HP Elite سنجاقک (2020) نقد و بررسی: بازیافت در سمت راست راه

سال گذشته HP Elite سنجاقک بود شاید بهترین لپ تاپ کسب و کار ما تا کنون آزمایش شده است. این سال را ب

توسط PARINEWS در 20 اردیبهشت 1399
The HP Elite Dragonfly.

سال گذشته HP Elite سنجاقک بود شاید بهترین لپ تاپ کسب و کار ما تا کنون آزمایش شده است. این سال را به نخبگان سنجاقک است که تقریبا یکسان به که که خوب است به دلیل, دوباره, HP Elite سنجاقک استثنایی بود در فقط در مورد هر راه.

این پیکربندی جدید تا حد زیادی احساس می کند و به نظر می رسد همان است که در مدل سال گذشته; آن را هنوز هم یکی از sleekest رتبه دهی, chicest کسب و کار لپ تاپ در بازار, و آن است که بیشتر چشم نواز طراحی هر گونه تبدیل خوانده شده است که HP در حال حاضر به فروش می رساند.

HP اتحادش را تغییر چهار چیز است. اولین سنجاقک در حال حاضر 5G را فعال کنید هر چند که ویژگی آمدن نیست تا اواسط سال 2020 است. دوم آن یک مجتمع کاشی ردیاب که در حال آمدن است به مدل در اواسط ماه مه. سوم آن دارای یک حریم خصوصی جدید گرا صفحه نمایش است که شامل HP آخرین مطمئن شوید که مشاهده منعکس فن آوری است. چهارم آن قطعات مکانیکی در حال حاضر عمدتا ساخته شده از مواد بازیافت شده.

جدید سنجاقک نازک است و نور زیبا و فقط در مورد بی عیب و نقص. شما می توانید پیکربندی پایه برای حدود $1,500 اما مدل ما به دنبال در هزینه $2,179 که کاملا یک قیمت.... (این مدل خاص به نظر نمی رسد در دسترس HP وب سایت اما تنظیمات با مشخصات مشابه از جمله کاشی یک پردازنده core i7 vPro و مطمئن شوید که مشاهده منعکس کننده صفحه نمایش در $2,100 به 2700 $در محدوده بسته RAM, و ذخیره سازی و امکانات دیگر.) ویژگی های جدید کار می کنند اما آنها تجملات و نه ضرورت برای اکثریت قریب به اتفاق مردم است. اگر شما یک C-Suite power کاربر است که همیشه در رفتن آنها ممکن است شایسته بودجه هزینه برای شما. اما شما احتمالا فقط خوب با ارزان EliteBook مگر اینکه پول است واقعا هیچ شی را برای شما و یا شرکت شما.

HP شده است توقف تدریجی در مواد بازیافت شده به نخبگان سنجاقک بیش از سال گذشته است. این اولین اولترابوک به ترکیب اقیانوس محدود پلاستیک (که پلاستیکی بستر جمع آوری شده در مناطق دریایی که در غیر این صورت باید به پایان رسید تا در اقیانوس). این شرکت گفت: در سال گذشته مدل خواهد ترکیب 50 درصد PCR پلاستیک (و 5 درصد اقیانوس محدود پلاستیک) در آن جعبه بلندگو و 35 درصد PCR پلاستیک در آن ناهنجاری.

اهداف شرکت از آن پس تبدیل شده اند بیشتر بلند پروازانه. آن را در CES معرفی کرد 2020 که بیش از 80 درصد از سنجاقک را به قطعات مکانیکی و 90 درصد از منیزیم شاسی در حال حاضر ساخته شده از مواد بازیافت شده. این ابتکار نیست خاص به سنجاقک; HP می گوید که دیگر جدید HP نخبگان و HP Pro کامپیوتر را ترکیب جدید کامپوزیت قطعات.

از کلید F2 جابجایی بین حالت حفظ حریم خصوصی و به اشتراک گذاری حالت.

مواد جدید نیست cheapened شاسی در هر راه. من نمی توانم به یاد داشته باشید آخرین باری که من برگزار شد یک لپ تاپ این نور که این احساس محکم است. (HP نیست پاسخ به سوالات متعدد در مورد دقیق وزن و ابعاد این واحد است, اما آن را حدود 2.5 پوند است.)

هیچ انعطاف پذیری در صفحه کلید و تقریبا هیچ کدام در صفحه نمایش. شاسی نیز احساس بسیار خوبی به لمس; منیزیم است صاف و لبه های گرد و گوشه معنی است که شما هرگز برخوردی خشن روبرو. اثر انگشت اغلب یک نگرانی در تاریکی محصولات اما استراحتگاه مچ و صفحه کلید باقی مانده چاپ-رایگان پس از چند روز استفاده. صفحه لمسی و درب انباشته برخی از, اما من فقط می تواند آنها را در زیر نور روشن است.

HP نیز جابجا کردن پوشش پلاستیکی بر روی صفحه کلید (مواد است که در حال حاضر 50 درصد از منابع قابل بازیافت دی وی دی) و نمایش ناهنجاری (در حال حاضر 35 درصد پلاستیک بازیافت شده). این keycaps کمی plasticy اما هنوز هم احساس می کنم بزرگ و ناهنجاری نگاه نمی هر گونه متفاوت از کسانی که در مدل های قدیمی.

جدید سنجاقک به نظر می رسد و احساس می کند مانند یک کامپیوتر خوب. و هی در حال حاضر آن را بیشتر پایدار.

دومین تغییر بزرگ است که صفحه نمایش جدید که با استفاده از HP را حتما مشاهده منعکس کننده به حداکثر رساندن حریم خصوصی کاربر. منعکس کننده نسل چهارم است از SureView که این شرکت با راه اندازی آن EliteBook 1050 G3 در سال 2016. شما هنوز هم می توانید دریافت سنجاقک پیکربندی شده با پانل از جمله قدرت 1W نمایش ما سال گذشته مورد آزمایش قرار یک صفحه نمایش با SureView Gen3 و یک HDR, 400 صفحه نمایش با رزولوشن 3840 x 2160. این فقط یک گزینه اضافی است.

The HP Elite Dragonfly’s lid from above.

سنجاقک دارای دو حالت صفحه نمایش است که شما می توانید به آسانی بین ضامن با فشار دادن F2. وجود حالت های که ارائه می شود تا به 773 nits روشنایی و زاویه دید گسترده و حالت حفظ حریم شخصی کاربران که ته رنگ صفحه نمایش به طوری که مردم عبور نمی توانید snoop.

The HP Elite Dragonfly’s webcam and privacy shutter.
The HP Elite Dragonfly in standard laptop mode.

با حالت حفظ حریم شخصی کاربران در 50 درصد روشنایی من نمی توانستم چیزی بر روی صفحه نمایش در حالی که نشسته عمود بر آن است. من شروع به ساختن برخی از مطالب در لبه صفحه نمایش در زاویه 45 درجه اما من خوب نگاه کنید تا زمانی که من تقریبا در مواجهه با آن است. اگر شما با استفاده از حالت حفظ حریم خصوصی در مکان های مشکوک آمار و ارقام را دچار مشکل جاسوسی مگر اینکه آنها به طرز محسوسی مشابه در اطراف. کسی که کنار شما نشسته در یک اتوبوس یا قطار را ممکن است از بیت اما آنها نمی نزدیک به کامل تصویر.

توجه داشته باشید هر چند که این صفحه نمایش می کند دیمر در حالت حفظ حریم شخصی کاربران. همچنین ضربات پشت خیلی بیشتر تابش خیره کننده به خصوص در زیر حداکثر روشنایی. حتی با صفحه نمایش در حداکثر حساسیت قابل توجهی بود به اندازه کافی است که دستگاه نیست قابل استفاده در خارج از منزل و حتی داخل خانه من نمی خواستم به استفاده از آن زیر 50 درصد روشنایی. آن را بسیار آسان برای تغییر به حالت های هر چند که من بیش از حد کار کرده که در مورد تجارت.

اثر انگشت فراموش چوب در اطراف در این پانل (آن را به یک صفحه نمایش لمسی) بودند و خیره زمانی که من سعی کردم به پاک کردن آنها. این کمی آزار دهنده است اما این نوع از قدرت کاربران با توجه به این تنظیمات ممکن است ترجیح می دهند به استفاده از HP فعال Pen که کشتی با این واحد است.

وقتی که می آید به فانتزی ویژگی های صفحه نمایش این سوال همیشه که آیا آنها تاثیر عمر باتری. به کمک من نه تنها جدید سنجاقک عمر باتری فوق العاده است, اما آن را در واقع به طور قابل توجهی بهتر از آن است که از اواخر سال 2019 ، من در زمان ultrabook (به طور پیش فرض بهتر باتری مشخصات و 50 درصد روشنایی) از طریق روز کاری عادی از دستکاری هشت تا 12 Chrome زبانه های در حال اجرا شل جریان Spotify در و یوتیوب و گاه به گاه زوم تماس با تقسیم زمان در مورد به طور مساوی بین های حالت و حالت حفظ حریم شخصی کاربران. من 11 ساعت و 38 دقیقه است که بهترین عمر باتری در نتیجه من تا کنون بدست آمده از یک لپ تاپ. اگر شما می خواهید یک محصول است که می تواند قابل اعتماد کار در رفتن شما مشکل پیدا کردن بهتر از سنجاقک. (من فقط در حدود هفت ساعت در عملکرد بهتر power, مشخصات, اما من متوجه نشدم کاهش قابل توجهی با کاهش قدرت تنظیمات.)

Looking down at the HP Elite Dragonfly.

سنجاقک بیشتر پیشگامانه (اما کمتر کسب و کار گرا) از ویژگی های جدید کاشی و ادغام. کاشی برای کسانی که نا آشنا می سازد کوچک بلوتوث را فعال کنید دستگاه های که شما می توانید به کلید های خود را در کیف پول, کیف پول و یا دیگر اشیاء با ارزش. اگر شما از دست دادن کاشی متصل شی شما می توانید آن را با استفاده از کاشی برنامه را بر روی تلفن خود را. این اولین لپ تاپ با یک کاشی ردیاب ساخته شده است که می تواند کمک به شما در پیدا کردن سنجاقک اگر آن را نابجا و یا به سرقت رفته است.

چه هوشمندانه در مورد کاشی است که آن را طراحی شده توسط خود را به سخت افزار جداگانه است که از سنجاقک. که به معنی آن می توانید صدای زنگ هشدار از طریق آن خود را یکپارچه سخنران حتی زمانی که کامپیوتر خاموش است. ردیاب جلب می کند مقدار کمی از قدرت از کامپیوتر اگر HP نیست, پاسخ به سوالات ما در مورد جزئیات رابطه. اگر سنجاقک خاموش است زمانی که شما آن را از دست دادن HP می گوید: کاشی را حفظ عملکرد برای 20 روز. اگر کامپیوتر را در خواب زمستانی, شما هنوز هم باید 2.5 روز.

راه اندازی کاشی است که یک فرایند بسیار ساده است. من تا به حال برای فعال کردن دستگاه از طریق کاشی مایکروسافت برنامه (از آن می آید قبل نصب شده بر روی سنجاقک) و ایجاد یک حساب کاربری در سرویس. (کاشی نقش سرگرم کننده صدای جرنگ جرنگ در حالی که شما در حال تنظیم آن.) هنگامی که من دانلود کاشی برنامه در گوشی من و وارد سایت من راه اندازی شد.

هنگامی که شما برای باز کردن کاشی برنامه تلفن همراه شما یک لیست از هر گونه کاشی و محصولات شما متصل می شوند از جمله سنجاقک. اگر شما را انتخاب کنید و لپ تاپ و دکمه "یافتن" خود ردیاب صدا زنگ با صدای بلند. (کاربران آیفون نیز می توانید این کار را با یک سیری میانبر.) شما همچنین می توانید خود را در آخرین محل شناخته شده بر روی یک نقشه. اگر شما از دست دادن نوت بوک در خارج از بلوتوث در محدوده شما می توانید تعیین آن به عنوان "از دست رفته" و فعال کردن کاشی جامعه پیدا کنید از ویژگی های است که شما را از ارسال هشدار با محل سکونت خود را هر زمان که یکی دیگر از کاشی عبور می کند در درون خود بلوتوث محدوده. اگر شما ثبت نام برای کاشی, حق بیمه شما می توانید ویژگی های بیشتر از جمله دیگر 30 روز سابقه موقعیت مکانی و هوشمند هشدار که به شما اطلاع اگر شما در سمت چپ خانه بدون لپ تاپ خود را (و یا دیگر دستگاه های متصل به یک کاشی).

زمانی که من مخفی سنجاقک در یک توده ای از لباس های شسته شده در گنجه من می توانم شنیدن ردیاب زنگ بسیار خوب زمانی که من در همان اتاق و آن را قابل شنیدن بود (هر چند که من تا به حال به گوش دادن سخت) از اتاق بعدی ، از آن قابل شنیدن بود تا حدود 60 فوت دور. کاشی تمایل به ماندن متصل به گوشی من تا زمانی که من در حدود 140 فوت دور. اینها قابل مقایسه نتایج به کسانی که شما می توانید انتظار از مستقل Tile Pro tracker.

The HP Elite Dragonfly in tablet mode.

مجتمع کاشی و ردیاب است که به سختی یک از ویژگی های ضروری برای کسب و کار متوسط کاربر. اما اگر شما زیاد مسافرت و شما می خواهید این تکنولوژی کار می کند.

ما می توانیم speedrun از طریق بقیه از حد معمول لپ تاپ مسائل به دلیل آن همان سنجاقک نخبگان که ما بررسی در اواخر سال 2019. صفحه کلید است که مطلق home run با سفر عالی و بسیار کم سر و صدا. شیشه ای لای شیار به طور مشابه بسیار عالی و با سطح صاف و آرام کلیک کنید. پورت های انتخاب موثر است برای یک سبک وزن 2-در-1 از جمله دو USB-C صاعقه 3 پورت یک پورت HDMI و یک جک صوتی 3.5 میلیمتری در سمت راست و همچنین به عنوان یک USB یک پورت کنزینگتون قفل پورت و اسلات سیم کارت در سمت چپ. ویندوز سلام این نسخهها کار به عنوان آن را باید و وب کم دارای یک مناسب حفظ حریم خصوصی شاتر. چهار-speaker array ارائه برخی از بهترین صدای فراگیر که من تا کنون شنیده ام از ویندوز لپ تاپ. لپ تاپ داغ باقی می ماند حتی تحت بارهای سنگین و طرفداران نیست با صدای بلند در همه.

جدید سنجاقک نیز همان 8 Gen vPro فعال Core i7-8665U پردازنده به مدل سال گذشته. (10 Gen Comet لیک vPro نیست کردن و در عین حال ما باید ببینیم که بعد از این سال.) این یک بیت از یک یاس به دیدن 10th Gen تراشه در چنین گران ماشین — مقایسه Comet لیک 10 Gen i7 شش هسته بنابراین شما از دست دادن چند رشته ای قابلیت عملکرد مفید است که برای انجام وظایف مانند کامپایل کد و انجام استادانه درست شده همه چیز با اکسل. 8 Gen تراشه نیز در یک نقطه ضعف نسبت به یخ دریاچه تراشه های که انجام خواهد داد بهتر است با کار خلاق به لطف جدید اینتل Iris به علاوه گرافیک. این 8665U هنوز هم به کار گرفته روزمره من بار (که عمدتا شامل کروم زبانه و شل) اما اگر روز کاری خود را شامل کارهای بیشتر خواستار شما ممکن است بهتر است منتظر یک سنجاقک مدل با 10 Gen Cpu.

The HP Elite Dragonfly in tent mode.

از دیگر اشکالاتی از مدل قبلی باقی بماند. دکمه قدرت خود را حفظ سنگین موقعیت در سمت چپ من به طور تصادفی فشرده آن را از چند بار وقتی که من حمل لپ تاپ در اطراف. صفحه نمایش هنوز هم دارای نسبت تصویر 16:9 است که در تنگ برای بهره وری با استفاده از; من اغلب به زوم کردن به 80 یا 70 درصد به راحتی با استفاده از زبانه ها در کنار هم. یک لپ تاپ با هدف قرار دادن کسب و کار و کاربران قدرت واقعا باید 16:10 یا حتی بهتر, 3:2.

این نقص کوچک در مقایسه با چیزهایی که سنجاقک فوق العاده خوبی است که اساسا هر چیز دیگری. اگر شما در بازار برای یک vPro را فعال کنید سیستم با هر دو ساخته شده است در کاشی دستگاه ردیابی و یکپارچه حریم خصوصی صفحه نمایش این تنها لپ تاپ در بازار که با ترکیبی از ویژگی های. اگر شما و شرکت شما ساخته شده و سپس مطمئن ریخت و پاش دور.

اما این سنجاقک محصول لوکس است. این کهکشان S20 فوق العاده و یا آی فون 11 Pro Max از کسب و کار لپ تاپ; معروف است اما بیشتر مردم به آن نیاز نیست. اگر شما می توانید بدون علاقه داشتن به امکانات ارزان تر و پیکربندی فقط خوب کار خواهد کرد. و اگر شما لازم نیست vPro و مایل به رفتن برای یک ThinkPad به جای آن شما می توانید یک پردازنده مدرن.

اما یک بار من ارسال این واحد بررسی بازگشت به HP, من از رفتن به دست با استفاده از آن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن