چگونه برای پیدا کردن شغلی مناسب در زمانی که شما مردد

"چه شما می خواهید به زمانی که شما رشد می کنند؟" این یک سوال ما همه خواسته شده است که بارها از اوایل دوران کودک

توسط PARINEWS در 15 اردیبهشت 1399

"چه شما می خواهید به زمانی که شما رشد می کنند؟"

این یک سوال ما همه خواسته شده است که بارها از اوایل دوران کودکی همه ما در سن مدرسه در سال و گاهی اوقات حتی به عنوان بزرگسالان!

این یک سوال بزرگ است و احتمالا یکی است که شما می خواهید برای کشف به طور منظم در زندگی خود را.

پیدا کردن شغلی مناسب حتی زمانی که شما مردد می تواند یک چالش است اما یک ارزش سرمایه گذاری وقت خود را برای کشف.

انجام آنچه شما را دوست دارم و شما هرگز کار یک روز در زندگی شما!

من به شما یدکی platitudes مانند "انجام آنچه شما عشق و پول را به دنبال خواهد داشت." اما من به شدت تشویق و ترویج این ایده که شما می توانید "انجام آنچه شما را دوست دارم و شما هرگز کار یک روز در زندگی شما!"

به زندگی می کنند یک زندگی معنی دار پر از عشق و شور و سهم شایسته خود را در مهارت و استعداد و توانایی های شما را به صرف برخی از زمان ارزیابی آنچه شما می خواهید از زندگی و حرفه خود را. شما نیاز به مطابقت خود را skillset و ارزش های خود را با موقعیت آن را در برخی از فکر و تلاش خود را در بخشی.

اگر شما می خواهید بدانید که چگونه برای پیدا کردن شغلی مناسب برای شما به عنوان خوانده شده.

چگونه اغلب مردم تغییر شغل ؟

ما در یک زمان منحصر به فرد در تاریخ است. صرف نظر از سطح خود و یا منطقه خاص از آموزش و پرورش, شما باید گزینه های بسیاری در زندگی خود را. شما احتمالا بسیاری از مشاغل (و احتمالا حتی مشاغل مختلف) در سراسر طول عمر خود را.

بسیاری از مردم را انتخاب کنید برای اضافه کردن به خود را در آموزش و پرورش پایه بیش از یک بار در طول حرفه خود. این نه تنها باز می شود تا گزینه های بیشتر, اما این همچنین شما باز می شود تا بیشتر در شغل یا تغییر شغل.

با توجه به اداره آمار نیروی کار (ایالات متحده) فرد به طور متوسط تغییر شغل 12 بار در زندگی خود را. [1]

این آمار بسته به رده سنی و جنسیت و جغرافیا اما بدون در نظر گرفتن که در آن شما جا به آمار آن حیاتی خواهد بود برای شما در طول زمان به طور مستمر با سنگ تیز کردن مهارت های خود را اضافه کردن به رزومه کاری خود را و خود را بالا ببرد "استخدام-توانایی".

خوشبختانه با کمی تمرکز و تلاش آن است که نسبتا ساده برای بهبود مهارت های خود را و بالا بردن نوار در آموزش و پرورش خود را از طریق عملا گزینه های بی پایان برای توسعه شخصی, کسب و کار, آموزش, و آموزش عمومی آنلاین.

چرا مردم تغییر شغل بنابراین اغلب ؟

دلایل متعددی وجود دارد که چرا مردم تغییر شغل اغلب از جمله:

تبلیغات
  • پول بیشتر و امنیت
  • منافع و قدرت پردازش
  • رضایت
  • جابجایی
  • اخراج و شرکت ترکیبات
  • بهتر احساس کلی از سهم
  • احساس ارزش

...و کسانی که فقط چند!

صرف نظر از اینکه شما خوشحال هستند در وضعیت اشتغال فعلی و یا شما احساس مانند آن است که زمان برای تغییر راه وجود دارد شما می توانید پیدا کردن و یا ایجاد رضایت بخش تر و شخصا انجام کار.

در واقع وجود دارد به مراتب بیشتر فرصت شرکت در مدرن ما در سطح جهانی متمرکز بر جامعه برای طراحی این نوع از حرفه ای است که نه تنها می تواند شما را خوشحال اما همچنین احساس می کنید مانند شما در حال کمک.

اگر شما در شکار برای پیدا کردن شغلی مناسب وجود دارد چند راهنمایی شما باید در نظر قبل از اقامت خود را در موقعیت بعدی.

6 گام برای پیدا کردن شغلی مناسب در زمانی که شما مردد

1. شروع با یک کامل "شخصی موجودی ورزش" (P. I. E)

اکثر مردم خود را ساخت رزومه و کاریابی پارامترهای اطراف خود را خاص آموزش و پرورش و تجربه کاری. در حالی که درجه (یا درجه) شما و کار قبلی خود را تجربه مهم است همچنین شما می توانید کل مجموعه ای از منحصر به فرد تجربیات زندگی است که کمک به آنچه شما می دانید و چگونه شما عمل در جهان است.

دست کم نگیرید ارزش زندگی خود را تجربه.

در هنگام کار با یک مشتری جدید مربیگری اولین چیزی که من انجام دهید این است راه رفتن آنها را از طریق یک شخصی موجودی ورزش (یا P. I. E. همانطور که در "تمام این قطعات را از پای خود را").

آغاز شده توسط بیرون کشیدن یک ورق کاغذ و مجله و یا یک سند خالی در کامپیوتر شما و فقط شروع به نوشتن.

خود را P. I. E. باید شروع با آشکار عناصر مانند آموزش و پرورش رسمی و تجربه کاری (از جمله پرداخت شده و پرداخت نشده کار کارآموزی به معنای واقعی کلمه هر کار شما تا به حال تمام راه برگشت به مسیر کاغذ هنگامی که شما 12 یا فروش دختر پیشآهنگی کوکی ها).

آنچه را که شما آموخته شده از هر یک از آن ؟

شروع خود را با آموزش و پرورش ایده آل است زیرا از آن آسان است به یاد داشته باشید و کمک خواهد کرد که شما را به یک جریان خوب.

سپس فقط نگه داشتن نوشتن.

قرار دادن تمام کارگاه های آموزشی و سمینارها و مطالعه مستقل کار می کنند-برنامه های خارج از کشور, هنر, موسیقی, نوشتن کتاب شما را خوانده ام و کتاب های صوتی شما را شنیده اند.

شما همچنین می تواند شامل نامحسوس قطعات را از پای خود را مانند روابط خود را (دوستی عاشقانه ازدواج) و آنچه به شما آموخته از آنها مانند تجربه های دردناک زندگی مانند از دست دادن دوستان نزدیک یا اعضای خانواده و مهارت های فرزند پروری.

تبلیغات

همچنین شامل سفر خود را و آنچه به شما آموخته از فرهنگ های دیگر در داخل کشور یا در سطح بین المللی.

زمانی که شما به پایان, بررسی, همه چیز, مجموع تمام آن را در چند پاراگراف و در حال حاضر شما به طور کامل فلج و لود برای گام های بعدی در زندگی حرفه ای خود را کشف سفر.

هدف نهایی از انجام این تمرین این است که بینش عمیق شما اینسو انسو جمع کردن از به سادگی با در نظر گرفتن زمان به درک فقط چگونه با ارزش شما هستند قبل از اینکه شما شروع زندگی حرفه ای خود را جستجو کنید.

آن نیروهای شما را به دیدن ارزش خود را بر اساس یک دیدگاه گسترده تر. این اجازه می دهد تا شما را به خودتان را به عنوان بیش از فقط یک محصول از خود آموزش و پرورش رسمی بلکه خود را در حال انجام تجربه زندگی مستقل و منافع.

شما به احتمال زیاد خواهد شد شگفت زده می شود و حتی شاید شگفت زده در آنچه شما کشف از طریق انجام یک ورزش مانند P. I. E.

2. تمرکز بر ارزش های خود را

درک ارزش های اصلی خود را به شما کمک کند تمرکز بر روی کار شما واقعا می خواهید. [2]

ارزش خود را تعیین کنید چه چیزی برای شما مهم است در زندگی شما. بیشتر از شما ممکن است متوجه خود زمینه ارزش های اصلی نیز خود را نهایی رانندگان وقتی که می آید به تصمیم گیری.

برای مثال پس از بررسی ارزش های اصلی خود, شما ممکن است دریابید که آزادی و استقلال خود را برای شما مهم است که شما ممکن است تصمیم به کنار این "شغل" بازار برای کارآفرینی پیگیری.

بنابراین صرف برخی از زمان روشن شدن در مورد شخصی خود و ارزش کسب و کار توسط خودتان اکتشافی پرسش مانند این:

  • آنچه که بیشتر برای شما مهم است ؟
  • چیزی که محرک و انگیزه شما ؟
  • چقدر مهم است که پول به شما ؟
  • چه نوع از مردم شما ترجیح می دهند به کار با ؟
  • چه چیزی شما را از دیگران که کار در این زمینه خود را?
  • آیا شما ترجیح می دهند به همکاری و یا به طور مستقل کار?
  • آنچه که یک "توافق شکن" برای شما ؟ به عبارت دیگر چه نوع از شرایط (یا افراد) شما را کاملا تحمل نمی کند?

درک ارزش خود را یک عنصر ضروری در این فرایند است.

کارفرمایان آینده نگر اغلب از ارزش مبتنی بر پرسش در روند مصاحبه پس از درک ارزش خود را کمک خواهد کرد که شما در فرود خود را ایده آل های شغلی یا حرفه ای هنگامی که شما کشف آنچه شما می خواهید به انجام.

3. شما چه کوتاه مدت و بلند مدت اهداف شغلی?

آن است که همیشه برای من تعجب آور بود که چگونه بسیاری از مردم من روبرو می شوند که نمی دانید که در آن آنها می خواهند در یک یا دو سال یا پنج سال یا 20 سال. پس از همه شما را در جایی اگر شما نمی دانید که در آن شما در حال رفتن ؟

تنظیم اهداف خاص به شما کمک کند ماندن متمرکز بر نتیجه مورد نظر شما. نوشتن اهداف آن پایین است حیاتی برای فرایند نیز هست. خود را با موجودی شخصی و ارزش ها در جای خود باید آن را ساده برای شروع به نوشتن اهداف خود را.

"یک هدف یک رویا با مهلت است." ~ ناپلئون هیل

یکی از معمول استفاده می شود هدف تنظیم ابزار است که به نام SMART اهداف است.

هوشمند مخفف:

  • Specific
  • Measurable
  • یکttainable
  • Relevant
  • Time-حساس

های هوشمند با استفاده از سیستم هدف این است که یک محل عالی برای شروع است. شما همچنین باید مجموعه اهداف خاص در زندگی دسته بندی ها فراتر از حرفه خود شخصی مانند روحانی, آموزش و پرورش هر منطقه دیگری که برای شما مهم است.

در حالی که من اعتقاد راسخ دارم در اهداف بلند مدت شما می توانید تنها اقدام در کوتاه مدت چون در واقع شما فقط می توانید کار امروز است. بنابراین داشتن یک سیستم برای پیگیری اهداف خود را روزانه و قدرتمند است. شما ممکن است شروع با 90 روزه یا سه ماهه (کوتاه مدت دست یافتنی) و سپس 1 ساله تا 5 ساله و 20 ساله اهداف است.

این به شما هر دو کوتاه مدت و بلند مدت است چگونه شما خود را در زندگی اتفاق می افتند که به شما بینش های مهم در مورد چگونه به را انتخاب کنید مسیر شغلی خود را.

4. چه نوع از حرفه ای آیا شما واقعا می خواهید?

با موارد فوق در ذهن در حال حاضر در نظر گرفتن گزینه های ایده آل خود را.

ایجاد یک لیست از امکانات است که خود را به جا P. I. E. – ارزش های خود و اهداف خود را – و سپس از خودتان سوال بپرسید که ما آغاز شده با:

"آنچه که من واقعا می خواهید را به زمانی که من رشد می کنند؟"

اجازه دهید که بچه شما فقط در رویا برای چند دقیقه در مورد "کامل" سناریو.

تصور کنید خودتان را در شغل مناسب خود را در محیط انجام آنچه شما عشق را به انجام (بنابراین شما هرگز کار یک روز در زندگی خود را).

چه که نگاه مانند? چگونه آن را احساس می کنید ؟ آنچه شما انجام می دهند در یک روز به صورت روز?

در نظر گرفتن نوع کار شما در حال حاضر انجام می شود و توجه داشته باشید از آنچه که شما احساس می کنید مانند شما انجام چیزی مهم است.

که شغل شما را (و یا احتمالا مشاهده دیگران) که "در منطقه" برای شما ؟ اگر وجود دارد یک بخش خاصی از کار خود را که شما همیشه نگاه به جلو به انجام چه بود ؟

5. ایجاد یک لیست شغلی ممکن است و یا گزینه های شغلی

حالا که شما یک تصویر روشن از آنچه شما می خواهید به انجام, شما می توانید شروع به ساخت یک لیست از امکانات که ممکن است متناسب با آن ،

تبلیغات

لیست مشاغل شما در حال حاضر می دانیم که متناسب با این لایحه. سپس انجام برخی تحقیقات برای تعیین اینکه چه چیز دیگری ممکن است در خارج وجود دارد که شما هنوز کشف شده است.

درخواست مردم در شبکه شما و یا در کانال های رسانه های اجتماعی برای کسب اطلاعات در مورد این نوع از حرفه و یا که آنها می دانند که ممکن است در حال حاضر انجام آنچه شما می خواهید به انجام.

"چه کسی می دانید ؟" بسیار قدرتمند سوال خود را از دوستان و خانواده و تماس های کسب و کار و رسانه های اجتماعی و ارتباطات.

هنگامی که شما پیگیری کردن تعداد کمی از مردم که یا انجام آنچه شما در حال کار در یک شرکت است که شما با توجه به, و یا کسی را می شناسید که صحبت با این افراد و سوال بپرسید برای به دست آوردن بینش در مورد یک شغل و یا حرفه ای.

هنگامی که شما انجام تحقیقات خود را و سپس شما آماده به گام نهایی خود را.

6. را انتخاب کنید گزینه های که شما فکر می کنم بهترین کار برای شما و برای آن بروید!

در حال حاضر برای لذت بخش! یک لیست از انتخاب گزینه ها به ترتیب اولویت. سپس به سادگی به مجموعه اهداف خود را و شروع به اتصال با شرکت در فهرست خود را که دارای دهانه در این زمینه خود را (و یا ممکن است در آینده نزدیک).

شما می توانید یک بار دیگر تماس با افراد در شبکه خود را و از آنها بخواهید که سحر و جادو سوال:

"آیا شما می دانید که در [این شرکت]?"

در روند تحقیقات خود را, شما احتمالا حتی برخی از تماس های جدید است که ممکن است کمک به شما در مسیر درست و یا مراجعه شما به فرد مناسب برای تماس با ما برای مصاحبه.

موفق باشید در جستجوی خود را برای شغلی مناسب!

همه از این قدرت شما وقتی که می آید به پیدا کردن ایده آل خود را در مسیر حرفه ای. قبلی شش مرحله طراحی شده اند را به شما وضوح بیشتری در مورد آنچه شما واقعا می خواهید به انجام است.

با توجه به آنچه شما به دنبال آن ممکن است همیشه آسان به ضربه گاو-چشم در اولین بار. اما به یاد داشته باشید که وضوح و تمرکز اجازه می دهد تا شما را به نگه داشتن چشم خود را بر روی این جایزه است.

نگه دارید تا خود را تداوم و پس از آنچه شما واقعا می خواهید بنابراین شما می توانید یک زندگی است که شما به ارمغان می آورد رضایت و هدف از طریق مسیر شغلی خود را انتخاب.

راهنمایی های بیشتر در مورد چگونه برای پیدا کردن شغلی مناسب

عکس های اعتباری: بن سفید از طریق unsplash.com

تبلیغات


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن