جف بزوس نمی تواند وعده آمازون کارکنان نمی دسترسی مستقل به فروشنده داده

در طول چهار آنتی تراست شنوایی آمازون و مدیر عامل شرکت جف بزوس آمد زیر آتش توسط نمایندگان بیش از شرکت را به اته

توسط PARINEWS در 9 مرداد 1399

در طول چهار آنتی تراست شنوایی آمازون و مدیر عامل شرکت جف بزوس آمد زیر آتش توسط نمایندگان بیش از شرکت را به اتهام استفاده از شخص ثالث فروشنده داده های در حال توسعه خود محصولات.

در اوایل این سال در وال استریت ژورنال گزارش داد که کارکنان آمازون دسترسی به داده های فروش از فروشندگان مستقل در آن بازار به کمک شرکت توسعه رقابت محصولات خود را برای خصوصی-برچسب. آمازون دارای یک سیاست محرومیت عمل اما قانونگذاران مانند Rep. Pramila Jayapal (D-WA) متمرکز شده در این شرکت در اجرای این سیاست.

"اجازه دهید من از شما درخواست آقای بزوس می کند آمازون تا کنون دسترسی و استفاده از فروشنده داده ها در هنگام ساخت کسب و کار تصمیم گیری؟" Jayapal پرسید.

بزوس برجسته سیاست شرکت مبنی بر ممنوعیت تمرین اما گفت: "من نمی توانم به شما تضمین می کنند که این سیاست هرگز نقض شده است." او ادامه داد: "ما همچنان به نگاه کردن به آن بسیار دقت کنید. من هنوز راضی است که ما بدست به پایین از آن ما در حال رفتن به نگه داشتن به دنبال آن است. آن را به آسانی به عنوان شما فکر می کنم چرا که برخی از منابع در مقاله ناشناس هستند."

قبل از مجله's, گزارش, آمد, آمازون تا به حال به کنگره گفت که آن را نمی کند دسترسی به داده های فروش برای کمک به راهنمای راه اندازی محصولات خاص خود را دارد. "ما انگیزه ای است برای کمک به فروشنده موفق می شوند چرا که ما با تکیه بر آنها" Nate Sutton, آمازون, دانشیار مشاوره عمومی گفت: در یک جلسه در ماه ژوئیه گذشته. "آنها گزینه های بسیاری است. بنابراین ما اعمال معیارهای یکسان برای هر دو و ما با استفاده از اطلاعات فردی خود را هنگامی که ما در حال تصمیم گیری برای راه اندازی خصوصی مارک."

ضد تراست فعالان مدت طولانی است که در مورد آمازون قدرت بیش مستقل فروشندگان در پلت فرم های خود را و چگونه آن می تواند استفاده از قدرت است که برای راه اندازی محصولات رقیب. در محوری 2017, قانون, نقد و بررسی, مقاله, ضد تراست محقق لینا خان توصیف آن به عنوان یک مثال کلاسیک از تبعیض در زیرساخت های نوشتن "آمازون خود را به طور موثر کنترل زیرساخت های اینترنت در اقتصاد است."

هنوز Jayapal استناد اسناد و مدارک به دست آمده و مصاحبه های انجام شده بیش از این کمیته بررسی است که به سوال آمازون توانایی برای اجرای سیاست های خود در برابر بهره برداری از فروشنده داده است. "این کمیته در مصاحبه کارکنان است که می گویند این نقض به طور معمول رخ می دهد" Jayapal گفت.

مجموعه ای از اطلاعات جمع مجاز است تحت آمازون سیاست نه فقط خاص فروشنده داده است. هنوز Jayapal استدلال کرد که مجموع داده ها هنوز هم می تواند ارائه آمازون با "اطلاعات دقیق" در دسته بندی محصولات خاص.

"بنابراین شما می توانید مجموعه ای از قوانین از این بازی را برای رقبای خود را اما نه در واقع دنبال همان کسانی که قوانین را برای خودتان" Jayapal گفت.

بزوس نیز گرفتار آتش از تشکر. لوسی می کنند (D-GA) بیش از آمازون توانایی "سیستماتیک بلوک" فروشندگان از فروش محصولات خاص با استناد مستقیم شهادت را از یک فروشنده که به اعتقاد او شده بود مسدود شده است.

"من فکر نمی کنم که به طور سیستماتیک چه خبر" بزوس گفت. "فروشندگان شخص ثالث در مجموع انجام می دهند بسیار خوبی در آمازون است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن