Kodagu قربانیان سیل سر و صدا بیش جنس بنجل نوتوانی خانه کار می کند

بسیاری از خانه ها را شیب توخالی و ترک خورده دیوار, ریشه های بیرون از پایه463 خانه های ساخته شده در Jamboor و M

توسط PARINEWS در 1 خرداد 1399
  • بسیاری از خانه ها را شیب توخالی و ترک خورده دیوار, ریشه های بیرون از پایه
  • 463 خانه های ساخته شده در Jamboor و Madenadu به تحویل در مارس 29 توسط سانتی متر Yediyurappa

میسور/Mysuru: این موسمی 2018 سیل و زمین لغزش قربانیان Kodagu خانه که شدند شسته خروج صدها نفر از آنها را بی خانمان شدند به امید شروع یک زندگی جدید به عنوان سند و کلید در حدود 463 خانه های جدید ساخته شده توسط دولت در Jamboor و Madenadu در حال برنامه ریزی برای به دست آنها است. اما امید خود را بیش از حد به احتمال زیاد شسته به عنوان وجود دارد در حال ساخت و ساز های بی حد و حصر نقص تهدید ایمنی سرنشینان این موسمی.

سوراخ خمیازه, در خانه, پایه, غول ریشه های درختان که قبلا وجود داشت در حال بیرون زده از پایه های ناهموار و توخالی دیوار, خم, درب, و, ویندوز, کرک, پایگاه برخی از ویژگی های بسیاری از خانه ها و تکان دهنده برخی از خانه ها را شیب دیواره و RCC, درهم و برهم, بام. هر چند دیوار شده اند تازه نقاشی شده به نگاه قوی و محکم داخل آن پر از گل. پیمانکاران باید با استفاده از حداکثر گل همراه با آجر و سیمان کمتر.

این خانه ها تحویل داده خواهد شد به قربانیان سیل در مارس 29 توسط وزیر B. S. Yediyurappa و جشن رویداد است که سازمان در Jamboor نزدیکی Madapura برای این. اما روستاییان محلی و قربانیان سیل که شخصا دیده و با تجربه باران و رانش زمین ویران انداخته طبیعت در سال 2018 و 2019 می گویند که بسیاری از خانه ها را نمی خواهد مقاومت در برابر طبیعت خشم اگر باران امسال مانند دو سال گذشته است.

منطقه وزیر به مطلع

ساخت گسل برجسته شد توسط "Namma Kodagu" تیم و با توجه به رئيس جمهور آن Naushad موضوع آورده شده است برای اطلاع از Kodagu معاون کمیسر Annies Kanmani شادی و Kodagu منطقه وزیر V. Somanna است به احتمال زیاد به بازدید از خانه های فردا برای نظارت بر آماده سازی برای مارس 29 رویداد. "ما جلب توجه وزیر و درخواست تجدید نظر او را به راه راست نقص به زندگی در معرض خطر هستند. اگر تعمیر کار نبود ما را تحریم سانتی متر رویداد و حاضر به در اختیار گرفتن این خانه ها گفت: B. K. Gandhi, رئيس جمهور از Jamboor Santhrasthara Sangha.

به راجیو گاندی مسکن Corporation Limited ساخته شده خانه ها در سایت های توسعه در دولت زمین و هر خانه ساخته شده در هزینه از Rs. 9.85 لاخ. هر خانه ساخته شده است 30X40 sq. ft ابعاد و دارای دو اتاق خواب و یک هال و یک آشپزخانه. این اولین بار است که عمده سهم یکسان-به دنبال خانه در یک ردیف به قربانیان سیل و landslips از فاجعه زده و آنها را دو سال پیش. بیش از 35 خانه ها شده اند را به دست قربانیان در Karnangeri نزدیکی مدیکری در ماه ژوئن سال گذشته است.

خانه پروژه آمار

بیش از 840 نفر از دست داده و خانه های خود را در سال 2018 خشم و برای آنها سپس H. D. Kumaraswamy دولت آغاز خانه ساخت و ساز پروژه. خانه های آماده برای 463 قربانیان در Jamboor (383) و Madenadu (80). از آنها کلید و سند تحویل داده خواهد شد توسط Yediyurappa در مه 29 به 463 خانواده و از آنها 80 خانواده می تواند حرکت کند به Madenadu خانه بلافاصله. در Jamboor 140 نفر از خانواده ها می تواند در حرکت بلافاصله با 243 خانه های انتظار با برخی از جزئی کار می کند مانند لوله کشی و برق است.

به عنوان 35 خانه در حال حاضر ساخته شده است و بیش در Karnangeri هنوز 342 خانه ها در حال بررسی و از این تعداد 200 خانه در حال ساخته شده توسط Infosys بنیاد و بقیه 142 خانه را ساخته شده توسط دولت در فاز دوم این پروژه است.

خوب وجود خانه های بیش از حد

همه خانه های که ساخته شده اند گسل. اولین 80 تا 100 خانه های که ساخته شد که این پروژه راه اندازی شد در شرایط ایده آل هستند و کسانی که رو به جاده. برخی از یکسان ردیف خانه های که ساخته شده اند پس از پشت سر اول و دوم ردیف در شکل بد. اما این خانه که در حال ساخته شده توسط Infosys بنیاد بسیار قوی و محکم و دیوار و سنگ پایه و اساس می گویند روستاییان.

روستاییان و قربانیان سیل می گویند که زمانی که این پروژه راه اندازی شد بسیاری وجود دارد VVIP بازدیدکننده داشته است و به عنوان یک نتیجه از کیفیت ساخت و ساز خوب بود. متعاقبا با کیفیت بدتر با عدم نظارت و مانیتورینگ. سابق Kodagu معاون کمیسر P. I. Sreevidya اشاره کرده بود چندین نقاط ضعف در ساخت و ساز اما او بدون تشریفات منتقل می شود گفت: اعضای Namma Kodagu تیم.

آن را به مقاومت در برابر باران ؟

"آنها در زمان دو سال برای ساخت خانه ها و بسیاری از خانه های ساخته شده در یک جنس بنجل به شیوه ای. ما نمی خواهیم مانند خانه و ما منتظر دو سال و ما در حال آماده به صبر برای برخی از زمان. اجازه دهید این تعمیرات انجام شود و پس از آن ما می توانیم اشغال خانه" گاندی گفت.

P. A. Thangamma که شوهرش را از دست داده و خانه او در طبیعت خشم گفت: "من را دیده اند و سیل و رانش زمین در محله های نزدیک و من مطمئن هستم که این خانه را نمی خواهد مقاومت در برابر باران های سنگین," او گفت:.

روایت مخمصه قربانیان سیل او گفت که پس از سیل تخریب بیش از 1000 خانه های دولت وعده داده Rs. 10,000 اجاره برای آنها به ماندن در دیگر امکانات رفاهی است. "اما وعده داده اجاره پرداخت شد تنها برای 6 ماه و بعد از آن زمانی که ما خواسته منطقه افسران آنها callously به ما گفت که دولت پول ندارد" او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن