Huawei بازدید در ما به عنوان TSMC قطع تراشه سفارشات

Huawei چرخش رئیس Guo Ping گزارشی در دولت آمریکا را سختگیرانه کنترل صادرات در نظر گرفته شده برای جلوگیری چینی غ

توسط PARINEWS در 29 اردیبهشت 1399

Huawei چرخش رئیس Guo Ping گزارشی در دولت آمریکا را سختگیرانه کنترل صادرات در نظر گرفته شده برای جلوگیری چینی غول تکنولوژی از اخذ ضروری تراشه گزارش زیر که بزرگترین تامین کننده در حال حاضر آن را قطع. "ما هنوز هم آن را نمیفهمد," Guo گفت: در مرحله در Huawei سالانه تحلیلگر نشست. "دولت آمریکا هنوز هم ادامه دارد در حمله Huawei اما چه خواهد شد آن را به جهان است؟"

"در تعقیب بی امان برای تشدید آن کنترل در شرکت ما دولت ایالات متحده تصمیم گرفته است برای ادامه و به طور کامل چشم پوشی از نگرانی های بسیاری از شرکت ها و انجمن های صنعت," Huawei می افزاید: در یک بیانیه رسمی. "این تصمیم خودسرانه و مهلک و تهدید به تضعیف کل صنعت در سراسر جهان است. این قانون جدید را تحت تاثیر گسترش تعمیر و نگهداری و عملیات از شبکه به ارزش صدها میلیارد دلار است که ما نورد در بیش از 170 کشور جهان است."

"ما انتظار داریم که کسب و کار ما به ناچار تحت تاثیر قرار" Huawei بیانیه ادامه می دهد. "ما سعی خواهد کرد همه ما می توانیم به دنبال یک راه حل است."

شاخص Nikkei در ژاپن امروز گزارش داد که TSMC اعلام کرد به توقف سفارشات جدید از Huawei پس دولت آمریکا اعلام هفته گذشته است. قوانین به طور خاص طراحی شده به هدف Huawei و آن تراشه تابعه HiSilicon نیاز به یک مجوز برای هر محموله از تولید کنندگان که با استفاده از فناوری ایالات متحده و یا تجهیزات. TSMC را انکار نمی کند این گزارش اما آنها را به نام "صرفا بازار شایعه" به گزارش رویترز،.

Huawei در گذشته پیشنهاد کرد که آن را می تواند تغییر آن عرضه تراشه برای سامسونگ در این رویداد. این شرکت همچنین به تازگی کاوش داخلی تراشه تولید از طریق چین نیمه هادی تولید شرکت بین المللی (SMIC) که فقط دریافت $2.2 میلیارد دلار سرمایه گذاری از دولت چین.

SMIC نسبتا کوچک رقیب را به TSMC و با این حال آن را به یک زمان طولانی به مقیاس برای Huawei برش لبه خواسته است. هفته گذشته SMIC آغاز تولید انبوه HiSilicon را گیرین 710A پردازنده در آن 14nm گره اما TSMC است که انتظار می رود به حرکت بر روی یک پیشرفته تر 5nm روند این سال است. حتی اصلی گیرین 710 تولید شده توسط TSMC در 12nm که در اواسط محدوده تراشه در سال 2018 است.

"این تصمیم توسط دولت ایالات متحده نه تنها تحت تاثیر قرار Huawei. آن خواهد شد که تاثیر جدی بر تعداد گسترده ای از صنایع جهانی" هواوی می گوید: در آن بیانیه است. "در دراز مدت این آسیب اعتماد و همکاری در بازار جهانی نیمه هادی در صنعت است که بسیاری از صنایع بستگی دارد, افزایش درگیری ها و از دست دادن در این صنایع. آمریکا در اعمال نفوذ خود را در فن آوری نقاط قوت به سرکوب شرکت های خارج از آن خود کرد. این خدمت را تنها به تضعیف اعتماد شرکت های بین المللی در محل ما تکنولوژی و زنجیره تامین. در نهایت این ما آسیب برساند منافع است."

ریچارد یو مدیر عامل شرکت Huawei مصرفی بخش همچنین صحبت کردن در برابر دولت ایالات متحده امروز است. "به اصطلاح امنیت سایبر دلایل صرفا بهانه ای" او نوشت: در یک WeChat ارسال گزارش توسط بلومبرگ. "مهم این است که تهدید به تکنولوژی هژمونی ایالات متحده است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن