KSRTC آماده به رفت و آمد اتوبوس ها با قوانین ایمنی از فردا

یکی ورود و خروج مسافران در زیر اتوبوس شهری ایستادهحرارتی غربالگری باید برای همه قبل از سوار شدن اتوبوسهیچ بین

توسط PARINEWS در 28 اردیبهشت 1399
  • یکی ورود و خروج مسافران در زیر اتوبوس شهری ایستاده
  • حرارتی غربالگری باید برای همه قبل از سوار شدن اتوبوس
  • هیچ بین دولت و مطبوع اتوبوس
  • شهر اتوبوس سرویس بر اساس تعداد مسافران
  • بررسی سلامت باید برای رانندگان هادی

میسور/Mysuru: با کارناتاکا دولت درخواست مرکز اجازه می دهد تا آن را به از سرگیری حمل و نقل عمومی از فردا (18 مه) تحت COVID-19 ناشی از مستند 4.0 به KSRTC مقامات در Mysuru مشتاقانه در انتظار اشاره ای از سوی دولت برای دوباره شروع عملیات اتوبوس در شهر و منطقه. مقامات انتظار دارند یک جهت در این زمینه توسط این شب است.

این KSRTC تا به حال تعلیق همه خدمات اتوبوس از جمله بین دولت عملیات از دریا. 25 زیر در سراسر کشور مستند.

صحبت به 'ستاره میسور' صبح امروز KSRTC Mysuru روستایی بخشی کنترل R. Ashok Kumar گفت که آنها کاملا در انتظار تصمیم دولت. "ما به طور کامل آماده برای شروع عملیات از فردا خود را. خدمات اتوبوس را دوباره شروع و در تاریخ مشخص شده توسط دولت است و امید است که همه چیز روشن خواهد شد توسط این شب" او گفت:.

تنها یک ورود و خروج

توضیح اقدامات انجام شده توسط KSRTC, Ashok Kumar گفت که وجود خواهد داشت تنها یک نقطه ورود برای مسافران در زیر اتوبوس شهری ایستاده (مسافر مسیر پیشرو داخل اتوبوس ایستاده از مرکز اتوبوس ایستاده پیچیده) و همه مسافران ملزم به انجام حرارتی غربالگری قبل از سوار شدن به اتوبوس.

حداکثر 30 مسافر مجاز در یک اتوبوس در همراهی با اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای. ماسک صورت اجباری و هر مسافری باید با استفاده از دست sanitiser که در دسترس است در نقطه ورود.

وجود خواهد داشت تنها یک نقطه خروج برای مسافران او روشن و افزود که اجتماعی فاصله خواهد بود به شدت حفظ شود در اتوبوس ایستاده که جعبه مربع نشانه گذاری شده اند کشیده شده به رنگ زرد در تمام مسافری سیستم عامل است.

ورود اتوبوس به ایستادن کارآمد بوده است با نصب موانع به منظور جلوگیری از ازدحام اتوبوس ها در داخل ایستاده است. او در ادامه توضیح داد که وجود خواهد داشت هیچ بین دولت و تهویه مطبوع خدمات اتوبوس در حال حاضر. تمام اتوبوس ها شسته شده و sanitised و پنجره و صندلی و درب و پنجره صفحه نمایش را تمیز شده است با استفاده از آب مخلوط با مواد ضد عفونی کننده او اضافه شده است.

شهرستان خدمات اتوبوس

KSRTC Mysuru شهرستان بخشی کنترل S. P. Nagaraj گفت که اتوبوس های شهر شروع خواهد شد عامل هنگامی که دولت می دهد nod. با توجه به کرونا ترساندن وجود دارد ممکن است کمتر از تعداد مسافران و اتوبوس عمل خواهد شد بر اساس تعداد مسافران در حال حاضر.

حرارتی غربالگری مسافران الزامی است و او نوشته شده است به وزارت بهداشت به depute سلامت کارکنان به صفحه نمایش مسافران است.

بررسی سلامت باید برای رانندگان هادی

آن است که اجباری برای رانندگان هادی و دیگر کارکنان به پوشیدن ماسک صورت و تمام رانندگان و هادی تحت معاینات بهداشتی و تنها کسانی که تولید گواهی بهداشت اجازه خواهد داشت به گزارش وظیفه.

در ضمن همه KSRTC انبار در این شهرستان بیش از حد بشود تا دوباره شروع عملیات اتوبوس. شهرستان و بخش با یک ناوگان از 448 اتوبوس دارای چهار انبار -- Bannimantap, Sathagalli, Vijayanagar و Kuvempunagar-- در حالی که روستایی بخش است که کنترل بیش از 700 اتوبوس دارای انبار در Bannimantap (انبار 1,2 & 3) در این شهر و در Periyapatna, Hunsur, H. D. Kote و K. R. نگر.

Mysuru KSRTC گزارش از دست دادن تومان.66 کرور

این KSRTC Mysuru روستایی شهرستان و بخش با هم گزارش کرده اند از دست دادن تومان.66 کرور درآمد با توجه به مستند. در حالی که روستایی بخش دچار روزانه از دست دادن درآمد از Rs. 80 تا 82 لاخ شهرستان بخش رنج می برد یک دست دادن تومان.30 تا 32 لاخ. در مجموع شهرستان بخش ثبت درآمد در گیلان.18 کرور در حالی که روستایی بخش را از دست Rs. 48 کرور کاملا به مقدار Rs.66 کرور.

تاکسی, خودکار, خدمات بیش از حد انتظار nod

درست مثل دولت-اجرای KSRTC اتومبیل کابین تاکسی و.... بیش از حد مشتاقانه در انتظار اشاره ای از سوی دولت به کار گیرند. اما با دولت در انتظار ترخیص از مرکز تعلیق بیش از سرگیری خصوصی حمل و نقل عمومی و خدمات آن نیز نقش حیاتی در جنبش همچنان ادامه دارد و آن این است که به طور گسترده ای انتظار می رود که دولت اجازه خواهد داد که از سرگیری خدمات از فردا با مجموعه ای از شرایط است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب