اینتل نسل بعدی 7nm تراشه با تاخیر حداقل تا سال 2022

اینتل در نهایت آن 10nm چیپس در بازار پس از سالها تاخیر اما در حال حاضر این شرکت اعلام کرده است که این مسائل مو

توسط PARINEWS در 3 مرداد 1399

اینتل در نهایت آن 10nm چیپس در بازار پس از سالها تاخیر اما در حال حاضر این شرکت اعلام کرده است که این مسائل مواجه شد با آن آینده 7nm فرایند است که در نتیجه تاخیر برای نسل بعدی تراشه های بیش از حد.

به عنوان اینتل Q2 سال 2020 درآمد انتشار یادداشت "شرکت 7nm مبتنی بر CPU محصول زمان تغییر حدود شش ماه نسبت به قبل از انتظارات" هل دادن آنها را از اصل برنامه ریزی شده ورود در پایان 2021. شش ماه تاخیر خواهد فشار است که تاریخ را به حداقل 2022, اگر نه بیشتر, با توجه به آنچه مدیر عامل شرکت اینتل باب قو به عنوان یک "نقص mode" در 7nm روند با توجه به tom's Hardware.

اینتل در واقع می گوید که این مسائل را با آن زمان 7nm تولید به این معنی است که تولید روند یک سال و پشت سر آن داخلی نقشه راه. برای برخی از دلیل هر چند این شرکت می گوید که یک سال پشت برنامه هنوز هم تنها نتیجه ای که در فوق شش ماه تاخیر به بازار است. برای مقایسه AMD در حال حاضر خروجی خود Ryzen 4000 تراشه های مبتنی بر آن 7nm معماری برای ماه شده اند که به آسانی بیش از حد اینتل ارائه شده است.

این همه خبر بد برای اینتل هر چند: این شرکت در مسیر انتشار 11th نسل ببر دریاچه تراشه (بر اساس شرکت سوم-نسل 10nm++ پردازنده) برای موفقیت 10 Gen یخ دریاچه صف برای لپ تاپ بعد از این سال با آوردن آنها اینتل بسیار به کرات Xe گرافیک. اینتل همچنین انتظار برای راه اندازی آن برای اولین بار از محصولات خود را 12th Gen توسکا دریاچه (جانشین ببر دریاچه) صف نسبت به پایان سال جاری از جمله این شرکت مدتها در انتظار اولین 10nm دسکتاپ پردازنده.

اینتل مالی واقعی نتایج جستجو برای Q2 نیز مثبت: Intel مشتری محاسبات گروه (که باعث می شود پردازنده برای لپ تاپ و دسکتاپ) را دیدم 7 درصد بهبود در سال بیش از سال با $9.50 میلیارد دلار در سال درآمد. اینتل اشاره می کند که کسانی که نتایج قوی رانده شدند با افزایش در لپ تاپ فروش با توجه به افزایش مشتریان کار و یادگیری از خانه ناشی از COVID-19 (هر چند که در همین راستا می گوید دسکتاپ تقاضا کاهش یافته است). و اینتل Q2 درآمد نیز تا 20 درصد در طول دو سال گذشته با $19.7 میلیارد دلار به ارمغان آورد در, کمک در بخش بزرگی از رشد قابل توجهی را در اینتل مرکز داده ها و حافظه های بخش.

تاخیر برای رسیدن به 7nm تراشه یک بلندی مشکل برای این شرکت ، اگر اینتل تاریخچه گسترش آن 14nm معماری برای نسل های افزایشی اصلاحات این است که هر چیزی به رفتن انتظار برای دیدن مقدار زیادی بیشتر 10nm محصولات منتشر شده در سال های آینده.

وجود دارد تنها تا آنجا بالشتک حتی Intel می توانید با صف خود را. تاخیر 10nm تراشه به کمک یک تکه بزرگ از لپ تاپ و صنعت که متکی بر نقشه راه اینتل و افزایش قدرت بهره وری و عملکرد به توسعه محصولات جدید و بهتر. و بر اساس هدایت جریان از این شرکت این امکان وجود دارد که کامپیوتر خواهد شد و در صورت مشابه تنگنا با 7nm اینتل تراشه در سال به آمده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن