چگونه به تعیین اهداف ارتباطی خود را برای بهبود روابط اجتماعی

ارتباطی ضروری برای حفظ سلامت روابط اجتماعی است. همچنین عمده خودرو پیشرفت است.یک نظرسنجی که توسط انجمن ملی کالج

توسط PARINEWS در 26 اردیبهشت 1399

ارتباطی ضروری برای حفظ سلامت روابط اجتماعی است. همچنین عمده خودرو پیشرفت است.

یک نظرسنجی که توسط انجمن ملی کالج ها و کارفرمایان شناسایی مهارت های ارتباطی به عنوان بیشتر به دنبال کیفیت در کار نامزدها.[1] بسیاری از موانع در مسیر موفقیت می توان به عدم توانایی در برقراری ارتباط با دقت و به طور موثر.

آن است بنابراین ضروری است برای تعیین ارتباط اهداف خود را برای افزایش شهرت خود را تقویت روابط و بهبود کار خود تحویل.

این مقاله در مورد چگونه به مجموعه ای از ارتباطات اهداف و چه کسانی که اهداف باید شامل.

چه اهداف ارتباطی?

آن است که آیا شخصی و یا شرکت ارتباطات اولیه ماهیت ارتباط را به اطلاع, تاثیر, الهام بخش, ایجاد انگیزه, ایجاد, روابط, یادگیری, افزایش, الهام, ترویج خودتان و معاشرت.[2] ارتباطی نیز استفاده می شود برای ترغیب مذاکره و بهبود کار تحویل.

برای رسیدن به اهداف ارتباطات در بالا ذکر شد و بسیاری از مکالمات خود را شما می توانید به عمد خود را تنظیم ارتباطات اهداف است. شما می توانید دنده این اهداف در جهت بهبود و یا توسعه خود کلامی و غیر کلامی و مهارت های ارتباطی نوشته شده.

چگونه برای نوشتن اهداف ارتباطی

1. شناسایی مناطق از کمبود

نوشتن ارتباط خود را با اهداف آغاز می شود با شناسایی مناطق خود را از فقر در ارتباط است. برای شناسایی این مناطق شما را به بررسی زندگی و کار خود را و سوالات زیر را بپرسید:

  • چه چیز است که کشیده اند شما را در رابطه خود با مردم و یا در محل کار ؟
  • چه پیشنهادات و انتقادات شما از دوستان و همکاران ؟
  • چه چیز شما شده اند قادر به رسیدن به آنجا که خود درک محدودیت ها در برخی از مناطق ارتباطی?

2. تعریف آنچه شما می خواهید برای رسیدن به

در حال حاضر که شما را به شناسایی مناطق خود را از کمبود شما نیاز به تعریف آنچه شما می خواهید برای رسیدن به. این خواهد بود که چگونه شما می خواهید برای پر کردن این شکاف است که شما را به شناسایی و یا چگونه شما می خواهم به خود را توسعه.

3. رئوس مطالب اهداف

ترسیم ارتباط خود را با اهداف شامل نوشتن کردن آنچه شما تمایل به رسیدن به و تا چه حد شما می خواهید برای رسیدن به آنها. این همچنین شامل زمانی که شما قصد دریافت نتایج جستجو برای اهداف خود

تبلیغات

4. ارتباط خود را با هدف هوشمند

ایده ساخت اهداف هوشمند است که به اهداف خود امکان پذیر است. محبوب نقل قول در مورد تعیین اهداف گوید که "هدف درستی تنظیم شده نیمه راه رسیده است."

بسیاری از اهداف که به درستی تنظیم شده تا پایان به عنوان آرزوهای برآورده نشده است. بنابراین شما باید به مجموعه اهداف خود را در شرایط خاص با اندازه گیری, اهداف, نوشتن, چگونه آنها را دست یافتنی و مربوط به خود را نیاز دارد و جدول زمانی شما امیدواریم که برای رسیدن به آنها.

14 نمونه از ارتباط اهداف

1. بهبود طرز

یکی از چیزهایی که شما می توانید ارتباط موثر است که خود را به طرز. همان است که با سبک خود را از صحبت کردن و یا نوشتن که مصمم است با انتخاب خود را از کلمات در هنگام انتقال یک ایده و یا نقطه نظر است.[3]

انتخاب خود را از کلمات مناسب باید به زمینه که در آن آنها استفاده می شود به طوری که شنونده یا خواننده به راحتی می توانید درک پیام شما در حال عبور در سراسر.

استاد استفاده مناسب از کلمات در زمینه ارتباطات

2. بیشتر درگیر شدن در هنگام برقراری ارتباط

به تعامل این است که قادر به قرعه کشی در یک فرد (یا مخاطبان) با مطالب جالب و یا گفتگو.[4] اگر شما می خواهید مخاطبان خود را/گیرنده به ارتکاب توجه در هنگام گوش دادن به شما و یا خواندن از شما, شما باید به تدبیر راه برای درگیر شدن با مطالب خود را.

توسعه مجموعه ای از مهارت های مورد نیاز برای نگه داشتن مخاطبان علاقه مند و درگیر در یک گفتگو

3. تبدیل شدن به یک شنونده فعال

وجود دو دروازه به ذهن: دروازه و دروازه گوش.

کلیدی برای درک آنچه که گفته است گوش دادن فعال. اگر وجود یک حلقه مفقوده در هنگام گوش دادن برخی از اطلاعات ممکن است به طور کامل درک منجر به معیوب انتقادات و پیشنهادات و یا پاسخ.

تبلیغات

ایجاد جلسه هفتگی برای گوش دادن فعال و بدون هر گونه حواس پرتی

4. مدیریت احساسات

دادن یا دریافت اطلاعات می آید با بسیاری از احساسات و هیجان و غم و اندوه شوک و ترس و تعجب و خشم و سرخوشی و افسردگی و صدمه دیده است ، بیان احساسات می تواند و یا mar ارتباط موثر. بزرگ ارتباط برقرار یادگیری برای قرار دادن احساسات تحت کنترل است.

عمل قرار دادن احساسات را تحت کنترل و پاسخ به اطلاعات بر اساس آنچه که بهترین است در تسهیل درک متقابل و پیشرفت است.

5. تبدیل به Relatable

بودن relatable به معنای نگه داشتن خطوط ارتباطی باز است به طوری که مردم می تواند به طور طبیعی به شما کشیده شده[5].

این ضروری اجتماعی و کار, مهارت. شما نمی خواهید به از دست بر روی اطلاعات مهم و یا از دست بازخورد بسیار مهم است که شما می توانید از مردم در مورد خود, خود را, و کار خود را. پایین کشیدن موانع ارتباطات و توسعه عادات و مهارت های که شما را به یک relatable فرد است.

6. ایمیل های موثر ارتباطی

ایمیل تبدیل شده است یک ابزار حیاتی برای ارتباطات به خصوص برای کار و کسب و کار. شما احتمالا ارسال و دریافت تن از ایمیل های از مردم شما را ملاقات کرده اید اما این ایمیل تماس با آنها در حال حاضر با توجه به شما برخی از دیدگاه ها در مورد آنها.

آموزش نحوه برقراری ارتباط مناسب و حرفه ای از طریق ایمیل می تواند کمک به شما دریافت بیشتر همکاری از همکاران و برنده شدن شما بیشتر کسب و کار. یاد بگیرند که چگونه به مودب و حرفه ای در هنگام دست زدن به ایمیل مکالمات.

7. قانع کننده بود

قادر به فروش خود و ایده های خود را در مهارت ضروری است. در حالی که شما لازم نیست که برای همیشه راه خود را در هنگام برقراری ارتباط با مردم شما را به صدا در آوردم.

که قانع کننده یک مهارت است که می تواند مفید باشد به خصوص زمانی که شما در برخورد با منتقدان و یا شما به خودتان پیدا کنید در یک محیط رقابتی است. یادگیری تکنیک های اجبار و اعمال آنها را در مکالمات.

تبلیغات

8. بهبود مهارت های مذاکره

مذاکره به عنوان "یک فرایند که در آن دو یا چند طرف با نیازهای مختلف و اهداف بحث در مورد یک موضوع به پیدا کردن یک راه حل مورد قبول دو طرف."[6] این مهارت ضروری است در پیدا کردن زمینه های مشترک با مردم و اجتناب از رسیدن به بن بست در مکالمات.

با یادگیری چگونه برای مذاکره, شما همچنین قادر خواهد بود را به نفع خود بیشتر از چیزهایی که برای خودتان در موقعیت های دشوار است. بهبود مهارت های مذاکره بنابراین شما همیشه می توانید به بهترین نتیجه ممکن است.

9. هدف در مکالمات

به هدف این است که به تأمل در موقعیت های مبتنی بر حقایق و نه از احساسات شخصی خود تفسیر یا تعصب.

افرادی که هدف می تواند دشوار است برای مقابله با آنها تنها دیدن مسائل از نقطه نظر آنها. هنگامی که شما در حال هدف شما خواهد بود قادر به نگاه کردن به مسائل با یک ذهن باز و است که منجر به داشتن قوی مکالمات.

اجازه دهید هدف از هر مکالمه تواند به درک و صحبت از حقایق و نه از نظرات.

10. به انتقاد سازنده

انتقاد چیزی است که ما هنگامی که ما پیدا کردن بعضی از بیآنکه در چه شخص دیگری انجام داده است. اکثر مردم سریع به اشاره چه کسی انجام داده است اشتباه و بدون proferring راه حل. مردم نشان می دهد آنچه را که آنها انجام داده اند اشتباه, اما همچنین درک آنچه آنها انجام داده اند راست و همچنین آنها نشان دهد که چگونه آنها می تواند بهتر باشد.

توسعه آگاهی خود را همیشه انتقاد سازنده.

11. الهام بخش

الهام بخش شما نیاز به مشتاق بود. شما همچنین باید واقعا در مورد مراقبت از مردم و آنها را نشان می دهد که چگونه آنها می تواند بهترین خود را.

همچنین انجام کارهای عمدا برای نشان دادن مثال و الهام بخشیدن به دیگران است. همه در الهام بخش مردم را با کار و کردار.

تبلیغات

12. بهبود در تیم ارتباطی

تیم ارتباطی شامل همه تعامل و تبادل اطلاعات است که می رود در یک تیم [7].

اگر شما بخشی از یک تیم به شما نیاز به بازی بخشی خود را برای حفظ خط ارتباطی رفتن به طوری که این تیم می تواند به اهداف خود دست یابد. همیشه برقراری ارتباط فعال با تیم خود را برای کمک به رسیدن به اهداف خود.

13. درک زبان بدن

ارتباطی فراتر از آنچه گفته است. چیزهای دیگری وجود دارد به نگاه اگر شما می خواهید به درک اطلاعات کسی است که با عبور از سراسر و تشخیص خود را از مفاهیم است. این شامل تماس با چشم صورت بیان gesticulation ،

یاد بگیرند که چگونه به خواندن زبان بدن و مفهوم در یک گفتگو

14. بهبود در ارتباطات پیگیری

اکثر ارتباطی برخوردهای پایان ندارد در یک بار. بنابراین نیاز به پیگیری و کراوات به پایان می رسد شل دریافت بازخورد تنظیم یادآوری و یا به بعدی حرکت می کند همه چیز.

شکست به دنبال بالا ممکن است منجر به از دست رفته مهم نتایج. برخی از مردم ممکن است برخی از مسائل به طور جدی تا زمانی که آنها شده اند به درستی به دنبال. پیگیری مکالمات مهم و پیگیری مسائل مربوط به مناسب پایان.

افکار نهایی

اگر شما نگاه عمیق تر در درون خود شما را پیدا خواهد کرد و فرصت های خود را برای بهبود ارتباطات و ایجاد بهترین روابط خود را. بسیار وجود دارد برای به دست آوردن زمانی که شما استاد هنر ارتباطات است.

دانستن چگونه برای برقراری ارتباط و مدیریت ارتباطات موثر یک مهارت ضروری برای هر دو در حال حاضر و برای آینده است.

راهنمایی های بیشتر برای بهبود مهارت های ارتباطی

عکس های اعتباری: Mimi Thian از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن