JD(ع) MLA متهم MyMUL صدور مصاحبه نامه با وجود بالا دادگاه اقامت

S. R. ماهش خواستار دولت. به صرف کردن تمام مالیات پرداخت می شود Choultry صاحبان میسور/Mysuru: متهم MyMUL (Mysu

توسط PARINEWS در 26 خرداد 1399

S. R. ماهش خواستار دولت. به صرف کردن تمام مالیات پرداخت می شود Choultry صاحبان

میسور/Mysuru: متهم MyMUL (Mysuru تعاونی شیر تولید اتحادیه های کارگری محدود) از صدور مصاحبه نامه به نامزدهای مختلف با وجود یک دادگاه عالی ماندن نظم در انتشار نهایی لیست انتخاب, K. R. نگر JD(ع) MLA S. R. ماهش داشت که MyMUL عمل تخلف از دستور دادگاه است.

پرداختن مطبوعات ملاقات در دفتر کار خود واقع خاموش Ramavilas جاده در اینجا این صبح ماهش که همچنین یک وزیر سابق نمایش داده می شود یک کپی از مصاحبه نامه ای به یک مرد نامزد دیروز درخواست از او برای حضور در مصاحبه در 21 ژوئن در حمایت از خود را دادند.

سوال قصد خاص اجرایی جلسه به نام MyMUL امروز ظاهرا به بحث در مورد یک بخشنامه صادر شده توسط همکاری بخش در ارتباط با MyMUL استخدام MLA فکر آنچه در این جلسه می خواهم در مورد زمانی که مصاحبه نامه به چندین نامزد شده اند فرستاده دیروز خود را.

متهم MyMUL دادن کامل رفتن به شفافیت در روند استخدام او هشدار داده شدید تظاهرات اگر آن رفت جلوتر با استخدام نادیده گرفتن حکم دادگاه.

Kalyan Mantaps

با اشاره به دولت بخشنامه درخواست Kalyan Mantap صاحبان بازگشت پیشبرد پول به کسانی که رزرو کرده بود ازدواج سالن و پس از آن لغو رزرو با توجه به COVID-19 مستند ماهش که صاحب Sa. Ra. کنوانسیون سالن در Dattagalli خواست دولت به چشم پوشیدن از همه مالیات پرداخت می شود Choultry صاحبان مختلف بدنه دولت.

حفظ که Kalyan Mantap صاحبان مواجه شد تلفات شدید و خیره در بسته شدن با توجه به مستند او می خواست دولت برای آمدن به نجات خود waiving کردن مالیات حداقل برای یک سال.

شهرستان JD(ع) رئیس جمهور K. T. Cheluvegowda, MyMUL مدیر A. T. Somashekar حزب رهبران Somu Prakash Priyadarshan, Lokesh و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب