قاضی تصویب فارادی آینده موسس ورشکستگی شخصی طرح

هفت ماه پس از او برای پرونده فصل 11 ورشکستگی برای مقابله با $3.6 میلیارد دلار در بدهی های شخصی سازماندهی مجدد

توسط PARINEWS در 2 خرداد 1399

هفت ماه پس از او برای پرونده فصل 11 ورشکستگی برای مقابله با $3.6 میلیارد دلار در بدهی های شخصی سازماندهی مجدد طرح گذاشته شده توسط جیا Yueting — سرمایه دار خیلی مهم بنیانگذار مشکل EV راه اندازی فارادی آینده — تایید شده توسط یک قاضی.

در بیش از حد ساده به نظر اکثریت بسیاری از مردم و شرکت او مدیون پول — تا حد زیادی به خاطر سقوط از LeEco های بیش از حد قوی تر tech کنگلومرا او ساخته شده است ثروت خود را با چین به توافق مبادله بدهی خود را ادعا می کند برای قطعه جیا مالکیت سهام در فارادی آینده. آنها در حال حاضر تنها یک شات از ساخته شده است در کل اگر و هنگامی که در تلاش راه اندازی با موفقیت کامل, عمومی, فهرست اصلی بورس.

تاسیس در سال 2014 فارادی آینده صرف بیش از $1.7 میلیارد دلار (حدود 900 میلیون دلار بود که جیا را) در خود است و در عین حال برای شروع تولید اولین خودرو یک SUV لوکس پر شده با صفحه نمایش شناخته شده به عنوان FF91. به جای راه اندازی معروف برای حقانیت مرتبط جیا امادگی برای مبالغه و سوء مدیریت مالی — که هر دو آستانه را مستند در سال های اخیر است. و خود را از پذیرش این شرکت نیاز به $850 میلیون به منظور kickstart تولید FF91.

جیا بارها و بارها ادعا در دادگاه است که طولانی مدت و عدم اطمینان در مورد بدهی های شخصی خود را نگه دارید تا با هر بودجه بالقوه فارادی آینده هر چند هیچ مدرکی بود از این. و از آنجا که این ایده در تمام طول بوده و به مبادله ادعای آن دسته از دارندگان بدهی با سهام در, راه اندازی, او استدلال آن را در منافع خود را به تصویب طرح خود را به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است. در ماه دسامبر سال گذشته در واقع یکی از جیا وکلا به دادگاه گفت که فارادی آینده ندارد "مالی و امکانات" آن را به مدت 60 روز دیگر با توجه به متن. "فارادی اساسا اجرا از پول نقد" وکیل گفت در آن زمان است.

یکی سابق فارادی آینده اجرایی گفت: در آستانه سال گذشته آنها احساس کردند این بود که "یک تفنگ به سر از طلبکاران. وکلای برخی از شرکت های جیا مدیون میلیون ها دلار ساخته شده مشابه استدلال در دادگاه بودند که در نهایت ناموفق بود.

فارادی در آینده نه اجرا از پول نقد هنوز به لطف یک سری از وام از یک تغییر ساختار شرکت است که آن کار شده است با از اوایل سال 2019. فارادی آینده نیز گفت: به تازگی آن را دریافت 9 میلیون دلار وام به عنوان بخشی از دولت همه گیر مربوط به "چک Protection Program."

جیا طلبکاران باقی مانده بودند با چند گزینه دیگر نسبت به موافقت با طرح خود را چرا که او نمی باید تقریبا به اندازه کافی ثروت شخصی برای پوشش $3.6 میلیارد سوراخ او حفر شده برای خودش. در حالی که جیا آیا خرید چند چند دلار ساحلی قصرها و زمین در لس آنجلس قبل از او خود تبعید خود به ایالات متحده در سال 2017 (برای جلوگیری از افزایش فشار دولت چین بیش از بدهی های خود را) او به دادگاه گفت او واگذار خودش واقعی مالکیت آن ملک است. حتی اگر درست است که مجموع ارزش خود را تنها در ده ها میلیون دلار است.

جیا را به حساب های بانکی نیز نسبتا خالی با توجه به مدارک او را به دادگاه ارائه شده. در واقع او تبدیل به بسته های پول فارادی آینده به صندوق ورشکستگی خود را در وهله اول. جیا قرض $2.7 میلیون دلار از یکی از فارادی در آینده شرکت های هلدینگ برای راه اندازی ورشکستگی او در اکتبر سال گذشته و پس گرفته شده در یکی دیگر از $6.4 میلیون وام که از همان نهاد به صندوق روند.

در بیانیه منتشر شده روز شنبه فارادی آینده می گوید: تصویب این طرح "حذف بزرگترین مانع در [شرکت] حقوق صاحبان سهام تامین مالی تلاش است." اوایل این هفته شرکت مدیر عامل جدید (و سابق BMW اجرایی) کارستن Breitfeld گفت: کسانی که بودجه تلاش هستند "کمی با تاخیر" به دلیل بیماری همه گیر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب