James Dyson می گوید او صرف £500 متر از پول خود در این شرکت را لغو برق خودرو

Dyson را لغو برق خودرو شناخته شده داخلی به عنوان N526 بود 600 مایل محدوده در شارژ است و می تواند از صفر به 62

توسط PARINEWS در 28 اردیبهشت 1399

Dyson را لغو برق خودرو شناخته شده داخلی به عنوان N526 بود 600 مایل محدوده در شارژ است و می تواند از صفر به 62 مایل در ساعت در 4.8 ثانیه بنیانگذار شرکت James Dyson گفت: در مصاحبه با (لندن) یکشنبه بار. James Dyson می گوید: او حتی سوار نمونه SUV-سبک خودرو به معنای رقیب تسلا وسایل نقلیه الکتریکی "مخفیانه در یک نمایش-ترکیب کردن."

جارو برقی شرکت در کوتاه مدت ماشین های الکتریکی پروژه آغاز شده و در سال 2017 و در یک نقطه برخی از 600 نفر در Dyson شد کار بر روی آن. در 2018, Dyson گفت: ساخت کارخانه تولید در سنگاپور به ارزش اقتصادی و نیز کار در حال توسعه حالت جامد باتری برای خودرو.

اما پس از صرف £500 میلیون دلار (حدود 605 میلیون دلار) از پول خود را در پروژه James Dyson اوراق EV قصد دارد در ماه اکتبر گذشته. او گفت: کارکنان در یک ایمیل "هر چند ما خیلی سخت تلاش کرده اند در طول فرآیند توسعه ما به سادگی می توانید دیگر یک راه برای آن را به صورت تجاری قابل دوام" و اضافه کرد که این شرکت خواهد "تمرکز بر توانمند وظیفه تولید solid-state باتری" را به عنوان به خوبی به عنوان دیگر "اساسی" فن آوری های مانند یادگیری ماشین و هوش مصنوعی است.

این Dyson ماشین وزن 2.6 تن و سرعت بالا از 125 مایل در ساعت با دو 200kW موتورهای الکتریکی با توجه به بار.

"وجود دارد بزرگ غم و اندوه و ناامیدی" Dyson گفت: در زمان مصاحبه. "ما یک زندگی از خطر و شکست. ما سعی می کنیم همه چیز و شکست آنها است. زندگی آسان نیست."

اخیرا Dyson در حال صرف حدود 25 میلیون ساختمان تنفس دستگاه تنفس مصنوعی به معنای COVID-19 بيمار با استفاده از شرکت های موجود در تکنولوژی موتور. دولت بریتانیا گفت: این شرکت در ماه گذشته ونتیلاتور مورد نیاز نیست اما James Dyson گفت که او نمی پشیمانی منابع این شرکت اختصاص داده شده به اصطلاح CoVent پروژه. "من امیدوارم که ما یک ممکن است در عین حال کمک به پاسخ در کشورهای دیگر است که نیاز به زمان بیشتر و بررسی," او گفت:.

این بار صحبت به Dyson برای رتبه بندی سالانه خود را از انگلستان ثروتمندترین مردم است. James Dyson در صدر ساندی تایمز غنی لیست برای اولین بار با برآورد ثروت £16.2 میلیارد دلار (حدود 19 میلیارد دلار).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن