در این بیماری همه گیر اقتصاد, شرکت های فن آوری در حال جمعآوری آن در

از یک سرگرمی ناب دیدگاه من واقعا متاسفم که خانه ضد تراست شنوایی با هدف قرار دادن چهار بزرگ با تکنولوژی شرکت ها

توسط PARINEWS در 10 مرداد 1399

از یک سرگرمی ناب دیدگاه من واقعا متاسفم که خانه ضد تراست شنوایی با هدف قرار دادن چهار بزرگ با تکنولوژی شرکت های آمازون, اپل, Facebook و گوگل — صورت گرفت پنج شنبه به جای آن از هفته آینده. چرا که به معنای واقعی کلمه یک روز پس از دیدار تلاش برای تعیین اگر بزرگ با تکنولوژی بیش از حد بزرگ بود سه نفر از چهار شرکت در جلسه رو بزرگتر. (گوگل شرکت مادر الفبا حال کاهش درآمد حدود 2 درصد عمدتا به دلیل کاهش در جستجو ads — اما این هنوز هم بهتر از تحلیلگران پیش بینی شده است.)

در این جلسه در مورد چگونگی شرکت های فن آوری را تثبیت قدرت خود را. Coronavirus به نظر می رسد ساخت که تحکیم حتی آسان تر است. جای تعجب نیست زمانی که مشخص شد که آنتی تراست شنوایی خواهد بود با تاخیر که موکول شنوایی در زمان قبل از محل درآمد. هیچ یک از این شرکت ها می خواستم درآمد خود را اعداد خوانده شده با صدای بلند به آنها را قبل از بازجویی شروع شد. کسانی که چهار شرکت همراه زمان در $28.6 میلیارد دلار سود در فقط یک بازیکن خط حمله را بr.

من قصد ندارم به تظاهر این تعجب است که در طول این coronavirus چهارم این تکنولوژی عظیم را به خوبی. بسیاری از ما ماندن در خانه اگر ما می توانیم! وجود یک ویروس در خارج وجود دارد! البته ما به دنبال راه های دیگر برای مات و متحیر کردن خودمان را — فقط به بررسی آن دسته از یوتیوب اعداد. با وجود کاهش عظیم در تبلیغات صرف یوتیوب درآمد افزایش به 3.8 میلیارد دلار در این سال از $3.6 میلیارد سال گذشته است. Facebook کسب و کار تا حد زیادی مبتنی بر تبلیغ به عنوان به خوبی و درآمد خود را نیز افزایش یافت به $18.7 میلیارد دلار به عنوان کاربران آن doomscrolled راه خود را از طریق همه گیر حتی اگر چندین شرکت برای عموم تحریم پلت فرم.

در ضمن آمازون دو برابر سود خود را به عنوان بیشتر مردم دستور تحویل به خانه های خود: $5.2 میلیارد دلار در این سه ماهه از $2.6 میلیارد سال گذشته است. و اپل که تا به حال بسیاری از فروشگاه های آن بسته به تکه های سه ماهه هنوز ساخته $11.25 میلیارد دلار سود به عنوان مردم خریداری دستگاه های خود را سرگرم.

بقیه اقتصاد انجام نمی شود بیش از حد گرم ، به طور کلی ما اقتصاد قرارداد 32 درصد سه ماهه گذشته از سال 2019. آن را تیره و تار رکورد بدترین تا کنون سه ماهه در 70 سال ما را نگه داشته ام آهنگ. در مقایسه با کلی انقباض در اقتصاد شما می توانید ببینید که چرا الفبای سرمایه گذاران فکر 2 درصد کاهش در درآمد یک پیروزی بود.

آن را به ارزش به خاطر سپردن است که شرکت های فن آوری — از جمله آنهایی که نمی گزارش درآمد امروز مانند مایکروسافت که آن هم داشتن یک سود همه گیر — به سرعت در پاسخ به COVID-19 بسته شدن دفاتر و فروشگاه ها. گوگل روز دوشنبه گفت: آن را نمی کند انتظار کارگران خود را پشت در اتاق تا ژوئیه سال 2021 در اولین; Facebook گفت: ممکن است این انتظار می رود که بزرگتر از راه دور کارکنان به عنوان یکی از ویژگی های دائم. اکثر کارمندان اپل خواهد کار از خانه تا 2021 مدیر عامل شرکت تیم کوک گفته بلومبرگ.

اگر محل دیگری به دنبال این روند فناوری بزرگ تشکیل شده است دقیقا به این شرکت ها که به نفع ایستاده از راه دور کار می کنند. آمازون برای مثال بود رو با چت تصویری مشتری زوم و پس از آن ابر بخش خدمات AWS میزبان یک تکه از زوم. AWS حتی به دست آورده یک فریاد در زوم درآمد تماس! به دلیل سریع سربازان ارتش در زوم استفاده در گیر این شرکت نمی تواند مقیاس خود را در مراکز داده به سرعت به اندازه کافی. زوم مدیر عامل اریک یوان تشکر AWS خود را آماده سخنان برای "تأمین اکثر سرور های جدید مورد نیاز ما گاهی اوقات با اضافه کردن چند هزار نفر در روز برای چند روز در یک ردیف."

بازگشت در ماه مارس, من, دوست, همکار و نوشیدن دوستان کیسی نیوتون متوجه شده است که این بیماری همه گیر را ارائه کرده بود این شرکت ها با موجی از اخبار خوب: آنها واکنش نشان دادند به سرعت و قاطعانه. "در یک تغییر چشمگیر از تنها چند هفته قبل از اخبار در مورد فناوری بزرگ شده است یک نقطه روشن در یک زمان از ترس بزرگ — و به طور فزاینده از غم و اندوه" کیسی نوشت. "به طور فزاینده ای روزنامه نگاران در حال پرسیدن که آیا واکنش در برابر شرکت های فن آوری است که پوشش تعریف شده از آنها طی سه سال و نیم ممکن است به پایان رسیده است."

این آنتی تراست شنوایی نشان می دهد که پاسخ به آن است. آمریکایی ها به طور همزمان بیشتر متکی از همیشه در تکنولوژی و کمتر اعتماد به آن است. تازگی منتشر ایمیل از مارک زوکربرگ به عنوان مثال نشان می دهد Facebook تلاش برای به زانو رقبای خود به هیچ وجه آن را می توانید. دسته دیگری از جلسه مربوط, ایمیل, از, جف بزوس این زمان نشان می دهد آمازون خرید حلقه برای "موقعیت بازار."

همانطور که بیشتر مردم بیشتر وابسته در وب برای کار مدرسه و تماس های اجتماعی به نظر می رسد که بررسی بیش از این تکنولوژی غول' رویه ضد رقابتی را افزایش دهد. اما نه به عنوان این سه ماهه نشان می دهد قبل از این شرکت ها را یک تکه سنگین را تغییر دهید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن