Dyson را لغو برق خودرو شناخته شده داخلی به عنوان N526 بود 600 مایل محدوده در شارژ است و می تواند از صفر به 62 مایل در ساعت در 4.8 ثانیه بنیانگذار شرکت James Dyson گفت: در مصاحبه با (لندن) یکشنبه بار. James Dyson می گوید: او حتی سوار نمونه SUV-سبک خودرو به معنای رقیب تسلا وسایل نقلیه الکتریکی "مخفیانه در یک نمایش-ترکیب کردن."
جارو برقی شرکت در کوتاه مدت ماشین های الکتریکی پروژه آغاز شده و در سال 2017 و در یک نقطه برخی از 600 نفر در Dyson شد کار بر روی آن. در 2018, Dyson گفت: ساخت کارخانه تولید در سنگاپور به ارزش اقتصادی و نیز کار در حال توسعه حالت جامد باتری برای خودرو.
Sir James Dyson انگلیس ثروتمندترین مرد صرف £500 متر در حال توسعه یک ماشین الکتریکی به رقیب تسلا. سپس او اوراق آن را قبل از اولین نمونه در زمان به جاده. او می گوید جان Arlidge چرا https://t.co/mIVmVFnN6D
— یکشنبه بار در مجله (@TheSTMagazine) مارس 17 سال 2020
اما پس از صرف £500 میلیون دلار (حدود 605 میلیون دلار) از پول خود را در پروژه James Dyson اوراق EV قصد دارد در ماه اکتبر گذشته. او گفت: کارکنان در یک ایمیل "هر چند ما خیلی سخت تلاش کرده اند در طول فرآیند توسعه ما به سادگی می توانید دیگر یک راه برای آن را به صورت تجاری قابل دوام" و اضافه کرد که این شرکت خواهد "تمرکز بر توانمند وظیفه تولید solid-state باتری" را به عنوان به خوبی به عنوان دیگر "اساسی" فن آوری های مانند یادگیری ماشین و هوش مصنوعی است.
این Dyson ماشین وزن 2.6 تن و سرعت بالا از 125 مایل در ساعت با دو 200kW موتورهای الکتریکی با توجه به بار.
"وجود دارد بزرگ غم و اندوه و ناامیدی" Dyson گفت: در زمان مصاحبه. "ما یک زندگی از خطر و شکست. ما سعی می کنیم همه چیز و شکست آنها است. زندگی آسان نیست."
اخیرا Dyson در حال صرف حدود 25 میلیون ساختمان تنفس دستگاه تنفس مصنوعی به معنای COVID-19 بيمار با استفاده از شرکت های موجود در تکنولوژی موتور. دولت بریتانیا گفت: این شرکت در ماه گذشته ونتیلاتور مورد نیاز نیست اما James Dyson گفت که او نمی پشیمانی منابع این شرکت اختصاص داده شده به اصطلاح CoVent پروژه. "من امیدوارم که ما یک ممکن است در عین حال کمک به پاسخ در کشورهای دیگر است که نیاز به زمان بیشتر و بررسی," او گفت:.
این بار صحبت به Dyson برای رتبه بندی سالانه خود را از انگلستان ثروتمندترین مردم است. James Dyson در صدر ساندی تایمز غنی لیست برای اولین بار با برآورد ثروت £16.2 میلیارد دلار (حدود 19 میلیارد دلار).
tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- تایگر وودز می گوید پس از تصادفی که تقریباً به قیمت پایش تمام شد، "دیگر" هرگز گلف تمام وقت بازی نمی کند | اخبار جهان
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- Viaggiare in Iran nel 2024 con agenzia di viaggi SITO Travel
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- پروازها به مقصد و از Mysuru رکورد تنها 20 درصد اشغال
- افق صفر سحر برای کامپیوتر ایده خوبی است که نیاز به برخی از کار
- یک گنجینه ملی دیزنی به همراه سری است که در توسعه
- ورود غیر قانونی اتباع خارجی به Bandipur
- اعتراض به کارهای جاده بتنی در داخل زمین باشگاه مسابقه میکور توسط باشگاه گلف: کار متوقف شد 88801100011088 <strong>Mysore/Mysuru: </strong> جاده concreting کار می کند در داخل <strong>Mysore</strong> مسابقه زمین دوره انجام شده توسط باشگاه گلف (JWGC) بدون اجازه از Mysore مسابقه باشگاه Ltd. (MRC) ، دیروز توسط اعتراض رمان توسط یکی از اعضای MRC متوقف شد. به گفته MRC، JWGC تنها حق دارد از زمین گلف MRC، در داخل زمین MRC، برای بازی گلف تحت یک وزارت دفاع استفاده کند اما حق دستکاری در زمین گرفته شده تحت اجاره از دولت کارناتاکا را ندارد. بنابراین هنگامی که JWGC باز دروازه جداگانه ای از خود را برای ورود به زمین گلف، MRC به دادگاه رفت و واصل یک مورد. مورد برای 28th اوت 2020 ارسال شده است، آن را آموخته است. با این حال ، در انتظار مورد JWGC شروع به کار بر روی تخم گذار یک جاده بتن در داخل زمین گلف بدون اجازه از MRC. هنگامی که JWGC کار را متوقف نمی کند با وجود اعتراض از MRC، یادآوری آنها را از مورد دادگاه در انتظار، به عنوان آخرین چاره یکی از اعضای ارشد MRC H.K. رامش، که او نیز عضو کمیته مدیریت، به نقطه کار رفت، در برابر جاده غلتک ایستاد و سپس خود را صاف در مقابل جاده غلتک جلوگیری از آن را از حرکت به جلو گذاشته است. رامش ادعا کرد که JWGC در گرفتن کارهای جاده بتنی در زمین MRC قوانین را نقض می کند. در پی این اعتراض، MRC شکایتی را در اداره پلیس نظرباد مطرح کرد و پلیس در مورد بازدید از این نقطه، JWGC را هدایت کرد تا کار را متوقف کند. اعضای MRC گفتند که برای جلوگیری از انجام دائمی چنین کارهایی JWGC، MRC به دادگاه نزدیک شده بود و پس از استماع این پرونده، این حکم برای ۲۸ اوت ۲۰۲۰ محفوظ بوده است. این توسعه با توجه به ایستاده، JWGC با عجله گرفته بود تا آثار به غیر روحانی جاده بتن و احضار 10 تا 20 کارگر از جمله زنان، دو حرکت زمین و جاده غلتک برای انجام آثار، اعضای MRC ادعا می شود. در حال حاضر آثار متوقف شده اند و کارکنان امنیتی MRC در محل کار ارسال شده است.
- خرید و فروش ارز دیجیتال - امیدینو.ترید