KRRS به وضع محاصره به Vidhana Soudha در جولای 21

تجمع در Kallahalli در Hunsur فردا میسور/Mysuru: به شدت محکوم اصلاح و اصلاحات ارضی به عمل کارناتاکا Rajya Raith

توسط PARINEWS در 12 تیر 1399

تجمع در Kallahalli در Hunsur فردا

میسور/Mysuru: به شدت محکوم اصلاح و اصلاحات ارضی به عمل کارناتاکا Rajya Raitha Sangha (KRRS) را وضع محاصره به Vidhana Soudha در جولای 21.

این اعلام در مطبوعات ملاقات در Patrakarthara Bhavan در اینجا این صبح KRRS جمهور Badagalapura Nagendra گفت که KRRS انتخاب کرده است کشاورز شهید روز (21 ژوئیه) به ثبت اعتراض خود را نسبت به دولت اصلاح اصلاحات ارضی عمل است که بسیار در برابر منافع جامعه کشاورزی.

اصرار دولت بلافاصله پس از لغو متمم او گفت که کشاورزان نیز صحنه تظاهرات علیه وزیران و قانون گذاران که سکوت در مورد این مسئله.

ادامه Nagendra گفت که کشاورزان را نگه گسترده اعتراض در Ursu, Kallahalli در Hunsur Taluk زادگاه رئیس سابق وزیر اواخر D. Devaraj Urs بود که معمار کارناتاکا اصلاحات ارضی عمل در ساعت 10 صبح فردا (جولای 3). قبل از اعتراض در صفوف گرفته خواهد شد در این روستا و تظاهرات برگزار خواهد شد در مقابل گرم Panchayat دفتر وجود دارد.

Nagendra بیشتر گفت که صفوف گرفته خواهد شد در مندیا در جولای 6 به تقاضای دولت برای لغو اصلاحات و همچنین در برابر دیگر ضد کشاورز سیاست های دولت است.

KRRS برگزار خواهد شد Kalaburagi بخش کشاورزان در رایچور در جولای 10, خواهد شد که توسط دولت در سطح کمیته اجرایی دیدار از KRRS در هوسپت در Ballari در جولای 11.

اشاره به این که جامعه کشاورزی است که در پریشانی عمیق با توجه به COVID-19 مستند از دست دادن محصولات با توجه به vagaries از طبیعت فقدان بازار و unremunerative قیمت محصولات او می خواست دولت برای تاخیر در بازپرداخت وام مزرعه و چشم پوشی منافع ،

KRRS دفتر حامل هسکت Basavaraj P. Marankaiah و دیگران حاضر بودند در کنفرانس مطبوعاتی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن