"من فقط به ارمغان آورد و در حال حاضر وضعیت قبل از مردم'

میسور/Mysuru: در واکنش به کنگره اتهام MLA استناد Ramdas گفت که او تا به حال نشان داد که در حال حاضر وضعیت B-خر

توسط PARINEWS در 24 خرداد 1399

میسور/Mysuru: در واکنش به کنگره اتهام MLA استناد Ramdas گفت که او تا به حال نشان داد که در حال حاضر وضعیت B-خراب طبقه بندی از اراضی تحت Kurubarahalli نظرسنجی شماره 4 و Alanahalli نظرسنجی شماره 41.

"هیچ جا من اعلام کرد که سفارش شده است به تصویب رسید. پس از دو سال با وجود سابق سانتی متر Siddharamaiah عبور کابینه سفارش هیچ چیز منتقل شده بود و هیچ تلاش هایی برای حل و فصل بن بست. در حال حاضر همه چیز در حال حرکت در مسیر درست است و من فقط گفت که" Ramdas گفت: در واکنش به کنگره سخنگوی M. Lakshman بیانیه.

"Lakshman گفته است که من می خواستم برای نجات من و من برادر خواص. این مرا شگفت زده کرد. اگر Lakshman ثابت می کند او اتهام من را سیاسی بازنشستگی" Ramdas گفت و افزود که با پاکسازی موانع در Kurubarahalli سنجی شماره 4 و Alanahalli نظرسنجی شماره 41 او به تشکر از رای دهندگان خود را ساخته اند که او یک MLA.

MLA استقبال کرده Lakshman تماس برای باز کردن بحث در این موضوع است. "اجازه دهید Lakshman بیش از حد سعی کنید و حل مشکلات بیش از 25 ، 000 ساکنان و قبل از ساخت یک اتهام او باید حقایق خود را راست. اجازه دهید او آمده با اسناد و مدارک و پس از اثبات اتهامات" MLA گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن