نحوه رسیدگی به باج گیری عاطفی در یک رابطه

آیا تا به حال شده است در یک رابطه که در آن شریک زندگی خود را باعث می شود شما احساس می کنید ؟ و یا جایی که آنها

توسط PARINEWS در 26 تیر 1399

آیا تا به حال شده است در یک رابطه که در آن شریک زندگی خود را باعث می شود شما احساس می کنید ؟ و یا جایی که آنها می خواستند خود را به کنترل هر حرکت می کند ؟ یا شاید شما احساس شما در حال احساسی تهدید?

اگر شما احساس است که شما به تنهایی نیست. بسیاری از مردم خود را قربانی عاطفی اخاذ.

اما دقیقا چه احساسی باج? اجازه بدهید با یک نگاه.

چه احساسی باج?

باج گیری عاطفی بسیار ناکارآمد پویا اتفاق می افتد که در برخی از روابط است. آن است که یک فرم از دستکاری که با استفاده از یک فرد به خواسته و تهدید قربانیان خود را به آنچه آنها می خواهند.

درست مثل "به طور منظم" باج خواهی, پیام احساسی باج خواهی این است: "اگر شما آنچه من می خواهم و زمانی که من آن را می خواهم شما خواهد بود با عرض پوزش. من شما را رنج می برند."

یک مثال از "منظم باج خواهی" ممکن است شبیه به این. شاید شما راه می رفت در ازدواج خود, رئیس, فریب دهد به اطراف در دفتر خود با یکی از همکاران خود را (که همسر خود را). پس از او نمی خواهند همسر خود را برای پیدا کردن او به احتمال زیاد به انجام هر کاری برای نگه داشتن شما را از گفتن راز خود را. بنابراین این امر می تواند باج خواهی را برای شما می گویند, "من نمی خواهد همسر خود بگویید اگر شما دو برابر من حقوق و دستمزد."

تبلیغات

باج گیری عاطفی نیست واقعا که متفاوت از این است. آن را فقط اتفاق می افتد در نزدیک روابط صمیمی.

کسی که در تلاش برای باج گیری عاطفی شما ایجاد احساس ترس و گناه و خشم برای شما را به مطابق با آنچه آنها می خواهند. در حالی که آنها در حال انجام این کار, آنها سعی می کنند به سرزنش شما (قربانی) خود را برای رفتار منفی.

نمونه از باج گیری عاطفی

یک شخص است که احساسی اخاذ تمایل به لحاظ عاطفی نابالغ. آنها لازم نیست که هر گونه راه های دیگر برای برقراری ارتباط با کسی و آنها نمی دانند که چگونه می شود در یک رابطه سالم. آنها تکیه بر رفتار منفی خود را به قلدر شریک زندگی خود را به انطباق.

باج گیری عاطفی رخ می دهد در بسیاری از روابط عاشقانه. در واقع این است که احتمالا رایج ترین نوع ارتباط است که در آن شما را پیدا خواهد کرد این اتفاق می افتد.

بیایید نگاهی به عنوان مثال از تقلب. اگر یک زن خیانت به شوهر او (و او احساسی اخاذ) سپس به جای ابراز ندامت و عذرخواهی برای او اعمال او را به جای منحرف کردن سرزنش بر روی شوهرش.

به عبارت دیگر او ممکن است می گویند چیزهایی مانند "اگر شما فقط بیشتر محبت و توجه به من و سپس من نمی خواهم که به تقلب در شما!" در این گفت او توجیه رفتار او و گیج کننده است شوهر او به طوری که او ممکن است در واقع شروع به این باور است که آن را تقصیر او که او فریب خورده او.

تبلیغات

او حتی ممکن است شروع به کمك این و تعجب می کنم که شاید اگر او به اندازه کافی خوب است برای او یا که او به نحوی بد ،

در اینجا برخی از راه های دیگر است که کسی می تواند باج گیری عاطفی فرد دیگری:

  • اگر شما تا به حال شکستن تا با من خواهد خودکشی.
  • شما say you love me, اما شما نمی خواهد به توقف صحبت کردن با دوستان خود را به خاطر من می خواهم شما را به.
  • اگر من تا به حال گرفتن شما در به دنبال زن من کشتن او!
  • من صحبت را به دوستان و خانواده ام و همه آنها معتقدند که شما دیوانه!
  • شما باید زندگی من از بین برد و در حال حاضر شما در حال تلاش به من بگویید برای متوقف کردن نوشیدن?

شما ببینید عاطفی اخاذ همیشه سعی کنید به قربانی احساس می کنند به سرزنش برای همه چیز. در اینجا یک زن و شوهر از نمونه های بیشتر:

  • این تقصیر شما است که من که ارتقاء در محل کار.
  • اگر شما فقط می خواهد به خرید مواد غذایی سالم, پس از آن من نخواهد بود ،

آنها همچنین با استفاده از استراتژی های که ایجاد سردرگمی در قربانیان خود را. راه آنها این کار را با ساخت خواسته های خود را به نظر می رسد معقول و منطقی خود را قربانی خودخواه به نظر می رسد و یا دیوانه و یا همکاری با شخص دیگری برای کمک به آنها را مرعوب.

چگونه شما می دانید اگر شما در حال احساسی تهدید?

باور کنید یا نه, شما ممکن است می دانم که اگر شما در حال تهدید. آن را ممکن است به نظر می رسد مانند شما باید بدانید, اما گاهی اوقات مردم بیش از حد نزدیک به وضعیت و آنها را به رسمیت نمی شناسیم علائم هشدار دهنده.

بیایید نگاهی به برخی از چیزهایی که شما باید در مواظب برای:

تبلیغات
  1. آیا شما عذرخواهی می کنیم یک مقدار زیادی است ؟ به عبارت دیگر آیا شما احساس می کنید مانند شریک زندگی خود فکر می کند همه چیز شما را انجام دهد اشتباه است و بنابراین شما باید به طور مداوم التماس برای بخشش است ؟
  2. آیا شما مسئولیت برای شریک زندگی خود را ، به عبارت دیگر اگر آنها با داشتن یک اوقات تلخی خلق و خوی شما به طور خودکار فکر می کنم چون شما چیزی اشتباه است ؟
  3. آن را به نظر می رسد مانند شما تنها کسی است که می دهد و یا باعث می شود فداکاری در ارتباط است ؟
  4. آیا شما اغلب احساس ترس شریک زندگی خود را? آیا شما احساس می کنید تهدید به اطاعت از آنچه آنها می گویند و یا به زور مطابق?
  5. آیا شما تغییرات را به زندگی خود را فقط به شریک زندگی خود را خوشحال ؟
  6. آیا شما پیدا کردن آن را دشوار است به ایستادن برای خودتان ؟ و یا آیا شما احساس می کنید مانند شما در حال راه رفتن در اطراف بر روی پوسته و که شما نمی توانید بحث در مورد چیزهایی که شما را آزار ؟
  7. آیا شما پیدا کردن آن غیر ممکن است برای تنظیم مرزها در روابط شما و یا نه گفتن به شریک زندگی خود را?
  8. آیا شما پیدا کردن آن بسیار دشوار است برای برقراری ارتباط با شریک زندگی خود را? و اگر شما او/او نمی خواهد به شنیدن آنچه که شما واقعا گفت ؟

اگر شما گفت:, "بله" به هر یک از این سوالات و سپس شما احتمالا در حال احساسی تهدید. و شما نیاز به انجام کاری درباره آن.

راهنمایی برای دست زدن به باج گیری عاطفی

اگر شما یک قربانی از باج گیری عاطفی وجود دارد برخی از راه شما می توانید آن را اداره کند.

1. با خودتان صادق باشید

اولین, شما نیاز به با خودتان صادق باشید و واقعا سخت, هدف, نگاهی به شریک زندگی خود را در رفتار است. سعی کنید به رسمیت شناختن خود را کنترل رفتار – از همه نوع.

2. نگه داشتن یک مجله

نوشتن

تعاملات روزانه خود را با شخص دیگر اجازه خواهد داد که شما برای رفتن به عقب و مرور آنچه گفته شد و توسط آنها انجام می شود. که راه شما باید یک رکورد نوشته شده از رفتار واقعی است که اتفاق می افتد. چون گاهی اوقات ما حافظه می توانید بازی کلاهبرداری در آمریکا پس از آن مهم است برای دریافت آن بر روی کاغذ.

3. به دنبال کمک

سعی کنید به درک که چرا شما اجازه می دهد این رفتار را در شریک زندگی خود را. آیا چیزی وجود دارد که در گذشته خود را که باعث می شود شما فکر می کنم شما سزاوار این رفتار منفی ؟ اگر شما از این منابع برای انجام این کار سعی کنید به دنبال کمک از یک درمانگر به شما کمک کند کشف که چرا شما اجازه می دهد این در زندگی خود را.

تبلیغات

4. تعیین اگر شما در معرض خطر هستند

بسیاری از مردم خود را گاه به گاه طغیان احساسی اما اگر این تبدیل به چیزی به طور منظم در رابطه خود را, شما نیاز به حفاظت از خود و فرزندان خود را (اگر شما آنها را).

5. اقدام

سعی کنید شریک زندگی خود را به دنبال کمک اگر او/او یک عاطفی اخاذ. و اگر آنها حاضر و سپس شما باید به طور جدی در نظر گرفتن پایان دادن به رابطه اگر آنها تغییر خواهد کرد.

خط پایین

هیچ کس سزاوار بود احساسی دختر. این وحشتناک, معنی راه برای دستکاری یک انسان دیگر. بنابراین اگر شما پیدا کردن که شما یک قربانی از باج گیری عاطفی در رابطه شما, شما نیاز به درک که شما شایسته بهتر است.

خودتان را ذخیره کنید و شادی خود را به دلیل آن است که واقعا مهم.

بیشتر بخوانید درباره دستکاری های احساسی

عکس های اعتباری: Naomi اوت از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن