K. R. حوزه نیروی کار دارای نشست COVID-19 کنترل

میسور/Mysuru: یک روز پس از منطقه, در-اتهام وزیر S. T. Somashekar اعلام تشکیل COVID-19 نیروی کار در هر مجلس مرب

توسط PARINEWS در 31 تیر 1399

میسور/Mysuru: یک روز پس از منطقه, در-اتهام وزیر S. T. Somashekar اعلام تشکیل COVID-19 نیروی کار در هر مجلس مربوط به حوزه های شهرستان, K. R. MLA S. A. Ramdas که سر K. R. مربوط به حوزه های وظیفه نیروی جلسه با معاون کمیسر Abhiram G. Sankar در DC را دیروز اینجا.

در این جلسه آنها به بحث در مورد اقدامات صورت گرفته برای ایجاد آگاهی گسترده در میان مردم در انطباق دقیق از COVID-19 مقررات مانند پوشیدن ماسک صورت, حفظ فاصله اجتماعی و استفاده از دست sanitisers در میان مسائل دیگر.

MLA Ramdas گفت که آنها نیز مورد بحث و بررسی در مورد فریم طرح برای آموزش عمومی در این ویروس کشنده به منظور جلوگیری از گسترش اطلاعات غلط و ترس است. او همچنین گفت که آنها مورد بحث و بررسی در مورد استفاده های مختلف سیستم عامل رسانه های اجتماعی و دیگر شیوه های ارتباطی برای رسیدن به این ابتکار.

همچنین تصمیم گرفته شد تا با برگزاری نشست با سران در راه اندازی یک خط تلفن به منظور ارائه اطلاعات لازم به والدین دانش آموزان در اقدامات کنترل.

او در ادامه گفت که اقدامات صورت گرفته برای انجام آخرین مناسک COVID-19 مرده در وقار شیوه مورد بحث قرار گرفت.

MLA گفت که آنها نیز در نظر گرفته شود این پیشنهاد توسط روتاری و لاینز باشگاه برای راه اندازی یک پروژه آزمایشی در بازدید از هر خانواده در تمام MCC بخش از K. R. مونتاژ بخش برای انجام چک آپ پزشکی.

Srihari از GSS یوگایی پژوهش پایه B. S. Prashanth از Safewheels داروسازی نماینده انجمن Sudheendra, Mysuru هتل داران انجمن رئیس جمهور C. Narayanagowda بنزین تختخواب سفری انجمن صاحبان نماینده Ranjith Hegde و دیگران حاضر بودند.



tinyurlu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن