KSOU تمام مجموعه را برای پخش دروس از طریق وب سایت رادیو در ماه اکتبر

توسط M. T. Yogesh کومار میسور/Mysuru: به عنوان بسیاری از موسسات آموزشی در شهرستان باید با توسل به کلاس های آنل

توسط PARINEWS در 7 تیر 1399

توسط M. T. Yogesh کومار

میسور/Mysuru: به عنوان بسیاری از موسسات آموزشی در شهرستان باید با توسل به کلاس های آنلاین برای دانش آموزان زیر lockdown برای طی سه ماه گذشته کارناتاکا دولت باز دانشگاه (KSOU) در حال برنامه ریزی برای راه اندازی رادیو اینترنتی در ماه اکتبر این سال و پخش درس برای فارغ التحصیل و دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی. بر این اساس KSOU آغاز شده است و آموزش آن آموزش علمی و ضبط آغاز خواهد شد در آینده نزدیک.

KSOU در ماه مارس خود به خود همه مقدمات لازم برای راه اندازی KSOU رادیو تحت وب در ماه ژوئیه اما با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس و پس از آن مستند آماده سازی خود را رو به تعویق افتاد.

COVID-19 همه گیر است منجر به یک تغییر قابل توجهی در آموزشی چشم انداز برای سال 2020-21. از مارس 24 علمی کلاس آمده اند را متوقف کند. در این مقطع دانش آموزان باید به صورت آزمون و بدون حضور در کلاس درس. بحث و گفتگو در مورد برگزاری کلاس های آنلاین به صورت اولیه و دانش آموزان دبیرستان است که هنوز هم در جریان است.

پس اخیر آرامش مستند KSOU در حال حاضر برنامه ریزی برای پخش رادیو درس برای فارغ التحصیل و دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی از ماه اکتبر به طوری که KSOU دانش آموزان از جمله کسانی که به مطالعه در علم و هنر و تجارت جریان می تواند به دنبال مطالعات خود را با گوش دادن به رادیو تحت وب.

دانشگاهی درسی در حال ضبط در رادیو فرمت در یک آزمایش بر اساس.

هر روز کلاس خواهد بود جریان از 6 صبح تا 8 بعد از ظهر و درسی خواهد بود اقتباس به رادیو فرمت در قالب بحث کوتاه, پخش, رادیو گفتگو و سخنرانی.

رادیو تحت وب با هدف پخش درس بر اساس برنامه درسی برای کارشناسی و کارشناسی ارشد B.Com, M.Com دکتری و کارشناسی ارشد دانش آموزان کمک خواهد کرد که هر دو آموزش از راه دور و به طور منظم دانش آموزان از دولت از جمله Mysuru, Chamarajanagar, Kodagu, مندیا و حسن.

در حالی که در حالت سنتی, زمینی, رادیو, محتوا, پخش است در قالب امواج رادیو و تلویزیون, رادیو تحت وب digitises محتوا و مسیرهای آن را از طریق اینترنت در دسترس به شنوندگان. KSOU آدرس وب سایت را با لینک به وب سایت خود رادیو و دانش آموزان باید به کلیک بر روی این لینک و گوش دادن به مطالب. دانش آموزان همچنین قادر خواهد بود برای دسترسی به KSOU radio درس با دانلود رادیو تحت وب برنامه در تلفن همراه خود را.

در تلاش خود را به آموزش آموزش کارکنان برای ضبط در کلاس های رادیویی با فرمت KSOU گرفتن کمک All India Radio (هوا) کارکنان. بازنشسته و هوا مدیران و دیگر اعضای ارشد هیات از Mysuru و Dharwad هوا در حال کمک به KSOU در این تلاش. ارشد منابع افراد از هوا از جمله C. U. Bellakki, Diwakar Hegde, S. S. Umesh Subrahmanya و Srinivas پراساد در حال آموزش KSOU آموزش دانشکده را به کلاس به طوری که آنها سخنرانی می تواند پخش در رادیو فرمت و بیش از 20 KSOU آموزش کارکنان در حال حاضر آموزش داده شده است در اولین مرحله از آموزش و جلسه ضبط.

KSOU وب سایت رادیو کمیته دقیق اسکریپت ها دوره های کارشناسی ارشد و فارغ التحصیل درسی و پس از ارزیابی کیفیت و محتوای آنها تبدیل آن به رادیو با فرمت. هوا گواهی صدای بیش از, هنرمندان و معلمان و دیگر اعضای هیئت علمی در حال گرفتن یک فرصت برای ثبت این درس در فرمت های مناسب. شرکت کنندگان در حال پرداخت یک حق یا مزد اموزگار برای خدمات خود را و گرفتن API نمرات با توجه به UGC مقررات.

این استودیو که تا به حال ساخته شده زودتر برای Gnanavani در حال حاضر خواهد شد مورد استفاده برای این وب سایت رادیو ضبط شده است. Gnanavani استودیو بوده و غیر کاربردی پس از دو سال گذشته است اجاره نامه جدیدی از زندگی و استفاده می شود برای ضبط و ذخیره سازی علمی مطالب.

این رادیو تحت وب است که هدف آن رسیدن به دانش آموزان در بخش های دور از هند از طریق آموزش از راه دور برنامه های است که زاییده افکار KSOU معاونت پروفسور S. Vidyashankar. این ایده نوآورانه بود و بعد تایید شده توسط ثبت پروفسور Lingaraj گاندی و دین (دانشگاهیان) دکتر Thejasvi Naviloor. Convenor, Dr. R. Hemalatha در حال حاضر شانه مسئولیت راه اندازی این بلند پروازانه رادیو تحت وب پروژه همراه با دیگر اعضای هیات از KSOU. این وب سایت جدید رادیو نیز با هدف پخش آموزش و پرورش مربوط به تبلیغات و اگر شکاف زمان در دسترس است و آوازهای مذهبی, آهنگ ها و موسیقی و نور پخش خواهد شد به عنوان پرکننده.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن