چگونه توییتر تغییر تعادل قدرت از شرکت ها به کارکنان خود

هفته گذشته دنیای فناوری و روزنامه نگاری شد transfixed توسط یک درگیری که در سراسر در سراسر Instagram, Twitter و

توسط PARINEWS در 17 تیر 1399

هفته گذشته دنیای فناوری و روزنامه نگاری شد transfixed توسط یک درگیری که در سراسر در سراسر Instagram, Twitter و تازه بدوران رسیده های صوتی-تنها شبکه های اجتماعی محل باشگاه وانجمن. یکی از دلایل آن تولید بسیار مورد توجه — شما می توانید جزئیات کامل حساب از تغییر دیدگاه در معاوندر Quora یا این سرمایه گذاری سرمایه داری Substack — این است که شما می توانید رویکرد درام از بسیاری از زوایای. اما با وجود بهترین تلاش های همه اینجا, من هنوز هم فکر می کنم روشن ترین راه برای درک داستان Steph کوری تیلور لورنز, Balaji Srinivasan سرمایه و محل باشگاه وانجمن عمدتا رفته ناگفته. و کسانی که موفق به دیدن آن من فکر می کنم می تواند در بیداری بی ادب خود را.

اجازه بدهید شروع با یک مختصر بازگویی وقایع و اذعان کرد که من نقش مهمی در برخی از آنها. درگیری آغاز شد و با تحقیقات به شرکت در سفر دور در آستانه که من در خدمت به عنوان یک ویرایشگر; که داستان نوشته شده توسط Zoe شيفر, شریک زندگی من در آوردن این خبرنامه به شما هر هفته; ترین و جنجال های اخیر آغاز شده و پس دوست من تیلور لورنز به نام توجه به برخی از نظرات که کوری به دور مدیر عامل شرکت و موضوع اصلی تحقیقات تا به حال ساخته شده در Instagram. (در میان کسانی که نظرات: "پرونده های حقوقی افترا باید ساده تر به دنبال.") Srinivasan یک سرمایه گذار و پر سر و صدای رسانه های منتقد در زمان استثنا و تمسخر لورنز توييتها. لورنز گفت: Srinivasan شده است اذیت و آزار او را با توییت و توییتر بومی قبیله گرایی در زمان بیش از.

روزنامه نگاران و متحدان خود بسیج به لورنز طرف خودم گنجانده شده است — هیچ روزنامه نگار سزاوار بود مورد آزار و اذیت و یا تهدید. دیگر سرمایه گذاران و کسانی که دلسوز به Srinivasan ضد نگاری تاپیک پیوست در فریاد. از راه دور آن را مانند به نظر می رسید کمی بیشتر از آخرین سالوو در یک درگیری بین روزنامه نگاران و دره سیلیکون است که تشدید قابل توجهی در این سال است.

اما اگر شما نگاهی به کل بحث از "تکنولوژی در مقابل روزنامه نگاری" و reframe آن به عنوان "مدیران در مقابل کارکنان"? پس از آن من فکر می کنم شما نزدیک تر به حقیقت چه خبر است.

پس از همه, این درگیری آغاز شده و با کارکنان. آنها کسانی هستند که در ابتدا به توصیف شرایط کاری خود را تحت کوری در دور منجر به کنار به عنوان مدیر عامل. (او بعد از بازگشت تنها برای این شرکت می گویند او را کنار بعد از این سال پس از نظرات او در مورد رسانه ها در Instagram.)

کارکنان ساخته شده نظرات خود را در یک زمان افزایش فعالیت در داخل محل های کار است. از آنجا که گوگل اعتصاب در سال 2018 کارکنان از سرمایه گذاری حمایت نوپا و شرکت های دولتی تبدیل شده اند به طور فزاینده راحت در صحبت کردن — اغلب با استفاده از سیستم عامل رسانه های اجتماعی به تماس از کارفرمایان خود را. این روند تنها شتاب از سیاه زندگی مسائل تظاهرات جاروب ملت ماه گذشته — که در میان چیزهای دیگر منجر به اولین مجازی Facebook اعتصاب چند هفته بعد.

تا همین اواخر آن را نسبتا غیر معمول برای کارکنان به تماس با روزنامه نگاران به طور مستقیم با شکایت در مورد محل کار خود را بسیار کمتر از پخش آنها را بر روی توییتر بدون هشدار. اما گوگل اعتصاب — که صورت گرفت به همان اندازه در توییتر به عنوان آن را در خارج از شرکت دفاتر — نشان داد کارگران است که داستان های خود را در پیدا کردن یک دلسوز مخاطبان در شبکه های اجتماعی.

کارگران هنوز موانع قابل توجهی آنها به عنوان لابی برای ایجاد منصفانه تر و عادلانه محل های کار است. اما توییتر به طور خاص به آنها داده یک محل که در آن نه تنها می توان آنها را شنیده ام اما — مهمتر — کارفرمایان واقعا نمی تواند مبارزه با عقب. اگر شما صدای جیر جیر است که شما نفرت خود را مدیر خود را مدیریت است که تقریبا قطعا نمی خواهید به صدای جیر جیر در پشت شما. (آنها می توانند شما آتش و می گویند که آن را برای دلایل نامربوط و در واقع آنها این کار را. اما این اغلب منجر به بیشتر توییتهایی دربارهی چقدر بد این مدیر است که بدان معنی است که بیشتر آنها هیچ چیز بلافاصله.) بنابراین توییتهایی داده اند کارگران نامتقارن استفاده در ناآرامی های — یک-طرفه استدلال آسان است را به نفع خود — و ما در حال دیدن این بازی در راه های جدید در همه زمان ها.

این پویا که کج شده است به شدت در برابر کارفرمایان می رود راه طولانی در توضیح این اهانت که مدیریتی کلاس برای چه به آنها تماس بگیرید "ضربه قطعات." آمار "قطعه" عصبانی در توییتر طرز سخن گفتن به طور معمول یک تکه از روزنامه نگاری است که در آن یک یا بیشتر کارکنان اعطا گمنامی به بحث در مورد شرایط کاری خود را. روزنامه نگاران از جمله خود من به سادگی تماس بگیرید که گزارش. اما این نوع گزارش که متمایل به تعادل دور از مدیران و نسبت به کارکنان خود را — و در راه است که دشوار است برای مبارزه با.

درست است که این پویا پرسش از انصاف. نه هر کسی که متنفر رئیس خود شده است بدرفتاری.

و در عین حال آیا کسی شک که در طول 20 سال گذشته شنیده ایم کمتر حساب عملکرد داخلی از شرکت های سرمایه گذاری حمایت از ما را دوست داشته باشد ؟ نابرابری که ما شنیده ام زیادی در مورد, در سال های اخیر در زمان دهه به ساخت و در آن زمان آن بوده است نسبتا نادر برای یک روزنامه نگار به شنیدن از کارکنان به طور مستقیم در مورد این موضوع. به جای آن برای اکثر آنها قریب به یک روابط عمومی فرد که کار عمدتا شامل هر گونه خسارت به این شرکت است.

به همین دلیل وقتی می شنوم "ضربه قطعه" من می دانم که من احتمالا شنیدن از یک مدیر. مدیران دوست داشتم قبل از اعتصاب دنیا به دلایل آشکار است. این اخیر قطعه واقعا آیا احساس می کنید مانند بازدید و مدیریتی کلاس هیچ راه آشکار برای ضربه به عقب در راه است که نمی خواهد آسیب شهرت خود.

و بنابراین نباید آن را تعجب آور نیست زمانی که برجسته خبرنگار مانند لورنز خواستار توجه به پست ها مثل کوری را مدیریتی کلاس افزایش می یابد به کوری دفاع. زمانی که مدیران اجرائی می تواند پاسخگو باشند نه فقط برای شرایط کاری خود اما برای رسانه های اجتماعی در دفاع از کار خود را که نشان دهنده یک تهدید برای کل مدیریتی قبیله. و توضیح می دهد که چگونه سرمایه گذاران که میلیون ها دلار در اختیار خود دارند و به راحتی می تواند بازنشسته تا کنون که بدون شرکت در یک توییتر مبارزه کرده اند با این وجود می آیند برای دیدن خود به عنوان شکست در این وضعیت. آنها جایی که آنها در بخشی به دلیل آنها بوده است خوب در برنده شدن در استدلال و در حال حاضر آنها خود را از زندگی در یک جهان که در آن آنها برای استدلال.

قطعا دنیای فناوری و سرمایه باید شکایت روزنامه نگاری است که فراتر از آمار قطعات. دوستان و منابع انتقاد روزنامه نگاران برای قربانی آنها برای مسائل بزرگتر — سرزنش Facebook به تنهایی برای انتخابات دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان مثال. و روزنامه نگاران اغلب باد انتقاد شرکت های فن آوری از هر دو طرف یک موضوع — شکایت که آنها هر دو را ترک بیش از حد بسیاری از بد و پست و خراب کردن بیش از حد بسیاری از آنهایی که خوب ، این غضب واقعی است حتی اگر موشکافی یک نتیجه طبیعی از شروع یک شرکت است که با هدف تغییر جهان است.

اما دفعه بعد که شما دیدن روزنامه نگاران و فناوری اربابان رفتن چند دور آنلاین از خودتان بپرسید که آیا آنچه شما دنبال آن هستید در نیست در برخی از سطح یک کار موضوع است. روزنامه نگاران به تازگی شده است بخشی از این داستان را بیشتر از آنها معمولا راحت با. اما من نمی خواهد اشتباه فکر کردن که این در درجه اول در مورد ما.

آن را نمی ممکن است قابل رویت از لوکس Airbnbs که در آن تکنولوژی مدیران در حال سوار کردن بیماری همه گیر است اما احیا جنبش کارگری در این کشور است. همه گیر ساخته شده است روشن است که بسیاری از ما ضروری ترین کارگران نیز در میان بالاترین پرداخت می شود — و حتی برای راحت روشن است که در طول زمان بحران نه خود شرکت و نه دولت ایالات متحده را به طور کامل محافظت از آنها را از فاجعه است.

شما می توانید آن را نسبت به همه گیر رکود خشونت پلیس و نژاد پرستی و یا هر تعداد دیگر بحران — اما نتیجه این است که یک آتش گردباد خشم است که فراگیر در سراسر کشور است. هر تعداد از صنایع در حال گرفتار شدن در آن و بسیاری از مدیران در حال پیدا کردن خود را به طور ناگهانی و بدون شغل به عنوان یک نتیجه. (از آن است که احتمالا یک تصادف است که این بیشتر درست از صنعت رسانه که کارگران ماهر تر در استفاده از توییتر به هوا نارضایتی خود از بیشتر است.)

کارگران حق خشم در مورد امور در این کشور و برخی از این خشم و انزجار خود دستگیر شده است توسط روزنامه نگاران. من برای پیدا کردن آن آینه های کمیک است که بسیاری از مدیران اجرائی و تکنولوژی جهان در توییتر صاحب نظران که هرگز متوقف تبریک خود را برای تفکر عمیق افکار در حال ارتکاب حماقت می رود که به پلوتارک: گرفتن برخی از اخبار بد و سپس مصرف آن در فرد آورده است که آن را به آنها.

اگر صاحب نظران موفق در تیراندازی همه فرستادگان چه چیز دیگری خواهد شد و آنها قادر به درک قبل از اینکه خیلی دیر شده ؟

آینده شنبه: شرف به ارمغان می آورد شما بیشتر داخل محل باشگاه وانجمن. و در این ستون: چه مدیر عامل گذشته در Pinterest و برجسته به ما بگویید در مورد رویکرد خود را به اعتدال و حریم خصوصی دارند ؟

نسبت

امروز در اخبار است که می تواند بر درک عمومی از تکنولوژی سیستم عامل است.

تا روند: Facebook دوخته یک جعبه با اطلاعات در مورد ثبت نام رای دهندگان در بالای خوراک خبری برای ما هر کاربر است که از سن رای دادن. این جعبه شامل یک لینک به دولت خود را ثبت نام سایت. (جی پیترز / آستانه)

روند پایین: یک آمریکایی آفریقایی تبار مدیر و دو متقاضیان کار که رد شد توسط Facebook شکایت علیه این شرکت است. آنها مدعی بودند که رسانه های اجتماعی غول مغرضانه در برابر سیاه کارکنان در ارزیابی تبلیغات پرداخت و شیوه های استخدام. (الیزابت Dwoskin / واشنگتن پست)

حاکم

Google, Facebook, و توییتر نمی روند داده های کاربر درخواست از هنگ کنگ دولت نگرانی که یک امنیتی جدید قانون می تواند جرم تظاهرات. این معلوم نیست چه اقداماتی در نظر گرفته خواهد شد به نقض قانون جدید اما پلیس یک مرد در هفته گذشته برای brandishing یک دلار هنگ کنگ استقلال پرچم. در اینجا Kurt واگنر در بلومبرگ:

Facebook به طور معمول کار می کند با اجرای قانون به پیروی از قوانین محلی که در آن شرکت عمل می کند اما گفت که این مکث های اطلاعات کاربر در هنگ کنگ مقامات در حالی که آن را انجام "حقوق بشر" است. مکث شامل تمام Facebook خواص آن از جمله هسته ای, شبکه اجتماعی Instagram و واتساپ.

"آزادی بیان اساسی حقوق بشر و حمایت از حق مردم برای بیان خود را بدون ترس برای ایمنی خود و یا دیگر پیامدهای" یک Facebook سخنگو در بیانیه ای گفت. "ما یک فرایند جهانی برای درخواست دولت و در بررسی هر یک از درخواست فردی از نظر ما Facebook سیاست های قوانین محلی و بین المللی به حقوق بشر و استانداردهای."

بیش از 400 علامت های تجاری از جمله کوکا کولا و استارباکس, متوقف شد, تبلیغات در Facebook در روز چهارشنبه. Facebook مدیران سعی در ملاقات با تبلیغ قبل از تحریم به توضیح دهید که چگونه این شرکت رسیدگی خواهد تنفرآمیز بر روی پلت فرم. (شیلا دنگ و کتی پل / فردا نیوز)

Facebook را تنش با تبلیغ شده اند دم از مدتها قبل از زمان تحریم. بازاریابان طولانی با انتقاد از این شرکت برای برخی از تماس عدم تعهد به نام تجاری ایمنی — نگه داشتن تبلیغات خود را به دور از محتوای قابل اعتراض است. (Sahil پاتل و Nat ایوس / وال استریت ژورنال)

Walmart, American Expressو Home Depot را نمی کشیده تبلیغات از Facebook. از 25 بزرگترین spenders در Facebook تبلیغات در سال گذشته تنها, مایکروسافت, استارباکس و فایزر را متوقف بازاریابی بر روی پلت فرم. (برایان علم و کایا Yurieff / فردا نیوز)

جو بایدن کمپین در حال کشیدن خود تبلیغات از Facebook. یک سخنگو گفت که در حالی که سهام آن boycotters' نگرانی های آن "نمی توانیم به صرفنظر کردن از این سیستم عامل" به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. (سارا Mucha / فردا نیوز)

Facebook گفت: جناح راست دانشمند بن شاپیرو در حال شکستن قوانین آن با عدم افشای یک رابطهی مالی روزانه سیمیک سایت تاسیس کرد و بدنام خروجی Mad اخبار جهان. روزانه سیم به دست آورد رکورد توزیع در Facebook از طریق قبلا نامعلومی ارتباط با جهان دیوانه اخبار. (محبوب اطلاعات)

توییتر حذف یک تصویر از یک صدای جیر جیر با رئیس جمهور تهمت و پس از آن دریافت حق نسخهبرداری هزاره دیجیتال شکایت از نیویورک تایمزکه صاحب حقوق به عکس. (سارا فیشر / Axios)

کمیته قضایی مجلس سنا رای به تصویب درآمد آن عمل یک لایحه که به تضعیف بخش 230 حمایت برای اطمینان از رسانه های اجتماعی شرکت ها حذف سوء استفاده از کودکان تصاویر از سیستم عامل خود را. نسخه های اخیر به نظر می رسد برای مطرح کمتر از یک تهدید برای رمزگذاری در پیام رسانی برنامه های, اما من هنوز هم نگران نباشید. (Makena Kelly / The Verge)

همسایه مدیر عامل سارا راهب گفت: این شرکت باید نقل مکان کرد و با سرعت بیشتری برای محافظت از پست های مربوط به زندگی ماده با ارائه واضح تر راهنمایی برای مدیران است. (بابی آلین / NPR)

ق جوامع است که به تازگی ممنوع در تلاش برای جلوگیری از تبعیض بر روی پلت فرم در حال حاضر بوده است نقل مکان به وب سایت های دیگر برای ماه می باشد. این اخبار نشان می دهد که کاربران انتظار داشتند که ممنوعیت و خدمت به عنوان یک یادآوری است که "د-platforming و" اغلب می آید پس از آن می تواند انجام داده اند خوب ترین. (سارا امرسون / OneZero)

پلیس نظارت 100 میلیون رمزگذاری پیام های ارسال شده از طریق Encrochat یک شبکه استفاده شده توسط حرفه ای جنایتکاران به بحث در مورد معاملات مواد مخدر, قتل و اخاذی توطئه. این نشان دهنده یکی از بزرگترین اجرای قانون infiltrations از یک شبکه ارتباطات عمدتا مورد استفاده توسط مجرمان همیشه. (یوسف Cox / معاون)

آمازون قرارداد تحویل رانندگان می گویند که وظایف سنگین خود را به طرز چشمگیری افزایش طول COVID-19 بیماری همه گیر. شاید سهمیه ساخته شده اند شرایط را برای رانندگان خسته کننده و خطرناک است. (لورن Kaori Gurley / معاون)

یک تیم بین المللی از دانشمندان را آغاز کرده است به منظور توسعه یک مدل است که می تواند پیش بینی شیوع بیماری حدود دو هفته قبل از آنها رخ می دهد. آن می تواند کمک به دولت های ایالتی و محلی می دانم زمانی که آن را بی خطر به عقب پناهگاه در محل محدودیت. (بندیکت کری / نیویورک تایمز)

Clearview AI متوقف خواهد شد ارائه آن صورت به رسمیت شناختن خدمات در کانادا پس از بررسی توسط حفاظت از حریم خصوصی مقامات در کشور است. این تحقیقات که با تمرکز در بخش اطلاعات کانادایی است که Clearview در حال حاضر جمع آوری شده باز می ماند.

صنعت

Instagram گسترش آن Infinite رقیب به نام قرقره در هند پس از تصمیم دولت برای ممنوعیت Infinite و ده ها تن از دیگر برنامه های چینی بیش از نگرانی های امنیتی. در علاوه بر این به هندوستان, Instagram قرقره است که در برزیل زندگی می کنند و به تازگی فرانسه و آلمان است. در اینجا سارا پرز در TechCrunch:

بر خلاف کمند که شده بود خود برنامه جداگانه قرقره طراحی شده است به یک ویژگی در Instagram خود را. قرقره اجازه می دهد تا به کاربران برای ایجاد و ارسال کوتاه, 15-دوم ویدئوها مجموعه ای به موسیقی و یا صوتی دیگر شبیه به Infinite. همچنین مانند Infinite ویژگی ارائه می دهد مجموعه ای از ابزار ویرایش مانند یک تایمر شمارش معکوس و کسانی که تنظیم این ویدئو را با سرعت مثلا — که هدف به آن را آسان تر برای ضبط محتوای خلاق. اما Instagram ندارد مرتب کردن بر اساس همان دو-tabbed رونده خوراک مانند Infinite ارائه می دهد فقط برای تماشای قرقره' محتوا.

همچنین: Roposo هند برنامه اشتراک گذاری ویدیو مشابه Infiniteدیدم آن کاربر پایگاه پرش با 22 میلیون دلار در دو روز پس از هند ممنوع اعلام برنامه های چینی. (Sankalp Phartiyal / فردا نیوز)

Facebook در حال بسته شدن کمند, یک Infinite نگاه به طور یکسان آن را راه اندازی یک سال و نیم پیش. این برنامه تعطیل خواهد شد در ژوئیه 10. (Manish سینگ / TechCrunch)

Facebook در حال راه اندازی یک برنامه درسی بر امنیت دیجیتالی و آنلاین بودن و واقعیت افزوده برای دانش آموزان و مربیان در هند. آن hass همکاری با هیئت مرکزی آموزش متوسطه یک دولت است که نظارت آموزش و پرورش در خصوصی و مدارس عمومی. (Manish سینگ / TechCrunch)

Facebook و Instagram در حال یادآوری مردم به پوشیدن ماسک. یک هشدار ظاهر خواهد شد در بالای اخبار در Facebook که هدایت کاربران به COVID-19 مرکز اطلاعات. خوب! (Kim Lyons / آستانه)

نیجریه Instagram تاثیر گذار بود تحویل به آمریکا از دبی به صورت اتهام تقلب. رامون Olorunwa عباس به طور گسترده ای شناخته شده به عنوان "Hushpuppi," چهره اتهامات جنایی "ادعا او توطئه برای شستن صدها میلیون دلار از کسب و کار ایمیل سازش' (BEC) تقلب و کلاهبرداری های دیگر" با توجه به وزارت دادگستری. (ویلیام Clowes / بلومبرگ)

زندان Infinite آخرین subgenre به دست آوردن محبوبیت در برنامه. زندانیان با استفاده از تلفن های همراه قاچاق به اشتراک گذاری فیلم رقص و خنده دار skits و همچنین پخش اطلاعات در مورد شرایط در امکانات خود را. (لوئیس Matsakis / سیمی)

YouTuber Shane Dawson تلاش به نشانی گذشته خود را با استفاده از شخصیت های نژادپرستانه در فیلم ها. خود کانال اصلی از دست داده و نزدیک به 1 میلیون مشترک در هفته گذشته و شرکای تجاری شرکت های بزرگ شروع به رها کردن او. (جولیا اسکندر / شرف)

همه چیز برای انجام

مسائل به اشغال شما حاضر در قرنطینه.

پرتاب یک سازمان دیده بان حزب در آمازون است. نخست تصویری از آخرین جریان خدمات به ارائه ویژگی های.

ساخت دوربین خود را با یک Raspberry Pi 4. آستانه's Becca Farsace شما چگونه نشان می دهد.

میزبان یک موسسه خیریه جریان. آستانه خبرنگار بیژن Stephen توضیح می دهد که چگونه او آن را و چگونه شما می توانید بیش از حد.

کسانی که خوب توییتهایی

صحبت ما

برای ما ارسال راهنمایی, سوالات و شکایات در مورد رئیس خود: casey@theverge.com و zoe@theverge.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن