بین المللی یوگا روز: Mysureans خم آن را در داخل خانه های خود

میسور/Mysuru: نسخه ششم از بین المللی یوگا روز 2020 لگد کردن این صبح با مردم در سراسر جهان مصرف در بخش های مختل

توسط PARINEWS در 1 تیر 1399

میسور/Mysuru: نسخه ششم از بین المللی یوگا روز 2020 لگد کردن این صبح با مردم در سراسر جهان مصرف در بخش های مختلف یوگا حوادث به مناسبت روز است. بین المللی یوگا روز شد نخست وزیر نارندرا زاییده افکار که به پیشنهاد این ایده در سال 2014 درست بعد از فرض اتهام به عنوان نخست وزیر در دوره اول خود را.

به مناسبت PM مودی خطاب به ملت و بر اهمیت یوگا و مدیتیشن و پرانایاما. "جهان در حال شکل گرفتن نیاز به تمرین یوگا به طور جدی تر در پی Covid-19. یوگا بسیاری از asanas ما برای افزایش ایمنی. این asanas تقویت عضلات و سوخت و ساز بدن. Coronavirus حملات سیستم تنفسی ما و پرانایاما (تنفس) ورزش بهترین ورزش برای نگه داشتن خود را امن" نخست وزیر گفت.

در این سال یوگا روز مشاهده می شود متفاوت در میان COVID-19 pandemic به عنوان بسیاری از جهان است که در میان مستند و بزرگ جمع آوری اجتماعی هستند بدون هیچ سخت در میان بحران است. در Mysuru روز مشاهده شد در خانه و در بالای تراس زیر 'یوگا در خانه' موضوع.

یک گروه از مربیان نشان می دهد یوگا در مقابل کاخ میسور بود ، عملکرد زنده پخش شد در رسانه های اجتماعی.

ده مدرسان یوگا از جمله سران یوگا موسسات مختلف انجام شده asanas طبق معمول یوگا پروتکل در یک برنامه سازماندهی شده توسط دولت های منطقه در میسور کاخ و محوطه بین 7 هستم و 7.45 هستم.

به منظور ارائه راهنمایی به انجام یوگا در خانه های خود این بود که در برنامه تلویزیونی زنده در دولت های منطقه و Vartha Bhavan Facebook صفحاتی که بازدید حدود 10 ، 000 نفر است.

Chamaraja MLA L. Nagendra و گروه خود را از دوستان انجام یوگا در تراس.

طبق پروتکل نماز ارائه شد برای یک دقیقه و چهار دقیقه تمرینات گرم کردن قبل از ساعت 7 صبح. Asanas از جمله Thadasana, Vrukshasana, Padahasthasana, Ardhachakrasana, Trikonasana, Bhadrasana, Vajrasana Shashankasana, Mandukasana و آن انجام شد 25 دقیقه پرانایاما و مدیتیشن برای 14 دقیقه و سوگند و نماز برای یک دقیقه.

BJP رهبر H. V. Rajeev و شخص دیگری انجام یوگا در داخل خانه خود را.

اگر آن را زودتر به فکر انجام یوگا در تراس زیر مجازی تراس یوگا' مفهوم تنها چند انجام شده بر روی تراس در حالی که دیگران انجام شده در داخل خانه در نمایی از خورشید گرفتگی. های مختلف یوگا موسسات و سازمان های سازماندهی کرده بود حوادث در مکان های مربوطه خود را با حفظ اجتماعی فاصله و قوانین دیگر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن