جف بزوس می گوید 'black lives matter' در پاسخ به مشتری عصبانی ایمیل

مدیر عامل شرکت آمازون جف بزوس صادر عمومی تعهد در حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش در روز جمعه. رئیس اجرایی

توسط PARINEWS در 17 خرداد 1399

مدیر عامل شرکت آمازون جف بزوس صادر عمومی تعهد در حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش در روز جمعه. رئیس اجرایی را در پاسخ به یک ایمیل مشتری انتقاد از شرکت خود در واکنش به مرگ جورج فلوید و ادامه تظاهرات در سراسر این کشور علیه نژادپرستی و سیستمیک خشونت پلیس. بزوس ارسال شده پاسخ خود را علنا در Instagram.

در حال حاضر Amazon.com اتحاد برجسته "Black Lives Matter" بنر در بالای صفحه ای که لینک به یک پست وبلاگ در توصیف اقدامات این شرکت برای حمایت از جوامع سیاه و نژادی عدالت است. مشتری در زمان موضوع را با بنر و گفت: "این بسیار نگران کننده است برای دریافت در وب سایت آمازون و دیدن" سیاه زندگی مهم است.'" مشتری بعد از آن گفت که "تمام زندگی موضوع" مشترک جناح راست خودداری کنند استفاده می شود به انتقاد از سیاه زندگی مهم جنبش است.

"'Black lives matter' معنا نیست که دیگر زندگی مهم نیست. Black lives matter صحبت می کند به نژاد پرستی و نامتناسب خطر که مردم ما در اجرای قانون و عدالت در سیستم" بزوس گفت: در بخشی از پاسخ خود را.

شما می توانید جزئیات کامل مشتری ایمیل و بزوس پاسخ در بزوس' Instagram post.

مارک زوکربرگ همچنین اظهار داشت "black lives matter" در ایمیل فرستاده شده به کارکنان که او نوشته شده علنا شب جمعه است. "به اعضای ما جامعه سیاه و سفید: من با شما ایستاده. زندگی شما مهم است. Black lives matter" گفت: زوکربرگ.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن