K. R. نگر مدیر بانک تست مثبت برای COVID-19; بانک مهر و موم شده

میسور/Mysuru: یک مدیر بانک در K. R. ناگار Mysuru دارای آزمایش مثبت برای COVID-19 اواخر دیروز. او شده است معطوف

توسط PARINEWS در 17 خرداد 1399

میسور/Mysuru: یک مدیر بانک در K. R. ناگار Mysuru دارای آزمایش مثبت برای COVID-19 اواخر دیروز. او شده است معطوف به COVID بیمارستان در مادورای به عنوان او تا به حال شده است وجود دارد در یک دیدار. این بانک در K. R. نگر مهر و موم شده و پایین و دیگر شش کارمندان خواسته شده است به باقی می ماند در خانه قرنطینه.

فرد با این نسخهها کار به عنوان یک مدیر در خارج از کشور بانک واقع در Mysuru-K. R. نگر جاده اصلی. پس از اتمام کار بر ژوئن 2 همراه با دیگر شش کارکنان بانک, مدیر سوار یک اتوبوس به بنگلور و از آنجا او را به Kempegowda فرودگاه بین المللی همراه با یک گروه از دوستان در یک ماشین.

از بنگلور, فرودگاه, او یک هواپیما به چنای در 4 ژوئن که در آن سواب گلو جمع آوری شد و در فرودگاه بین المللی چنای طبق پروتکل به دنبال به تمام inter-State آگهی. مدیر و سپس از چپ به مادورای که در آن او تا به حال برخی از کار. خود نمونه های آزمایش مثبت و مدیر بانک مطلع شد و بلافاصله معطوف به مادورای COVID بیمارستان.

مادورای مقامات بهداشتی در گذشته اطلاعات به Mysuru دولت های منطقه و به این ترتیب بانک مهر و موم شده و این صبح است. سواب گلو از تمام شش کارمندان جمع آوری شده اند و از آنها خواسته شده است به ماندن در خانه قرنطینه در حالی که نمونه های فرستاده شده برای تست.

با این حال مشکوک است که مدیر بانک می تواند قرارداد این بیماری در هواپیما که پرواز کرد تا از بنگلور چنای یک COVID کانون. مقامات در حال و نه در نظر گرفتن هر گونه شانس. مدیر بانک دارای یک خانه در Kanakanagar در بخش 17 از K. R. نگر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن