افسر IAS P. Manivannan می گوید مشتاقان به صورت امتحان با هدف روشن در ذهن

Mysore/Mysuru: با بیان اینکه داوطلبان یکجا برای امتحانات خدمات ملکی مانند IAS و KAS در ابتدا باید روشنی داشته

توسط PARINEWS در 27 مرداد 1399

Mysore/Mysuru: با بیان اینکه داوطلبان یکجا برای امتحانات خدمات ملکی مانند IAS و KAS در ابتدا باید روشنی داشته باشد که آیا نگرشی برای خدمت داشته اند یا نه، گفت: پ.مانوانان افسر ارشد IAS که دبیر اداره دامپروری و شیلات است. آسپريتان ها بايد در هنگام مواجهه با امتحان، هدف روشني در ذهن داشته باشند.

او عملا از بنگورو در دوره دو ماهه برنامه مربیگری آنلاین برای KAS، FDA و دیگر امتحانات رقابتی برگزار شده توسط KSOU 'sرقابت امتحانات مرکز مربیگری در روز چهارشنبه صحبت می کرد.

با اشاره به اینکه لازم است داوطلبان درک روشنی در مورد اینکه چرا او مشتاق خدمت به عضویت در آن بود، چه می تواند برای مردم انجام شود، چه می تواند مثبت و مبهم از خدمات دولتی و غیره، او opined که آن را برای کسانی که برای داوطلبان که درک روشنی در مورد مسائل چنین، به صورت آزمون ارزش ی. او افزود: بیش از تحقق رویاها و آرزوها، تعهد است که در خدمات ملکی بیشترین اهمیت را دارد.

با مشاهده این که دولت یک بدنه عظیم برای خدمت به مردم است، منایوانان گفت که دولت نیز مسئولیت حفاظت از مردم را بیش از حد به غیر از حفظ منافع خود را بر عهده دارد. به این ترتیب، کسانی که به خدمت دولت پیوستن باید مهارت حل مسائل از طریق هوش، شجاعت و اعتقاد، او را توسعه دهد.

Centre Co-ordinator Jainahalli Sathyanarayanagowda said that 450 aspirants from across the State had registered online for the coaching class and 15 resource persons from different fields tutored the aspirants.

بنگلورو شهری ویژه دی سی Basavaraju و کارناتاکا روستایی توسعه زیرساخت مدیر شرکت مدیر اداری A.M. Yogesh بیش از حد در دوره نوازی به طور مجازی و برخی از راهنمایی به مشتاقان.

*دکتر دکتر ويدياشانکار معاون رئيس دانشگاه به مناسبت اين مطلب مطالعه موکتباهندرا را منتشر کرد.

KSOU Registrar Prof. Lingaraja Gandhi حضور داشت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن