نصب و راه اندازی به صورت خودکار خیابان نور کنترل: برخی از افکار

آقا بسیاری از پیشنهاد نصب و راه اندازی به صورت خودکار خیابان نور کنترل در شهرستان. بله, آن است که یک ایده خوب

توسط PARINEWS در 26 خرداد 1399

آقا

بسیاری از پیشنهاد نصب و راه اندازی به صورت خودکار خیابان نور کنترل در شهرستان. بله, آن است که یک ایده خوب خواهد شد اما این کار میلیون دلار سوال ؟

من مشغول به کار در عربستان سعودی و کویت بیش از 40 سال و بازدید از مکان های خارج از کشور. در عربستان و کویت پس از یک طرح اجرا شده است وجود دارد بودجه سالانه برای حفظ تاسیسات.

تعمیر و نگهداری این دو بخش است. پیمانکار که نصب تسهیلات به حفظ آن برای مدت حداقل دو سال از تاریخ تحویل و یا قابل توجهی از اتمام. این شامل صریح ضمانت و گارانتی به همراه تعمیر و نگهداری دوره ای و تعمیر و نگهداری (این ساخته شده است به تامین و نصب و راه اندازی هزینه ها).

قبل از انقضای بالا گارانتی تعمیر و نگهداری پیمانکار انتخاب شده است برای انجام دوره ای و تعمیر و نگهداری (این شامل جایگزینی لامپ اتصالات و روشنایی و تابلو; قیمت ساخته شده است به هزینه). پیمانکار موظف است برای حمل یک پیش تعیین مقدار تمام قطعات است که به طور منظم حسابرسی شده توسط مربوطه باشند.

بازرسان منطقه داده شده و یک چرخه روزانه به بررسی خود و یا منطقه و توجه داشته باشید هر گونه کمبود و نقص و بالا بردن یک سفارش کار فورا و به پیمانکار داده شده است 2 تا 4 ساعت را به حضور در آن است. اما اگر لازم است برای خاموش کردن برق به تعمیر سپس آن را با تاخیر به روز و ساعت (حداکثر زمان 24 ساعت) هیچ بهانه ای است که با توجه به عدم در دسترس بودن قطعات یدکی (به همین دلیل است که گنجاندن حمل از پیش تعیین مقدار قطعات یدکی) که پیمانکار برای حفظ و دوباره پر کردن به عنوان و هنگامی که قطعات یدکی مصرف شده است.

در نهایت قبل از ماهانه پرداخت شده به پیمانکار همه کار باز دستور کار مورد بررسی قرار و پرداخت شده پس از کسر جریمه و خودداری حداقل 10 درصد و حداکثر 25 درصد از پرداخت های ماهانه. پرداخت روزانه (شروع از پایان مدت 24 ساعت) و حتی یک ساعت تاخیر تنبیه کنید به عنوان یک روز. (استثنا داده شده است تنها در صورتی که کار آغاز شده بود مدت ها قبل از 24 ساعت به پایان رسید و با توجه به ویژگی های دلیل و یا با دلیل خارج از کنترل پیمانکار و با نوشته تحریم از قدرت).

همین دلیل است که یکی می بیند, پاک, خیابان, کار, چراغ تمیز و خوب نگهداری اتوبوس و قطار و دیگر ابزار. اما در هند وجود دارد مقدار زیادی از نقاط ضعف و راههای برای منافع و شیوه های فاسد. از این رو میلیون دلار سوال ؟

– جورج Rego, Mysuru, 14.6.2020

شما همچنین می توانید پست الکترونیکی خود را برای ما نظرات و داستان به [email protected]



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب