به خودتان یادآوری کنید که شما در حال ساخت پیشرفت بیشتری نسبت به کسی که هنوز هم به فکر انجام کاری به جای انجام آن را – حتی اگر آن را نمی کند به نظر می رسد مانند آن.

4. ارتقاء خود را

گاهی اوقات شما در تنظیم اهداف بلند پروازانه – اهداف هستند که به ظاهر غیر ممکن است برای رسیدن به حق در این لحظه. که خوب است. کلید تنظیم اهداف بزرگتر است به درک که برخی از اهداف تقاضا یک سطح معینی از کیفیت از شما.

می دانیم که برای رسیدن به برخی از اهداف شاید شما نیاز به بهبود مهارت های خود را در مناطق خاص و یا به دست آوردن مهارت های جدید در دسترس نباشد. هر آنچه در مورد, نگاهی به جنبه های مختلف مورد نیاز برای رسیدن به آنچه شما می خواهید. آیا نمی شود ترس به انجام برخی تحقیقات و ببینید که چه افراد دیگر در حال صحبت کردن در مورد این موضوع.

5. به خودتان بگویید آن را خوب شکست

یکی دیگر از جنبه های کلیدی یک هدف تنظیم طرز فکر است به درک که شکست خوب است. تا آنجا که شما می خواهید برای رسیدن به یک هدف در یک سعی کنید شانس هستند که شما نمی خواهد. شما در حال رفتن به شکست یا غرفه و یا چیزی.

کلید این است که به دیدن این لحظات به عنوان چیزی واقعا بد است. آنها شکست اما این پایان راه است. همه که از شما مورد نیاز در این نقطه است که به ایجاد برخی از تغییرات به ساختار موجود خود – چگونه شما در حال برنامه ریزی اهداف تعیین اهداف و اقدام بر روی آنها.

به خودتان یادآوری کنید که شکست فرصتی است برای شما تا همه چیز را بهتر از قبل از آنها بودند. این یک فرصت برای تجدید قوا و همه چیز را بهتر برای شما و است که بسیار ساده تر برای رسیدن به اهداف خود در آینده است. تنها اشکال این است که شکست می تواند ضربه ی شدیدی به شما در ابتدا.

6. باید عادات سالم

در حالی که به اهداف خود هستند قطعا مهم آن نیز ارزش خود را در عادات دیگر که شما در حال توسعه است.

برای مثال اگر هدف شما این است برای اجرای موفق رسانه های اجتماعی کسب و کار و یا هر چیزی که خواسته های شما را در مقابل یک صفحه نمایش شانس هستند شما در حال افشای خودتان را به مقدار زیادی از زمان روی صفحه نمایش.

تبلیغات

آن را آسان برای مردم را به افراط ورزیدن در جنبه های آن و توسعه عادات است که آنها را باعث می شود بی فایده و یا پریشان چیزهای دیگر. بعلاوه ارتکاب به زمان در یک صفحه نمایش می تواند ترجمه به دیگر جنبه های زندگی خود را کاهش و همچنین.

این ایده با این استراتژی این است که نگاهی به آنچه عادات سالم آیا شما در زندگی خود را و چه مقدار از آنها پرداختن به سایر جنبه های زندگی است. این فقط درخواست برای چیزهایی مانند غذا خوردن سالم و ورزش. در چه مقدار از زمان شما صرف زمان خود را با شریک زندگی دیگر مردم و خودتان.

7. این باور را در خودتان

آخرین پیشنهاد به منظور توسعه یک قوی تر تعیین هدف طرز فکر را در خود باور. به عنوان قشنگ آن را به عنوان وجود دارد وزن قرار می گیرد و خود را باور خودتان است. این همه می آید به طرز فکر شما.

اگر شما خودت را باور نمی, شما نمی خواهید به عنوان متعهد به چیزی. شما حتی ممکن است در شکست های خود را به عنوان دلایل سعی کنید هرگز چیزی شبیه به آن را دوباره به خاطر آن به پایان رسید به طرز وحشیانه ای با توجه به قرار عدم مهارت.

آن را آسان به فکر می کنم که راه و منجر به مارپیچ رو به پایین از منفی, اما شما می دانید که منفی درست نیست. همه که شما باید انجام دهید این است پیدا کردن یک راه برای این باور را در خودتان بیشتر و به در این کار نگه دارید.

آن را تعجب آور چه مطلق پایداری و سازگاری می تواند برای شما انجام دهد در دستیابی به یک هدف است. و آن همه شروع می شود با اعتقاد خودتان.

افکار نهایی

راه توسعه یک هدف تنظیم طرز فکر بی پایان هستند اما هر یک قدرتمند در راه خود را. آنها می توانید تمام انواع از آیات و درک درستی از چگونه شما در تعیین اهداف و چگونه شما می توانید آنها را بهتر به شما خدمت می کنند.

از این روش به تنهایی آن را آسان برای دیدن چگونه یک طرز فکر خود را تغییر دهید کل نگرش نسبت به اهداف بنابراین در نظر گرفتن تلاش این است. آن را به خوبی می تواند منجر شما به ارتفاعات جدید و دستاوردهای.

راهنمایی های بیشتر برای ایجاد یک طرز فکر موفقیت

عکس های اعتباری: Franciele دا سیلوا, طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن