چگونه به استفاده از اهداف و رویاهای برای رسیدن به موفقیت شخصی

اهداف و رویاهای دو مفاهیمی است که اغلب قابل معاوضه استفاده می شود در تلاش برای رسیدن به موفقیت. اگر چه آنها می

توسط PARINEWS در 19 اردیبهشت 1399

اهداف و رویاهای دو مفاهیمی است که اغلب قابل معاوضه استفاده می شود در تلاش برای رسیدن به موفقیت. اگر چه آنها می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای تکمیل یک دیگر آنها به این معنی چیزهای مختلف. این مقاله به نظر می رسد در چه اهداف و رویاهای هستند و چگونه می توان آنها دست در دست یکدیگر در جهت رسیدن به موفقیت شخصی.

چه اهداف ؟

وجود دارد راه های مختلف برای توصیف آنچه که اهداف آن می توان گفت که اهداف مورد نظر در نتایج است که شما باید برنامه ها و تعهد برای رسیدن به. چه چیزی باعث می شود اهداف دیدنی و جذاب است که چیزهایی که شما می خواهید برای رسیدن به وضوح تعریف شده با یک بازه زمانی که در آن آنها باید به دست آورد.

در اینجا برخی از نمونه هایی از اهداف:

  • دریافت گواهی تجزیه و تحلیل در سه ماه
  • جشن کودک تولد 5 در دیزنی لند
  • رسیدن به آزادی مالی در 50
  • خواندن و پایان حداقل یک کتاب ماهانه
  • سازمان دیده بان بعدی بازی های المپیک زندگی می کنند

چه رویاهای ؟

رویاها و افکار و تصورات و آرمان ها است که اغلب در مورد آنچه که ما تمایل به رسیدن به تجربه و یا رسیدن به. رویاها می تواند خود به خود و یا می توان آنها خواسته است که ما را nursed بیش از یک مدت زمان طولانی. رویاهای ما اغلب به شکل و تحت تاثیر آنچه ما می بینیم به طور منظم در اطراف ما چیزهایی که ما شنیده و یا خوانده در مورد, یا چیزهایی که مردم ما را تحسین انجام می دهند.

در اینجا برخی از نمونه هایی از رویاهای:

  • شرکت در یک آیوی لیگ موسسه
  • خود را یک شرکت
  • بدهی رایگان
  • سالم و مناسب
  • سفر جهان

تفاوت بین اهداف و رویاهای

وجود دارد بدون نیاز به اشتباه به اهداف و رویاهای هنگامی که شما می دانید تفاوت های خود را[1] و چگونه آنها می توانند با هم کار کنند برای تسهیل موفقیت است. در زیر برخی از بینش مفید در مورد اهداف و رویاهای.

تبلیغات

افکار و تخیل در مقابل. برنامه و عمل

به منظور یک رویا, شما نیاز به خود را درگیر افکار و تخیل است. این به این معنی تفکر عمیق در مورد آنچه شما می خواهید برای رسیدن به جایی که می خواهید بروید و تا چه حد شما می خواهید برای رسیدن به آن چیزهایی است. برای رویاهای همه چیز به پایان می رسد در قلمرو تخیل اگر هیچ چیز انجام شده است پس از آن.

بر خلاف رویاهای اهداف نیاز به یک تعهد نسبت به دستیابی به پایان مورد نظر. این شامل تصمیم گیری, اندازه, اهداف, برنامه ریزی, منظور از حوادث که منجر به دستیابی به آنها و زمانی که در آن آنها باید به دست آورد.

خودانگیختگی در مقابل. کردار

شما می توانید یک رویای هر زمان به هر حال و بدون هیچ گونه آماده سازی و یا تشریفات. این همان است که با اهداف است. باید به مجموعه اهداف متفکرانه و وجدان. آنها باید به وضوح نوشته شده است و باید S. M. A. R. T.

رویاهای قبل از اهداف

آن حق خواهد بود به می گویند که هیچ هدف و بدون یک رویا است. رویاهای باید اول به دلیل رویاهای تولد به اهداف است. شما باید یک میل و پرورش آن را در ذهن خود را تا زمانی که آن را تبدیل به یک میل سوزان که شما آماده هستند به دنبال. است که زمانی که آنها می تواند تبدیل به اهداف است.

اسیر رویاهای تبدیل به اهداف

وجود دارد می تواند رویاهای بدون اهداف است. رویاها می توانید بر روی بروید و در پایان تنها در فانتزی. اما زمانی که آنها اسیر آنها می تواند تبدیل به عملی اهداف است که می تواند در واقع تحقق.

وجود دارد یوروبایی ضرب المثل است که می تواند در نتیجه ترجمه: "S/او می یابد که پول در خواب و هیجان زده می شود باید گفت به تمرکز بر روی کار سخت را به تبدیل شدن به یک قربانی از فقر است." در حالی که این ضرب المثل این است که در درجه اول در مورد شب رویاهای آن اعمال می شود به تخیلی خواب بیش از حد.

تبلیغات

برای تحقق بخشیدن به رویای خود را, آن را باید دستگیر شده و تبدیل به اهداف; سپس شما را مجبور به ایجاد اهداف استراتژی و به دنبال آن با کارسخت.

اهداف نیاز به مراحل

اهداف مراحل شما مجموعه ای را پس از شما متقاعد شده است که رویای شما است که واقعا ارزش آن است. این مراحل را توضیح خواهد داد آنچه شما باید انجام دهید و چگونه شما باید انجام آنها را برای رسیدن به رویای خود را.

رویاهای رایگان هستند اما اهداف با قیمت

رویاهای بدون هزینه. شما می توانید به عنوان بسیاری که شما می خواهید در یک روز و بدون محدودیت. اما اهداف هستند و نه مانند آن. شما باید به فکر می کنم در مورد اینکه آیا به اهداف خود دست یافتنی است یا نه زمانی که تنظیم آنها. به دلیل هزینه های (فداکاری) همراه با گرفتن اهداف خود را از انجام آن مکان محدود است که در آن اهداف شما می توانید در هر زمان.

عدم محدودیت در مقابل. تعریف اهداف

وجود دارد هیچ سازه به رویاهای نه وجود دارد محدودیت تا چه حد شما می توانید خواب. اما اهداف باید قاب. آنها باید به وضوح تعریف شده قابل اندازه گیری با اهداف و جدول زمانی.

الهام در مقابل. ایجاد تغییر

شما می توانید به خودتان الهام بخش و آرزوی بیشتر آینده, اما اگر شما می خواهید به تجربه تغییر واقعی, شما باید به طور خاص در مورد آنچه شما می خواهید و چگونه شما می خواهید برای دریافت وجود دارد. اهداف تعهدات نسبت به ایجاد تغییر است.

چگونه برای تبدیل رویاهای شما را به عملی اهداف

برای کمک به شما را به رویاهای خود را به سطح بعدی به دنبال این راهنمایی و ایجاد اهداف عملی.

تبلیغات

1. رویای خود را روشن و جامد

قبل از رویای خود را می تواند تبدیل به رسیده به اندازه کافی برای تبدیل به یک هدف عملی شما باید به روشنی در مورد آنچه شما واقعا می خواهید. رویای خود را برای رفتن از تخیل به واقعیت است. در اینجا برخی از چیزهایی که می تواند انجام شود به رویاهای خود را به حقیقت روشن است.[2]

با الهام از داستان های موفقیت

خواندن داستان های الهام بخش افراد موفق فکر می کنم از طریق رویاهای خود. داستان چنین به شما کمک خواهد کرد برای قرار دادن رویاهای خود را در چشم انداز مناسب.

تصور خود را از آینده

تعامل با قدرت بینایی در تصویر آینده خود را. اجازه دهید ذهن خود را در هماهنگی با آنچه مورد نظر شما برای خودتان. این یک حقیقت شناخته شده است که شما همیشه کشیده شده نسبت به عکس های شما باید در ذهن خود را.

فکر می کنم در مورد رویای خود را

ذهن بسیار قدرتمند است و آن است که توانایی به ایجاد مفاهیم خیالی است که می تواند به واقعیت تبدیل شده. بسیاری از بناهای شما می توانید ببینید وجود داشته است برای اولین بار در قلمرو ذهن است.

دیدن تصویر بزرگ

رویاهای بنابراین فکر می کنم بزرگ. دیدن تصویر بزرگتر از رویای خود را به بالاترین سطح ممکن شما فکر می کنم شما می توانید رسیدن.

نوشتن رویای خود را

ضبط رویاهای خود را با نوشتن آنها را. این آنها را روشن تر است. شما لازم نیست که به مقرون به صرفه در حالی که نوشتن آنها را. فقط نوشتن آنها راه آنها برای شما رخ می دهد.

تبلیغات

2. شکستن رویای خود را به کوتاه مدت و اهداف بلند مدت

شما نمی ممکن است قادر به دنبال رویای خود را در آن به حالت اولیه است و به همین دلیل اهداف مورد نیاز است. شما باید یک طرح و ساختار برای دستیابی به رویای خود را و این شامل تنظیم هر دو کوتاه مدت و اهداف بلند مدت است که شما را در مسیر از رویای خود را.

اهداف کوتاه مدت هستند و اهداف است که شما برای رسیدن به از حالا تا 3 ماه یا کمتر از یک سال. اهداف بلند مدت هستند و اهداف است که می تواند در هر نقطه از 1 تا 3 سال برای رسیدن به. خود را به اهداف کوتاه مدت هستند و در واقع خود را در سنگ پله به سمت دستیابی به اهداف بلند مدت و در نهایت منجر شما به رویای خود را.

3. اهداف هوشمند

چه چیزی باعث می شود یک بیانیه هدف متفاوت از یک رویا بیانیه این است که اهداف باید S. M. A. R. T هنگامی که فریم آنها. این به این معنی است که هر یک از این اهداف به شما در تنظیم به سمت دستیابی به رویای خود را باید مشخص و قابل اندازه گیری و قابل دسترسی های مربوطه/و واقع بینانه و حساس به زمان.

برای اطلاعات بیشتر در S. M. A. R. T اهداف این مقاله است.

4. شکستن هر هدف به نقاط عطف

فراتر از ایجاد اهداف است که هوشمند هستند, شما هم باید شکست هر هدف به نقاط عطف. نقاط عطف هستند گام های کوچک (مینیاتوری اهداف) است که می توان در یک زمان بسیار کوتاه. هنگامی که شما در رسیدن به این اهداف کوچکتر را نگه می دارد شما را با انگیزه نگه داشتن نزدیک شدن به رویای بزرگ خود را بدون احساس ضعف. شما می توانید نگه داشتن چشم خود را در رویای بزرگ در حالی که با تمرکز بر نقاط عطف.

افکار نهایی

هر کسی می تواند رویاهای برای ایجاد یک تصویر از آینده خود را. اگر شما راضی نیست با دولت فعلی خود را, همه شما باید انجام دهید این است که رویای. اگر شما رویاهای خود را به دست آورد و سپس از آن زمان دوباره به خواب یا الهام بخشیدن به دیگران برای رویا.

شما می توانید هر چیزی که ذهن شما را می تواند تصور شما را در زمان به نوبه خود آنها را به اهداف است. رویاهای خود را به حقیقت اما مجموعه اهداف کوچکتر به حرکت به تدریج به سوی تحقق رویای بزرگ خود را.

راهنمایی های بیشتر در مورد استفاده از رویاهای برای رسیدن به موفقیت

عکس های اعتباری: راشل نیکول طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب