iOS 14 ممکن است به شما اجازه اسکن کدهای QR برای استفاده از اپل پرداخت

اپل آینده iOS 14 به روز رسانی ممکن است اجازه دهید به شما پرداخت برای اقلام توسط اسکن کدهای QR است که فعال کردن

توسط PARINEWS در 18 تیر 1399

اپل آینده iOS 14 به روز رسانی ممکن است اجازه دهید به شما پرداخت برای اقلام توسط اسکن کدهای QR است که فعال کردن اپل پرداخت به شما راه دیگری برای استفاده از شرکت دیجیتال پلت فرم پرداخت. 9to5Mac در بر داشت اشاره به این که هنوز اعلام نشده ویژگی در جدیدترین iOS 14 توسعه دهنده بتا منتشر شد امروز.

9to5Mac گفت: نبود قادر به دریافت این ویژگی به کار, اما آن را پیدا کردن یک تصویر است که به نظر می رسد آموزش به کاربر در مورد چگونه به استفاده از ویژگی های جدید. و 9to5Mac می گوید آن را یافت کد برای قابلیت در سیستم API که ممکن است نشان می دهد برنامه های شخص ثالث نیز می تواند به شما اجازه اسکن کدهای QR برای خرید با استفاده از اپل پرداخت.

iOS 14 است که هنوز هم تنها در دسترس به عنوان یک توسعه دهنده بتا و اپل به طور منظم و ترفند تغییرات ویژگی های در آینده آن نرم افزار درست تا آن را به عموم مردم منتشر شد. این بدان معناست که این ویژگی آن نشده است اعلام کرد که ما در حال حاضر تنها می دانم که در مورد دلیل 9to5Mac رفت و از طریق حفر iOS 14 کد در واقع ممکن است دیدن نور روز با انتشار نهایی بعد از این سال.

اگر شما می خواهید به یادگیری بیشتر در مورد آنچه که رسما برنامه ریزی شده برای iOS 14 اتمام همکار من دیتر Bohn را برداشت از اولین نسخه بتا از به روز رسانی جدید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن