نحوه اقدام نسبت به اهداف خود را در حال حاضر

"زندگی من در زندگی واقعی groundhogs روز ؟" این است که من اول فکر کردم که من شروع یکی دیگر تیره و تار چشم صبح p

توسط PARINEWS در 23 تیر 1399

"زندگی من در زندگی واقعی groundhogs روز ؟" این است که من اول فکر کردم که من شروع یکی دیگر تیره و تار چشم صبح puttering در اطراف تلاش برای جمع اوری انرژی برای انجام کاری. ایده های پرواز در اطراف سر من بود مشغول اتومبیل از طریق یک اسپاگتی اتصال; آن احساس شلوغ و پر هرج و مرج. تلاش من برای گرفتن بر روی یک ایده و نگه دارید و آن را به اندازه کافی بلند به انجام کاری بیهوده هستند.

قبل از من می دانستم که چه ضربه من پرتاب در Sweatpants, روشن, تلویزیون, تبدیل ذهنی خسته و شروع به مبارزه با امواج از ندامت—همه قبل از ظهر. برای تلفن های موبایل آشنا ؟

همه گیر در یک شیار از زمان به زمان. در حالی که به نظر می رسد متفاوت برای هر یک از ما می تواند آشکار در افکار ما مثل این: "من باید چیزهای زیادی برای انجام در حال حاضر....اما من واقعا نمی دانم که در آن برای شروع" و یا "خدای من واقعا نیاز به کار بر روی این پروژه اما من واقعا لازم نیست آب به رفتن."

ترکیب شک و گناه است که نتایج حاصل از دانستن است که شما باید اقدام اما نمی فلج می تواند. تنها راه برای صعود از بیراهه به شروع اقدام به سمت اهداف خود در حال حاضر.

اما نحوه اقدام نسبت به اهداف خود را ؟

در اینجا 6 مرحله برای کمک به شما در صعود از آن عادت و اقدام در اهداف خود را در حال حاضر.

1. مجدد خود را با هدف

آنچه شما در واقع در تلاش برای به انجام رساندن ؟ خاص باشد.

تبلیغات

شما در حال تلاش برای جمع آوری, ارتقاء, کار جدید پیشنهاد ایجاد یک محصول جدید تغییر رژیم غذایی خود را گسترش کسب و کار خود و یا ایجاد یک جدید عادت ؟

می توان آن را دشوار است برای گرفتن به اندازه کافی متمرکز به اقدام اگر شما فراموش کرده اند که دقیقا آنچه در آن است که شما در حال تلاش برای انجام.

یک لحظه و تجسم هدف شما:

  • ببینید خودتان انجام آن—چه تجربه مانند چگونه شما احساس می کنید که شما در حال کار به سمت آن چه را شما ببینید بالا میاد ؟
  • فکر می کنم در مورد چگونه آن را احساس می کنید هنگامی که شما انجام آن را—به خودتان یادآوری کنید آنچه شما باید برای به دست آوردن از دستیابی به این هدف و همچنین به عنوان آنچه که در خطر است اگر شما آن را انجام.

مصرف لحظه ای به تأمل در این پرسش مهم کمک خواهد کرد که برای تغییر جهت و زمین شما است.

2. شناسایی شما چرا

به چه دلیل شما می خواهید برای رسیدن به این هدف ؟ شما اغلب می شنویم این به عنوان خود را "بزرگ به همین دلیل است." شناسایی خود را به همین دلیل است که کلید برای خارج شدن از روت و آنلاک کردن توانایی خود را به اقدام در جهت اهداف خود است.[1]

شما نیاز به یک درک عمیق از شما چرا به انجام آنچه در آن طول می کشد برای رسیدن به خط پایان. آن دلیل است که شما قادر به ارتکاب زمان و تلاش و منابع برای به انجام رساندن این هدف حتی زمانی که همه چیز نمی رویم به عنوان برنامه ریزی شده.

هنوز مطمئن شوید که چه شما "چرا" است ؟ نگاهی به برخی از زمان به اشفتگی فکری موقتی تمام دلایل شما می خواهید برای به انجام رساندن هدف. شما ممکن است در سراسر آمده بعضی ها که آشکار است اما دلایل سطحی مانند پول یا خرید خانه است که شما همیشه می خواستم. کسانی که به دلایل نه "چرا".

تبلیغات

فکر می کنم در مورد اینکه چرا شما می خواهید به پول و یا خرید خانه است که: به این دلیل است که شما می خواهید برای ارائه یک آینده قوی برای خانواده شما ؟ آیا شما کسی که می خواهد به بازگشت به جامعه ؟ شما عمیقا متصل به کمک سایر مردم موفق می شوند ؟ آیا شما می خواهید به اثر تغییر در جهان است ؟ دلیل عمیق تر است "چرا".

هنگامی که شما شناسایی خود "چرا" آن را آسان تر است برای پیدا کردن انرژی به انگیزه دریافت و اقدام لازم.

3. آن را واقعی آن را بنویسید

هنگامی که شما اهداف خود را بنویسید, شما در حال 42 درصد بیشتر احتمال دارد برای رسیدن به آنها.[2] هنگامی که شما نوشتن چیزهایی که شما مجبور هستید به فکر کردن در مورد آنها. نمایش تصویری از هدف خود را خدمت به عنوان یک یادآوری هر زمان که شما از دست دادن تمرکز و نقطه جهت گیری زمانی که شما احساس می کنید از دست داده است.

در نهایت از یک دیدگاه یادگیری مغز شما ممکن است پاسخ بهتر به فعالیت فیزیکی از نوشتن هدف از خلاصه فعالیت از نظر هدف.

نگاهی هم به اهداف خود را بنویسید. در اینجا نحوه:

  • تصمیم می گیرید اگر شما می خواهید به تمرکز بر روی و یا ماهانه اهداف است.
  • شناسایی پروژه ها و منابع لازم برای به انجام رساندن این هدف است.
  • شکستن این پروژه به یک گاهشناسی از وظایف.
  • اجازه می دهد کسانی که وظایف خود را تبدیل به اهداف بارگیری. نوشتن آنها را در ابتدای هر هفته.
  • استفاده از اهداف هفتگی خود را به اطلاع اهداف روزانه خود را. هر روز صبح چک در با اهداف روزانه خود را.

در ابتدا می توانید آن را در حالی که به خاطر شما استفاده می شود به قرار دادن آنها را بر روی کاغذ. صبور باشید و در آن را نگه دارید. در طول زمان این شیوه تبدیل خواهد شد بسیار ساده تر و در نهایت شما خواهید یاد بگیرند که به اقدام به سمت اهداف خود است.

4. ارسال به دوستان

گاهی اوقات بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که بگویید در خودتان. هنگامی که شما به اشتراک گذاشتن اهداف خود را با دیگران این اجازه می دهد تا شما را به نگه داشتن خود را پاسخگو در یک راه جدید است. شما بیشتر احتمال دارد به اقدام به سمت هدف خود را اگر شما می دانید که دوستان خود را دنبال خواهد کرد تا با شما در مورد آن.

تبلیغات

یک راه برای انجام این کار این است که به استخدام یک شریک زندگی مسئولیت پذیری. کسی که شما می دانید نیز در دستیابی به اهداف که ممکن است شبیه به مال شما و یا در مواجهه با چالش های مشابه در سفر موفقیت خود را. شما می توانید راه اندازی یک زمان یک بار در هفته یا یک بار در هر هفته به بررسی و به اشتراک گذاری پیشرفت خود را.

شما خواهد شد شگفت زده چقدر بینش الهام و انگیزه می آید از همکاری با شخص دیگری که در تلاش برای به انجام رساندن اهداف خود را بیش از حد. نه تنها شما دریافت سود از اینکه پاسخگو باشند اما همچنین شما می خواهد این فرصت را به تمرین خود را در گوش دادن فعال و مهارت های حل مشکل به شما کمک کند برای نگه داشتن دوستان خود را پاسخگو باشد.

5. پیش بینی فشار داخلی بازگشت

آن را آسان به ترک منطقه راحتی خود را. آن را گرم و نرم و امن است. اما چیز زیادی تا کنون در آمد از بازی آن را امن است. ما گونه های تکامل یافته با در نظر گرفتن خطرات.

پس چه اتفاقی می افتد زمانی که شما می خواهید به اقدام جدید اما شما در حال حاضر در منطقه راحتی از انفعال? وجود دارد که در مجموع داخلی freakout.

در عین حال, اگر شما می دانید آن را به اتفاق می افتد, آن را کمتر نگران کننده است. آن را مانند وقتی که شما یک خالکوبی یا سوراخ کردن بدن, شما می دانید آن را به صدمه دیده است بنابراین شما به لحاظ ذهنی خودتان را آماده کنید به فشار از طریق آن به هر حال.

وجود ندارد one-size-fits-all راه برای تحمل فشار داخلی بازگشت شما را تجربه خواهید کرد.

مدیتیشن, یوگا, سرود و شیوه های تمرکز حواس در حال راه های زیادی برای شروع به لحن در برای خودتان. YogaGlo, بینش, تایمر, فضای, The Chopra مراکز وب سایت و IanBoccio.com مکان های بزرگ به کشف این مفاهیم بیشتر.

تبلیغات

در نهایت بیشتر ارتباط شما با خودتان بهتر مجهز شده به شما خواهد شد به شجاعت گام فراتر از منطقه راحتی خود را.

6. یکی از گام های کوچک شروع می شود بهمن

برنامه ریزی, نوشتن, صحبت کردن و منعکس کننده مهم هستند اما هیچ چیز ضربان عمل است. پس از همه, شما در حال خواندن این مقاله از آنجا که شما می خواهید به قدم به اقدام به سمت اهداف خود را در حال حاضر. در حال حاضر از آن زمان به یکی کوچک عمدی گام به سمت هدف خود.

شما در حال حاضر شکسته اهداف خود را به پروژه های کوچکتر و به نوبه خود شکسته و آن را به یک گاهشناسی از وظایف. در حال حاضر وقت آن است برای دریافت استراتژیک و شروع به برنامه ریزی عمل خود را.

خوشبختانه شما در حال حاضر شناسایی شده چه وظایف نیاز به اتفاق می افتد ، چنگ زدن به تقویم خود را برنامه ریزی, برنامه و ایجاد یک قرار ملاقات با خودتان برای تکمیل وظیفه.

تکمیل این کار این است که یک گام کوچک است که شروع بهمن شتاب. حفظ و تنظیم زمان گذشته هر روز برای کار بر روی هدف خود را مرتبط با وظایف. قبل از شما آن را بدانید شما به دنبال بازگشت تأمل در چه حد شما آمده ام.

نتيجه گيری

اهداف بدون عمل فقط ایده های خوب. می توان آن را دشوار است به اقدام اگر شما در یک شیار به خصوص اگر آن را احساس می کند مانند کل سیاره است که در شیار بیش از حد.

خوشبختانه وجود دارد چیزهایی که شما می توانید به خارج از بیراهه: به یاد داشته باشید به تماس مجدد خود را با هدف خاص خود را شناسایی بزرگ "چرا"—عمیق دلیل است که انگیزه شما به دنبال هدف نوشتن اهداف خود را به اشتراک گذاری اهداف خود را با دوستان خود و نترس به کمک طلب کردن از کمک یک شریک زندگی مسئولیت پذیری.

آیا نمی شود ترس از مقاومت داخلی—اجتناب ناپذیر است. شجاع بود و در آن صورت سر. در نهایت دریافت استراتژیک و برنامه ریزی برای اقدام است. یکی از گام های کوچک می تواند منجر به یک بهمن از پیشرفت.

راهنمایی های بیشتر در مورد دستیابی به اهداف

عکس های اعتباری: NORTHFOLK از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن