جیک Paul فیلم برداری غارت اما انکار می کند که بخشی از آن

جیک پل است که انکار او در بخشی غارت گرفته شده در فیلم در آریزونا بازار پس از واکنش شدید خود را در مورد ظاهر فن

توسط PARINEWS در 11 خرداد 1399

جیک پل است که انکار او در بخشی غارت گرفته شده در فیلم در آریزونا بازار پس از واکنش شدید خود را در مورد ظاهر فنر آنلاین.

در فیلم های متعدد ارسال شده به Instagram و توییتر پل و اعضای خدمه اش دیده می شود خارج و داخل آریزونا بازار که در آن غارت در حال وقوع است. آن باقی مانده است معلوم نیست از این ویدئوها که آیا پل و تیم خود را به طور فعال درگیر در هر غارت و چپاول اما نظر در رسانه های اجتماعی از جمله اعضای برجسته یوتیوب جامعه انتقاد پل برای ظاهر خود را در صحنه بدون در نظر گرفتن. پل جدید بیانیه ای ادعا می کند که "نه من و نه هر کسی که در گروه ما مشغول بود و در هر غارت و یا خرابکاری."

"ما فیلم برداری همه چیز ما در تلاش برای به اشتراک گذاشتن تجربه ما و جلب توجه بیشتر به خشم احساس در هر محله ما سفر از طریق ما به شدت مستند نه جذاب" پل نوشت: در بیانیه ای که به توییتر. "من چشم پوشی نمی کند و خشونت و غارت و یا قانون شکنی; اما من درک خشم و سرخوردگی است که منجر به تخریب شاهد بودیم و در حالی که آن را نمی, پاسخ, این مهم است که مردم آن را ببینید و در مجموع شکل از چگونه به حرکت رو به جلو در راه سالم."

پل بیانیه ای است که در حال حاضر در حال ملاقات با مقاومت مواجه. مردم آورده سوالات مهم در مورد پل اقدامات از جمله همین پل تصمیم به تمرکز فیلمبرداری خود را در غارت و چپاول می افتد در یک مرکز خرید در ایالت آریزونا به عنوان مخالف دیگر تظاهرات برگزار شد در اطراف شهر است که درخشش نور بهتر در آنچه که مردم در حال مبارزه برای این آخر هفته ؟

پل یادداشت در بیانیه خود که "ما در حال انجام بهترین ما می تواند مفید و بالا بردن آگاهی" اما انتخاب به تمرکز بر یک فعالیت است که دیگر معترضان را محکوم کرده اند در سراسر کشور است که در آن تعداد زیادی از مردم در حال گرفتن شماره. آمریکا نوازنده دیوید لی کلاغ (بهتر شناخته شده به عنوان رنگ پریده) پرسیدم جیک پل آمد و من دولت شب گذشته به صورت مسالمت آمیز اعتراض در مرکز شهر (که در آن سازماندهی شده بود توسط پل) اما رفت و به طور مستقیم به غارت و چپاول در اسکاتسدیل آریزونا و گستاخی bragged در مورد آن در خود اجتماعی است."

"این یک فرصت برای تغییر جهان ما رشد خود را سگ گه با نام تجاری" کلاغ توییتی.

حتی اگر پل نیست به طور فعال غارت این واقعیت است که او می تواند به طور بالقوه با استفاده از فیلم های او دستگیر و برای به دست آوردن خود از جمله ارتقاء خود به خود کانال است توهین آمیز به مردم در سراسر جهان تظاهرات در شهرهای سراسر کشور و دیگر در تاریکی. این اولین بار نیست که پل گرفتار شده flack به ظاهر با استفاده از اخبار است که مرکز در درد و رنج انسان به عنوان "محتوای علوفه برای خود کانال" یا خبرنگار ابی Ohlheiser اشاره کرد.

"جیک پل غارت و با استفاده از مرگ غیر مسلح توسط پلیس به صورت وی لاگ views منزجر کننده است اما این دقیقا همان است که او این است که" ژاک سنگ محبوب مصاحبه و شخصیت توییتی. "او نمی مارس در همبستگی با هر کسی که او نشان داد تا ساعت پس از به غارت یک مرکز برای نمایش. جیک در مورد مراقبت از هیچ کس جز خودش را [و] پول است. او به کمک نیاز دارد."

جیک پل یوتیوب خالق و تاثیر گذار با مخاطبان گسترده — او بیش از 20 میلیون مشترک در یوتیوب 3.7 میلیون دنبالکننده در توییتر و بیش از 13 میلیون followers on Instagram. آن را به یک امپراتوری است که به کمک پل تولید ده ها میلیون دلار در طول چند سال گذشته. بسیاری از مردم در توییتر در حال حاضر درخواست برای یوتیوب برای اقدام علیه Paul.

پل همچنین دارای امتیاز از رسیدن به مخاطبان است که جریان اصلی شبکه های خبری مثل CNN یا نیویورک تایمز ممکن است; به طور معمول مخاطبان جوان که آهنگ در برای تماشای هر آنچه که او نوشته. ریختن نور را در آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان یک مسئولیت بزرگ است و موارد فوق که مسئولیت به سنگ تیز کردن در در فقط یک بخشی از آنچه که مردم در حال دیدن دوباره محکوم کردند معترضان در هر شهرستان است که چرا بسیاری از مردم عصبانی هستند.

"جیک پل (یک میلیونر) با استفاده از پل اعتراض به غارت برای خویش" YouTuber و پادکست میزبان جک دین توییتی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن