I-Day amidst Corona Pandemic: Sale of Flags comes down by 80-90%, rues shopkeepers

میسور/میسورو: وحشی وطن ی می رسد تمام زمان بالا که ما وارد ماه اوت و گل رنگ سه رنگ Independence Day در سراسر مل

توسط PARINEWS در 23 مرداد 1399

میسور/میسورو: وحشی وطن ی می رسد تمام زمان بالا که ما وارد ماه اوت و گل رنگ سه رنگ Independence Day در سراسر ملت به عنوان بزرگترین دموکراسی جهان جشن روز استقلال در اوت.15.

موسسات آموزشی و تجاری، انجمن ها و سازمان ها و عموم مردم در مناطق مربوطه خود پرچم ملی را بالا می برن و هر سال روز را جشن می گیرند.

کسانی که در فروش پرچم ها و موارد مربوط به آن که اضافه کردن زرق و برق به جشن روز من، همچنین کسب و کار خوب در حال حاضر به عنوان کودکان مدرسه و کالج مغازه ها را به خرید پرچم Tricolour، نشان، کلاه و باند به عشق خود را به کشور را به نام تجاری. اما صحنه های مشابه امسال نیست، با توجه به صاحبان فروشگاه در Shivarampet که به فروش پرچم و مواد دیگر.

"از آنجا که موسسات آموزشی به دلیل بیماری همه گیر کورونا بسته باقی می مانند و هیچ تجمع بزرگ اجازه داده می شود برای مهار گسترش بیماری کشنده، کسب و کار پایین آمده است 80-90٪،" مغازه داران تاسف.

سال های قبل حتی با نزدیک شدن ماه اوت، تقاضا برای پرچم ها، نشان ها، کلاه ها و باندها بیشتر بود، اما اکنون کسی درخواست آن را نمی کند. با اينکه روز من فقط دو روز با اينجا فاصله داره، هيچ محيطي ديده نميشه. از آنجا که مدارس و کالج ها بازنشده اند، کودکان به مغازه ها مراجعه نمی کنند. دولت همچنین برای جشن های ساده به دلیل کورونا تصمیم گرفته است و از این رو، هیچ خلق و خوی جشن مانند سال های قبل وجود دارد، "آنها اضافه کرد.

Vinay، صاحب فروشگاه فانتزی Bhagavathi در Shivarampet، صحبت به SOM، گفت: "سال گذشته، تا Aug.5، کسب و کار می شد افزایش یافته و تقاضا زیادی برای روبان، کلاه و نوار وجود دارد. اما امسال، هر چند فقط چند روز برای روز اول باقی مانده است، هیچ کسب و کاری در حال اتفاق است.

عمومی، به خصوص رانندگان خودرو و سواران دو ویلر، پرچم می خرید ند تا وسایل نقلیه خود را تزئین کنند و میهن پرستی خود را به نمایش بنشانند اما به دلیل قفل شدن، آنها هم پول ندارن و کسی برای خرید پرچم ها جلو نرفت. بنابراین، 80-90٪ کسب و کار پایین آمده است این بار."

او در مورد کسب و کار خود صحبت می کند، او گفت: "ما هر دو کسب و کار خرده فروشی و عمده فروشی انجام می دهد. کسب و کار مثل سال گذشته نیست. پرچم های پلاستیکی و کاغذی ممنوع هستند بنابراین ما در حال فروش تنها پرچم پارچه. بسته به اندازه، پرچم ها از Rs.10 به 500 تومان قیمت. ما پیش بینی می کنیم که هیچ کسب و کار وجود خواهد داشت این بار, ما فقط پرچم از بنگورو خرید. همچنین ما در سال گذشته باقی مانده سهام روبان، نوار و کلاه اگر مشتریان آنها را به دنبال داشته باشد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن