چگونه به عشق کسی که در راه آنها نیاز

هنگامی که من تبدیل به 30 شوهرم به من انداخت "تعجب" ، من اضافه کردن نقل قول به خاطر من شوهر نمی تواند نگه داشتن

توسط PARINEWS در 10 مرداد 1399

هنگامی که من تبدیل به 30 شوهرم به من انداخت "تعجب" ، من اضافه کردن نقل قول به خاطر من شوهر نمی تواند نگه داشتن یک راز مهم نیست که چقدر سخت تلاش کند. او فکر کرد که با پرتاب یک حزب تعجب او نشان میدهد او چقدر مرا دوست داشت. او در واقع به اعتقاد من می تواند هیجان زده فراتر از کلمات است. او نمی توانست بیشتر از این اشتباه.

در اینجا چیزی است: من نمی خواهم شگفتی است. و من نمی خواهم احزاب است. بعلاوه به عنوان یک درونگرا با طبیعت من نمی خواهم که در اطراف گروه های زیادی از مردم است. ایده آل "حزب" برای من شده اند یک شام آرام فقط با خانواده و یا یک زن و شوهر از دوستان نزدیک.

ما صحبت می کنند بسیار متفاوت زبان عشق شوهر من و I. او برنامه ریزی شده در یک جشن امر به دلیل این است که چه او را دوست دارند. او صادقانه تصور من آن را دوست دارم بیش از حد. یک حزب از 30 نفر بود نه ایده من عاشق بودن در راه من می خواهم که با عاشق بودن. به اعتبار خود آن را در اوایل رابطه ما و او نیست و در عین حال در لحن به زبان عشق صحبت می کردم. او می داند که بهتر از به سعی کنید چیزی شبیه به آن امروز است.

حتی اگر من هیجان زده در مورد حزب من نمی گویند بنابراین نه تا بعدا در ازدواج ما. من واقعا قدردانی چقدر سخت او سعی کرد به من لطفا من را خوشحال و برای جشن یک نقطه عطف تاریخ تولد. او تلاش برای نشان دادن عشق خود را در بهترین راه او می دانست که چگونه و برای که من سپاسگزار بود.

Love—این یک کلمه بزرگ است. این یکی که stirs تا بزرگ احساسات. اما پرس و جو هر کسی در مورد عشق و معنای آن و شما بیش از احتمال زیاد بگیر که کسی سکندری بیش از همه خود را در تلاش برای انجام آن موجز. منظورم این است که چگونه شما را توصیف کلمه ای است که حمل آن با بسیاری از تظاهرات ممکن است? راه آسان است.

عشق چیست ؟

کلمه عشق است که هر دو یک اسم و یک فعل. در روابط بود که آن را به عنوان ممکن است آن را بیشتر نشان داد و با برخی از نوع از اقدام ظریف یا بزرگ اما در عمل با این وجود ساخت آن بسیار یک فعل. عشق و آن معانی متعدد ترک آن بیان فضای کافی برای خلاقیت است. به دلیل آن بیان شده می تواند در بسیاری از راه های آن اغلب می تواند ترک دوستداران نا امید در پی آن دریافت نکرده اگر در این پیش بینی راه است.

بر اساس نامتجانس پس زمینه و جهان انداز مردم احساس عشق و نشان دادن عشق در بی شمار از راه متضاد. اگر شما و شریک زندگی خود صحبت می کنند در همان شیوه ای بدون مشکل. شما هر دو کاملا خوشحال و راضی و در هماهنگی با یکدیگر.

اما اگر شما نیست, سپس کمی صحبت کردن ممکن است به منظور. اگر شما می خواهید به خود را صمیمی نیازهای عاطفی[1] ملاقات اجازه دادن به شریک زندگی خود را می دانم که راه های که در آن شما احساس مهم است. آن را نیز برجسته به درک راه های که در آن آنها بیان عشق خود را. یک راه این است که بهتر از دیگری است. آن را فقط به اولویت های شخصی و احساسات از آشنایی.

تبلیغات

صحبت کردن در مورد انتظارات خود را از بین می برد حدس می زنم کار از نحوه برقراری ارتباط عشق خود را به هر یک از دیگر. این اجازه می دهد تا شما هر دو به لحن به همان کانال; شما همراه و احساس به عنوان اینکه شما در حال گرفتن عشق شما نیاز به ملاقات کرد. افراد متفاوت هستند و بنابراین پاسخ متفاوت به نمایش محبت با این حال آنها ممکن است آشکار.

یک سوال مهم از خودتان بپرسید این است که "چگونه من احساس می کنم بیشتر دوست داشت؟" و "چگونه شریک زندگی من?" هر دو باید به آنها رسیدگی شود و به اجرا در رابطه خود را اگر شما می خواهید آن را به رشد است.

چگونه برای نشان دادن عشق

به گفته دکتر گری چاپمن[2]نویسنده کتاب پنج زبان عشقاو می گوید که وجود دارد پنج راه اساسی برای برقراری ارتباط عشق خود را به شریک زندگی خود را. اجازه دهید من شکستن آن را برای شما. این به شما یک نگاه اجمالی به راه های بسیاری که شما می توانید نشان می دهد شریک زندگی خود را و شما آنها را دوست دارم در راه آنها نیاز است که نشان داده شود و بالعکس.

1. کلمات تاکید

این عشق صحبت را با گفتاری یا کلمه نوشته شده است. اگر شما با کسی که زبان اصلی است تصدیق عبارت از عشق شما ممکن است می خواهم بگویم (اغلب) "من شما را دوست دارم! شما بهترین چیزی که از نان ورقه!" و یا ترک یادداشت های تصادفی در سراسر خانه خود را اعلام لایزال عشق. عشق شیرین متون به کار خواهد کرد بیش از حد.

اگر شما با یک شریک که نیاز به کلمات تاکید به احساس دوست داشتنی, سپس مطمئن شوید که به آنها بگویید که در کلمات و/یا در نوشتن چگونه شما احساس می کنید. شما باید یک camper خوشحال در دست شما است. هشت ساعت کار در روز به ارائه برای او/او, و یا خانه آوردن یک دسته گل از گل لزوما فوت و فن انجام دهد. مگر, البته, هنگامی که دست شما بیش از ده لاله تو را/چشم خود را و می گویند: "من شما را دوست دارم بیشتر از زندگی! شما همسر روح من من و تمام. این گل در مقایسه با رنگ پریده خود را به زیبایی الهی!" در حال حاضر شما در حال صحبت کردن است.

بیش از واقعی و گفت: از این عبارت این معنی پشت کلمات است که مهم ترین. اگر شریک زندگی خود صحبت می کند این زبان آنها نیاز به می دانم که شما آنها را درک و با ارتباط باز و صادقانه. مطمئن شوید که شما را ستایش و تشویق گفتن و نوشتن هر آنچه که شما می توانید برای بیان عشق خود را. که باید زیبا و تاثیر خود را در ارتباط است. به یاد داشته باشید که کلمات منفی[3] می تواند تاثیر شگرفی در جهت دیگر بسیار آگاه از آنچه شما می گویند و چگونه شما آن را می گویند.

2. اعمال خدمات

شیرین ترین کلمات من می شنوید "من شما را به مراقبت از که برای شما!" کسانی که کلمات را در من بیشتر احساس عاشق نسبت به هر گونه دیگر به ویژه هنگامی که آن را تسکین می دهد من از نیاز به انجام یک وظیفه استرس زا. این است که قطعا اصلی من زبان عشق. من مسائل عمده با تنبلی و یا کسی که نیست به دنبال از طریق با تعهدات خود.

اگر شریک زندگی خود را مانند من و سپس شما در حال رفتن به می خواهید به کشف که در آن نیازهای خود دروغ است. سعی کنید به توجه به چیزهای کوچک در رابطه شما و به یاد داشته باشید آنها را! این را در زمان درست به آنها را شگفت زده و آنها را احساس خاص. آنها را درک است که شما در زمان زمان به توجه به چه نوع از رستوران آنها یا مانند آنچه در فیلم به آنها خواهم به تماشای در تعطیلات آخر هفته[4].

تبلیغات

اگر که نیست به اندازه کافی به اطراف نگاه کند چیزی در اطراف خانه نیاز به تعمیر? می تواند به شما کمک کند با ساخت تخت یا ظروف دارد ؟ شاید پر کردن پنچر بر روی دوچرخه خود را? اگر همسرتان زبان عشق اولیه است اعمال خدمات—هر چیزی که می تواند بار خاموش و سپس پیدا کردن یک راه برای انجام درست آن. عسل خود را خواهد شد بسیار سپاسگزار به من اعتماد.

3. دریافت هدیه

هر وقت پسر من خواهد FaceTime با دوست دختر خود او را متوجه مبارزه به باز کردن او را درهم earbuds. این امر همیشه او را چند دقیقه به واقع شده است. بنابراین زمانی که او نشان داد تا در خانه او را با یک جفت بی سیم از earbuds او دور منفجر شد.

برای کسی که زبان عشق اولیه دریافت هدیه آن را بیش از فقط هدیه خود را. پسر من دختر بود wowed چرا که او به رسمیت شناخته شده و فکر پشت این هدیه است. او با توجه به نیازهای خود را. به او که هدیه او بود که زبان او زبان عشق است. او می دانست که آن را از قلب و تمایل خود را به دیدن او مبارزه است.

بدون واقعا متوجه اهمیت آن پسر من یک چیز بزرگ برای او. او احساس خوشحال امن و مانند کسی که واقعا به دنبال او. بیش از بینایی چشم از هدیه او طاقت فرسا گرم و فازی احساسات آمد از خود انگیزه.

اگر شریک زندگی خود را احساس می کند عاشق با دریافت هدیه می دانیم که هدیه لازم نیست به گران است. حتی اگر این است که من زبان اصلی من از آیتم های مفید. برای مثال یکی از دوستان من یک بار به من سه میله های مرطوب کننده لب. وای! آن را مانند یک چیز کوچک هنگامی که شما فکر می کنم در مورد آن, اما من با استفاده از آن در همه زمان ها پس از آن هدیه ای مناسب. کمی خرده ریز اینجا و آنجا در خدمت هدف خود را. این اجازه می دهد تا فرد می دانم که شما در حال فکر کردن در مورد آنها[5]

دست کم نگیرید قدرت خود را. به عنوان طولانی به عنوان هدیه ای است که از قلب آن همه خوب است.

4. کیفیت زمان

یک در یک زمان توجه undivided و فعالیت های مشترک...اگر این برای تلفن های موبایل خوب برای شما این است که عشق اولیه شما صحبت می کنند. کیفیت زمان احتمالا نیاز به کمی توجه بیشتر از دیگر چهار راه برای نشان دادن عشق به دلیل آن نیاز به زمان. و به نظر می رسد مانند مردم امروزه سخت و فشرده ارائه کند چرا که آنها فقط آن را ندارید و یا آنها ادعا می کنند نیست.

بنابراین اگر شریک زندگی خود را احساس می کند و دوست داشتن دنج شام فقط دو نفر از شما در آغوش گرفتن و تماشای فیلم و رفتن برای دوچرخه سواری و یا پیاده روی های طولانی را در زمان. این را به رابطه شما رستگار. سرمایه گذاری خود را از زمان پرداخت خواهد شد شگفت آور سود سهام. شریک زندگی خود را احساس عشق و مراقبت.

تبلیغات

حتی اگر این علاقه به زبان عشق برای هر کدام از شما آن را انتقادی به صرف وقت خود را با همسر. این کمک در ایجاد یک قوی و جامد ارتباط است. و همانطور که شما در بالا می بینید, آن را ندارد به 24/7.

اگر شما علاقه داشتن به بودن با دوستان صخره نوردی, در حال اجرا ماراتن و یا آنچه-باید-شما انجام ناامیدی نیست. شما می توانید هر دو را انجام دهد. شما می توانید وقت خود را به تنهایی فقط به عنوان طولانی به عنوان شما اختصاص داده است که بسیار استقبال مینماید زن و شوهر زمان به شریک زندگی خود را.

5. لمس فیزیکی

زمانی که دکتر در مورد لمس فیزیکی به عنوان یک زبان عشق او نه لزوما با اشاره به لمس با undertones. به لمس فیزیکی که به او اشاره شده است دست نگه داشتن یک شانه فشار یک دست در پشت, لمس کمی اینجا و آنجا.

شوهرم زبان عشق اولیه فیزیکی است را لمس کنید. معدن نیست. اما از آنجا که من می دانم که او احساس می کند دوست داشت با من تماس فیزیکی من rub خود را به عقب زمانی که من راه رفتن با او و یا فشار دست خود را به عنوان ما در حال رانندگی در آغوش گرفتن او را به عنوان ما به یکدیگر پاس در آشپزخانه ، حتی کوچکترین اعمال لمس می تواند یک راه طولانی بروید.

حتی اگر لمس فیزیکی نیست من ترجیح عشق صحبت می کنند و من می خواهم به احساس دوست داشتنی در راه است که او نیاز دارد از این رو من را به تلاش برای ایجاد این حرکات. او رفتار تمام تغییرات. من می توانم احساس شادی خود را از طریق لمس است.

ترکیب بیش از یک زبان عشق

من می خواهم برای اضافه کردن در اینجا است که در حالی که فرد مورد نظر از عشق به زبان آنها صحبت می کنند کمی از دیگر زبان عشق نیز هست. مثلا زبان عشق خود را ممکن است لمس فیزیکی, اما شما هنوز هم واقعا لذت بردن از دریافت هدیه و یا صرف وقت با کیفیت با شریک زندگی خود را.

این مهم است که بدانید چه زبان شریک زندگی خود صحبت می کند بله. در این راه شما می توانید آنها را نشان می دهد شما آنها را دوست دارم در راه آن خواهد بود که بیشتر به آنها معنی دار. شما نه فدا کردن هر چیزی در این فرآیند است. شما در حال ایجاد یک تاثیر بزرگ در شریک زندگی خود ایجاد احساس عشق و امنیت و شادی. در مقابل...

در حالی که آن را فوق العاده و ضروری برای نشان دادن شریک زندگی خود را در راه آنها نیاز است فقط به عنوان مهم است به رسمیت شناختن این راه است که در آن شریک زندگی خود را احساس می کند راحت ابراز عشق خود را برای شما. مثلا اگر خود را راه بیان عشق است با انجام اعمال خدمات برای شما اصلا آنها را احساس کاهش به عنوان اگر آنها نمی, شما را دوست دارم به سادگی از آنجا که آنها نمی آیند خانه با درخشان تنیس دستبند.

تبلیغات

ببینید ارزش در آنچه آنها انجام می دهند. در صورتی که راه بیان عشق خود را برای شما را. درک آنها را دوست ندارد شما هر گونه کمتر; آنها فقط به نشان دادن آن را در راه های مختلف. نافی روش خود را خواهد فقط آنها را به احساس بد ایجاد یک بحث و یا فقط شما را نگاه ناسپاس. دیوید Braucher, LCSW, Ph. D, می نویسد:

"شاید آن را سخت خواهد بود برای آنها را هر چند من نمی گویم آنها باید سعی کنید. اما اگر ما شکایت در مورد آنچه که ما در حال گرفتن بدون درک آنچه ما دریافت ما رد بسیار صمیمی بخشی از آنها را. و ما نمی خواهیم به آنها را رد می کنند! ما آنها را دوست دارم. ما دوست دارم که آنها ما را دوست دارم. ما فقط می خواهید آنها را برای بیان عشق خود را متفاوت—راه ما آن را می خواهم."[6]

تمام عشق زبان مهم هستند. شما می توانید در سراسر بازی با یک و یا همه. یکی بهتر از دیگری به من گفت. این مهم است به رسمیت شناختن این راه که در آن ما می خواهیم به دوست و بیان آن می رود هر دو روش. فقط به این دلیل که شریک زندگی خود را فراموش سالگرد خود را معنا نیست که s/او شما را دوست ندارد. آن می تواند به معنای s/او مشغول بود و بسیاری در ذهن او.

افکار نهایی

وجود دارد راه های بسیاری برای ابراز عشق. درک آنچه شریک زندگی خود را نیاز ضروری است اما درک چگونه شریک زندگی خود را نشان می دهد/او عشق است فقط به عنوان مهم است. اجازه نمی دهد خود را در ناامنی به دستکاری شما. اگر شما گرفتن خود گفت: "اگر او مرا دوست داشت, s/او را..." نه لزوما. فقط به خاطر اینکه کسی ابراز عشق در همان زبان عشق معنا نیست که آنها نمی, شما را دوست دارم. سپاسگزار برای آنچه که آنها را برای شما انجام دهد و چگونه آنها آن را بیان کنند.

عشق است و زبان جهانی است. می توان آن را گفتاری در بسیاری از راه های مختلف. اجازه می دهد تا اتاق را در رابطه به صحبت می کنند به عنوان بسیاری از شما می توانید. پس از همه, عشق است عشق!

بیشتر در مورد چگونه به عشق کسی

عکس های اعتباری: جورجیو Trovato از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن